Merg jos. Desi imi doream nespus de mult sa le spun, nu voiam. Este si va fi o surpriza.
Cand ajung ii vad pe toti impacati, mancand pizza fericiti.
- Hei, Lau ! Ia o felie cat mai ramane ! imi spuse Madii
Ezit ..
- Um...
- Lau, daca nu mai vrei, imi poti da mie portia ta. Nu ma supar. zice Niall zambind
Pana la urma am luat o felie si m-am alaturat lor. Timpul trece si ramanem fara pizza.
- Asa... Ce facem ? intervine Louis
- Film horror diseara ! raspunde Niall
Toti au afirmat. Chiar si eu, dar Luke nu a fost de aceeasi parere. Pe moment nu a spus nimic..
Pana diseara, am avut destul timp sa-l petrecem cum vrem noi. Barby a iesit in parc cu Liam, Ery si Zayn la un suc, Madii si Harry cred ca s-au dus intr-un parc de distractii impreuna cu Niall si Berni. Louis si Iuly au pofta de iesit in aer liber. Dupa cum ii cunosc, cred cas-au dus sa joace ceva.. iar Luke si cu mine am ramas acasa.
Eram in camera mea jucandu-ma pe telefon, iar Luke... Era jos.. Ma tot gandeam... Maine vor veni parintii nostri aici... Abia ca pot astepta.. Dintr-o data imi suna telefonul. Mama ? Imediat i-am raspuns
Eu: hei mama !
M: hei Lau. Ce mai faci ?
Eu: in casa. Ca de obicei. Vesti noi ?
M: da. Azi vom pleca si vom ajunge maine. Nu stiu exact la ce ora, dar vom ajunge.
Eu: impreuna cu ceilalti ?
M: exact
Eu: abia astept !!!
M: si noi, Lau. Si noi...
***
~end call~
Astfel, devin zambareata. Simteam ca toate problemele pe care le aveam, au disparut ! Dar totusi lipseste ceva... Luke ! Nu, serios ! Ce-o face jos de nu mai vine pe la mine ?
Si chicotesc la auzirea gandurilor mele.
Dintr-o data se deschide usa. Era el. Zambeam, ca de obicei. Ma priveste ciudat , gen "ce s-o fi intamplat ?"
- Hei ! De ce te-ai ascuns de mine ? il intreb amuzata
- Nu m-am ascuns ! spune el ca si cum ceva n-ar merge bine.
Era suparat. Asta facand in asa fel in cat sa-mi alunge fericirea de acum cateva momente. Nu-mi placea deloc sa-l vad asa...
Se aseaza pe marginea patului, iar eu vin langa el.
- S-a intamplat ceva ?
- Nu.... Adica da.. Lau, imi pare rau.. In legatura cu filmele horror...
Oftez si-l iau in brate.
- Nu-i vina ta ! E a mea ! Nu ai facut nimic gresit, doar ai fost si esti grijuliu, ceea ce ador la tine, Luke..
Auzindu-ma, mi-a raspuns la imbratisare si ma sarutat usor pe cap.
- De ce erai asa fericita mai devreme ? ma intreaba alungand linistea
- Um...
Imi venea sa-i spun cum sta treaba, dar nu voiam....totusi trebuia sa inventez ceva..
- Nimic.. Doar ca..mereu cand te vad, mi se lumineaza viata !
- Cat de siropoasa ai devenit ! imi spuse chicotind
- Da ? Iti place ? Pot sa-ti spun mereu "te iubesc veatza mea !" ?
- Nu intinde coarda ! zise râzând.
- Okay. Dar pot sa mai fac ceva ?
- Ce sa faci ?
- Just close your eyes.
Zis si facut.
Il sarut usor si dulce, dar dupa, ma opresc.
- De ce ? intreaba el
- De ce, ce ? raspund amuzata
- Sti despre ce vorbesc, Lau !
- Simplu. Pentru ca te iubesc si....as fi continuat doar daca...
- Daca ce ?
- Daca.... Nimic. Asteapta putin.
Si ma ridic, merg spre usa si o inchid.
- O-kay....De ce ai inchis-o ? Intreaba el confuz
- Este noapte si sti ca mi se face frica ! raspund amuzata
Asteptam sa vad ce face. M-am sprijinit de usa nefacand nimic.
- Ce-ai de gand ? ma intreaba inca stand pe pat
- Ti-am mai spus : Nimic ! Doar astept...
Acum il lasasem fara cuvinte, confuz.
Vazand ca nu mai fac nimic, se ridica si vine spre mine.
- Ce intentionezi sa faci ?
Nu-i raspund. Doar ma uit la el zambind. Asteptam sa ma sarute. Stiu ca o va face
A incercat, reusind. A vrut sa ma "dezmorteasca". Am facut ca sarutul sa dureze, luandu-l prin surprindere. Acum a inteles si el ce voiam defapt...
°°°
- -- --- ---- ----- ------ -------
Heeii ! *n-am murit* =)))
Sper ca va place ce ati citit mai sus si din nou ma scuz ca nu prea au aparut si ceilalti..
De asemenea, scuzati-mi si greselile...Question: Ati vrea ca in urmatorul capitol sa fie povestita intamplarea de la final (de aici) in amanunt ? (Love)
+ voi pune next doar cand se vor strange 3/4 voturi...
L0√3 U ! ♥
CITEȘTI
Love or not...?
Fanfiction-F.f. 1D & Luke Hemmings- Norocul te vizitează pe neașteptate cu surpize pe care nici tu nu credeai că ți se pot întâmpla vreodată...sau...ghinionul îi poate lua locul...