Vine seara . Toate mergem in camera noastra si ne pregatim sa mergem in lumea viselor .
Eu eram la terasa , ca de obicei , gandindu-ma "Ei bine , dupa cate am auzit de la fete , baietii si cu ele sunt foarte buni prieteni . Un lucru foarte frumos care nu credeam ca se va intampla . Dar eu ? Cred ca m-au uitat . Dar in fine...Nu mai trebuie sa ma gandesc la atatea . Prietenele mele sunt fericite . Preferatii lor le plac...intr-un fel...si sincera sa fiu , chiar s-ar potrivi cu preferatii lor . Am observat ca atunci cand erau la masa aceea , aratau ca si cum s-ar fi cunoscut de multa vreme , ceea ce ma surprinde . Cum pot niste baieti faimosi sa placa niste fete obisnuite ca ele...sau chiar ca mine...Norocul te viziteaza cand te astepti mai putin..." Acestea , fiind gandite , vin alte ganduri , pe care le uram . Nici nu mai imi venea sa ma gandesc la ele . "Dar il voi mai intalni pe Luke vreodata ?" , "Niciodata nu o sa mai am ocazia de a-l mai intalni" sau "Luke nu o sa ma placa niciodata asa cum o fac eu"....Urasc sa ma gandesc la aceste lucruri . O parte din mine spune ca nu-l voi mai intalni niciodata pe Luke , ca nici nu o sa mai am ocazia de a o face si nu o sa avem sentimente comune unul pentru celalalt , iar cealalta parte imi spune opusul celeilalte parti . Nu stiu de ce . Parca prima parte are dreptate...dar mno....partea afirmativa ma face sa o cred . In fine....Se face tarziu si ar trebui sa ma culc . Ca doar asa pot scapa de gandurile astea . Merg in camera mea , ma pun pe pat , ma invelesc , sting lampa si astept ca sa fiu luata in lumea viselor .
~dimineata~
Toate dormeam bustean , visand tot felul de visuri...mai ales fetele cu baietii :D . Vine ora 10:45 si suntem toate treze , in bucatarie , vorbind si povestind despre "intalnirea" fetelor . Mda. Erau fericite , la fel ca mine , si sperau sa ii mai intalneasca in urmatoarele zile . Chiar eram curioasa sa vad cand se vor mai intalni . Acestea fiind gandite , ii suna telefonul lui Madii . Cine o fi ? Cred ca la astea ne gandeam toate . Ne uitam la Madii , curioase , aceasta , scotandu-si telefonul din buzunar si cand se uita la persoana care o apeleaza , ii apare un zambet larg pe buze . Zau ca ne face curioase....
~conv. tel.~
Madii : da ?
Harry : ce mai faci , Madii ?
Madii : ow....bine...Eram cu fetele sa ne luam micul de jun . De ce m-ai sunat ?
Harry : eu si cu baietii vroiam sa va intrebam ceva...
Madii : da ? Ce ?
Harry : daca ati vrea sa veniti pe la noi...
Madii : dar nu stim unde stati...
Harry : asta nu este o problema...Voi trimite pe cineva dupa voi...
Madii : ugh....bine atunci...
~se aude vocea lui Louis , spunandu-i ceva lui Harry~
Harry : a , da ! Daca Lau refuza sa mearga , ne suparam pe ea . Avem o surpriza pentru ea si chiar nu vrem sa o piarda...
Madii : da ? Care e ?
Harry : ehm...nu-ti spun . Veti vedea toate atunci cand veti veni ...
Madii : bine ! Vom fi acolo !
Harry : okay...Era sa uit . Sa va luati si costumele de baie !
Madii : de ce ?
Harry a inchis...
Noi : cine era ?
Madii : Harry
Iuly : si ce zicea ?
Madii : sa ne intalnim la ei acasa
Ery : dar nu stim unde stau ?
Madii : Harry trimite pe cineva sa ne ia si sa ne duca acolo
CITEȘTI
Love or not...?
Fanfiction-F.f. 1D & Luke Hemmings- Norocul te vizitează pe neașteptate cu surpize pe care nici tu nu credeai că ți se pot întâmpla vreodată...sau...ghinionul îi poate lua locul...