Heeeeey lume !! :3 "Love or not ?.." s-a terminat... Okay...nici nu-mi vine sa cred. Rlly !
Multumesc tuturor persoanelor care au citit toata povestea, de la care am primit voturi si numai comentarii pozitive. Va iubesc ! Si...sincera sa fiu, imi pare rau ca nu am mai continuat-o.. Why ? Pentru ca am observat faptul ca mai voiati continuare, dar...la un moment dat mi-am dat seama ca totul merge foarte bine in final si ca nu mai am ce adauga ...
Sper din tot suflețelul meu de pinguin ca v-au placut personajele. Chiar a fost greu sa "intretin" 6 cupluri si totul sa iasa bine. Dar nu-i bai ! :)) Conteaza ca am avut cititori . Acum, dupa ce am terminat-o mai mi-am dat seama de ceva : Colegii, "prietenii" si unii necunoscuti ma cred ciudata. Ca stau numai in lumea mea (telefon/PC) pe diferite site-uri de care nici macar nu au auzit vreodata de ele, DAR acum am vazut care imi sunt adevaratii prieteni. Voi. Voi mi-ati citit "jurnalul" , voi mi-ati aflat gandurile si voi m-ati sustinut ca sa continui. Aproape imi dau lacrimile. Prea multa sensibilitate :))
Ori fane 1D ori 5SOS voi ati dorit sa-mi cititi cartea si mi-a spus o fata odata : "eu mi-am imaginat partea cu x ca si cum as fi fost eu cu preferatul meu"
Asa este cel mai bine. Um.. Fanele 5SOS, imi pare extrem de rau ca nu i-am facut prea prezenti si pe ceilalti membri ai trupei, dar cand am inceput sa scriu cartea imi placea mult de Luke si m-a luat valul. Acum ii iubesc pe toti egal :3
Daca au existat si cititori, nu numai cititoare...nu stiu ce sa zic.. :))) aici ma exprim ca si cum as vorbi numai cu fetele :)) sorreh..
AND...
Cred ca v-am plictisit.. Atat am avut de spus. Nimic mai mult.
Nu cred ca toti ati citit pana aici, dar am un anunt foarte "important" de facut. Asa...ca de sfarsit :)))
.
.
.
.
I luv ya and tnx for all ♥×Lau'×
CITEȘTI
Love or not...?
Fanfiction-F.f. 1D & Luke Hemmings- Norocul te vizitează pe neașteptate cu surpize pe care nici tu nu credeai că ți se pot întâmpla vreodată...sau...ghinionul îi poate lua locul...