Trece timpul și ajunge și mama
"Hei dragilor ! Ce dor mi-a fost de voi.." spune ea fericită , îmbrațișându-ne pe toți "doi , patru , șase , opt , zece.....Unde-s ceilalți doi ?"
"Luke a plecat ca nu stiu cine l-a sunat..." spune Zayn , iar fraza îi este continuată de Ery cu "...iar Lau e sus în camera ei"
"Și ea de ce nu e cu voi ?" întreabă ea îngrijorată
"Mamă , sinceri să fim , habar n-avem..."
"Berni , trebuia să mergeți să o luați , să nu stea singură..."
"Atunci , haide să mergem după ea !" spune Louis cu un zâmbet malefic , după care toți începem să râdem
*
Într-un final , ajungem la ușa camerei lui Lau . Mama ciocăne , după care auzim un "Da ?" spus de Lau , dupa care ne deschide usa si un zambet îi apare pe buze cand ne vede . Ori fals , ori adevarat , e zâmbet.
"Heeii , bună ziua doamnă Jakab . Cu ce vă poate ajuta Lau ?"
Sincera sa fiu nu pare deloc suparata , dar sigur are ceva...
"Bună Lau . Esti cumva suparata ?"(Mama)
"Cine ? Eu ? Ăhm.....suparata , nu...Dar plictisita , da"
"Pai si de ce , morvovii lui Louis , nu stai cu noi ?" întreabă Niall încercand să o facă pe Lau să râdă ... Nu a râs...dar a zambit
"Nu , mersi...Sunt foarte bine . Chiar nu trebuie sa va îngrijorați" și iar zambeste
"Bi-ne...Noi plecăm , daca ai nevoie de ceva , suntem jos" îi spune Liam , Lau dand din cap afirmativ , după care toți plecăm .
~din persp. lui Lau~
Le zambesc pentru ultima dată si închid usa . Odată ce am rămas singura , zambetul îmi dispare . Chiar nu-mi place să-i mint . Eu si zambetele mele false...why ?..
Merg spre pat lenesă , punându-mă frântă , desi nu eram obosită , pe el. Mă uit prin cameră și îmi zboară gandul din nou la Luke.
Nu stiu de ce , dar îmi e foarte dor de el . Înainte nu era asa .
Îmi stâng în mână colierul si mă gandesc la ceea ce voi face .
Cine e Elly ? Ce are cu Luke ? Nu sunt geloasă ! Sunt doar comfuză...mm...am nevoie să-i aud vocea blondului !
Îmi scot telefonul din buzunar și îi dau un mesaj cu "hey...ce mai faci ?"
Sper să-mi răspunda desi mă îndoiesc ca ar face-o. Poate că se gandeste "iar mesaj de la ea ? Chiar nu poate sta fara mine ?"
Am asteptat aproximativ 3 minute , după care îmi sună telefonul :
Luke: Lau ? Pentru ce a fost mesajul ăla ? -mă întreabă el îngrijorat
Eu: deja îmi este dor de tine si...as vrea să vorbim..
Luke: sigur...Despre ce ?
Eu: îți voi spune cand vei ajunge aici
Luke: Ăh...Lau... -încearcă să-mi spună ceva dar se opreste
Eu: ce este ?
Luke: mă tem că nu mai pot veni..
What ? No , acum chiar mă pune pe ganduri
Îmi doresc să-l pot întreba cine e Elly dar nu puteam
CITEȘTI
Love or not...?
Fiksi Penggemar-F.f. 1D & Luke Hemmings- Norocul te vizitează pe neașteptate cu surpize pe care nici tu nu credeai că ți se pot întâmpla vreodată...sau...ghinionul îi poate lua locul...