Happy...again

145 11 2
                                    

La fel de repede ca acea conversatie, dimineata a venit.

Totul era perfect normal. Ca inainte, doar ca sunt din nou forever alone si nu ma mai deranjeaza de data asta. Imi place faptul ca nu mai sunt trista tot timpul. S-au rezolvat toate si abia ca mai simt ceva pentru Luke. Prietenia este singurul sentiment pe care il mai simt pentru el.

"Ferelooor !..." se aude Ery coborand scarile catre bucatarie. "Baietii au o surpriza pentru noi !" continua ea

"Ce surpriza ?" intrebam toate

"Vor sa ne invite undeva pe toate...5"

"Ce ? De ce nu pe toate ?" intrebă Madii parca jignita

"Madii, eu nu am iubit din 1D !" ii explic lui Madii chicotind

"A da..." isi aminteste ea

"Deci....Spune mai multe, Ery"

Si cam asa, ne povesteste conversatia sa cu Zayn despre aceasta intalnire in 10, afland ca vor fi invitate toate intr-un loc secret unde vor fi si ei cu ele, iar mai mult nu stiu. Ei vor ca totul sa fie o surpriza. Mai bine pentru mine ! Casa e a meaaa !!! Mwahaha.....Dar mama lui Berni va fi acasa. Pff...ce ghinion. Vroiam sa raman acasa singura si sa fac o excursie in lumea mea. O "excursie" in toata casa , ceea ce inseamna ca totul va fi cum vreau eu si nimeni nu-mi va mai spune ce si cum sa fac. Viseaza, Lau , ca visezi bine...

"Si la cat plecati ?" le intreb eu

"Pai, cand vor veni baietii. Oricum, ne vom pregati ca sa fim sigure ca vom fi gata sa mergem cu ei" raspunde Iuly

"Lau, a sunat ca si cum ai vrea sa plecam cat mai repede !" imi spune Barby chicotind

"Asa a sunat ? Nu am intentionat sa o zic in felul ăsta dar in fine...Sa trecem peste si sa va pregatiti de pe-acum pentru ca nu stiti ce le vine sa apara mai de vreme cu gandul de a petrece mai mult timp cu voi"

Toate se uita una la cealalta si merg fiecare in camerele lor. Imi dau seama cat va tine pregateala lor. E bine ca le-am convins sa se pregateasca de pe-acum. Asa, Lau. Acum, fa-ti de lucru ca n-ai incotro.

Merg si eu in camera mea si pe drum , o vad pe mama lui Ber.

"Lau, ce bine ca te gasesc..."

"Cum adica ?"

"Pai, pe tine te-am gasit prima ca celelalte nu stiu ce fac si intentionsm sa preiau legatura cu Berni dar uite ca te-am gasit pe tine"

"Okay. Spuneti ce aveti de spus"

"Eu, diseara, voi lucra si ma gandeam sa va spun sa stati cuminti si sa aveti grija de casa cat timp sunt eu plecata"

"Fetele au intalnire cu baietii, iar eu voi ramane singura. Contati pe mine !"

"Pai tu de ce nu pleci cu ele ? Lucas nu te invita si pe tine undeva ?"

"Nu. Si este Luke" clarific chicotind. "Defapt sunt forever alone din nou"

"Auh...ce pacat..Las' ca trece si perioada asta grea, nu-ti face griji"

"Nu-mi fac. Sunt cat se poate de bine si asa voi ramane" ii spun zambind cu gura pana la urechi

Imi zambeste si ea pierzandu-si ingrijorarea si cam dupa cateva secunde, se aud niste usi. Erau fetele.

"Ooo, da' ce a em noi aici.." spun amuzata , uitandu-ma la cele 5.

Erau frumoase, ca intotdeauna. Nici prea elegante, nici prea simple. Astea-s "surorile" mele.

Toate imi zambesc amuzate de situatie

"Ce e ? Baietilor sigur or sa le placa ce vede"

Dupa, povestim impreuna cu mama lui Ber care le spune si lor ca va lucra in seara asta, pana cand se aude soneria de la usa. Baietii au ajuns, imi "fura" din nou nebunele si inainte de a pleca, o saluta si pe Lau ca mno...Isi mai aduc si ei aminte de mine.

"Aveti grija de ele ! Sa nu cumva sa le vad suparate , ca va mananc !" ii atentionă mama lui Ber pe cei 5

Toti dau din cap afirmativ zambind si dupa cateva minute, au plecat.

"Ei bine, ma duc sa ma pregatesc si eu de serviciu, Lau..." imi spune mama in timp ce merge in camera ei.

Eu , la randul meu, dau afirmativ din cap , dupa care imi fac niste cereale cu lapte, asa...inainte de o portie de telefon, TV si muzica. Trec minutele si este gata si mama lui Berni.

"Lau, imi pun toata increderea pe tine ca (,) casa asta se va tine pe picioare cat timp sunt plecata. Chiar daca esti cea mai mica, am pretentia sa o ti pe picioare. Da ?" moralizeaza ea

"Dap ! Totul va fi bine, la locul lui si nimic neobisnuit. Dar....pot sa va intreb cand veniti ?"

"Um...Nu stiu exact, dar nu va fi de dimineata. In fine. Ai grija !" zise ea, dupa care pleaca, lasand un val de liniste in urma ei.

Sunt singura acasa ! Din nou ! Si pot face ceea ce vreau si nimeni si nimic nu ma poate opri. Ok...Asta a sunat ciudat...Lau, haide in camera ta, ca nu-i semn bun gandirea ta.

Zis si facut.

~din persp. lui Madii~

Eram toti 10 plini de fericire...iar noi , fetele , pline si de emotii si curiozitate. Unde ne-or duce baietii ăstia ? Ce pot spune ... Sunt plini de surprize.

Intr-un final, am ajuns la locul stabilit de baieti. Cand coboram din limuzina, ce sa vezi ? O vila mare si luminoasa in jurul careia sunt beculete de culoare albastra, blo si galbena. Se asortau de minune cu cerul plin de stele. Baietii ăsta chiar se pricep la surprize. Mergem conduse de baieti intr-un loc nu tocmai luminat dar ne vedeam destul de bine unul pe celalalt. Ne-am asezat toti pe o patura albastra si pufoasa in jurul careia este iarba verde si lucioasa. Cand ne-am pus fiecare la locul lui, am inceput sa povestim lucruri despre cate s-au intamplat. Fie intre noi fie cu toti si dupa, discutam subiecte mult mai amuzante, ca si cum unii dintre noi s-ar casatori.

"Nunti ca-n povesti vor fi la noi !" spune Niall pe un ton de rege

"Ia-o mai usor frate, ca mai e pana atunci" ii spune Zayn amuzat

__________________________________
Gata si cu capitolul ăsta :3
Vreau sa va tin in suspans =))
Siii...mai mult de atat nu mai spun
★ Kisses ★ :*

Love or not...?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum