Capitolul 49

100 10 0
                                    

           Si cam asa a trecut o ora de "joaca". Am vrut sa o facem din cauza ca ai mei si ceilalti parinti ne vor vizita mai des, plus ca aveam casa la dispozitie.

          Eram in pat jucandu-ma cu parul lui Luke.

- Nu trebuie sa vina ceilalti ? il intreb eu

- Ba da... raspunse nemultumit

- O haide! Acum nu-i mai vrei acasa ? intreb amuzată

- Sincer, mi-as dori sa avem numai noi o casa intreaga..

- Si la fel si ceilalti. Sunt sigura ca sunt in aceeasi situatie ca noi, Luke.

- Exact... aproba el zambind

         De-o data se aud voci de jos. Clar. Au ajuns. Ne pregatim si dupa mergem la ei.

- Heeeei iubaretilor ! A fost rau acasa fara noi ? intreaba Madii

Noi, in schimb, nu raspundem. Decat zambim nevinovat.

- Madii, au ramas singuri, cu casa numai alor, cu destul timp pentru facut orice ! ii spune Niall batand apropo la faptul ca noi am.....

- Ce ? Noo.. Noi am stat cuminti.

- Exact ! Ne-am uitat la TV sus. continua Luke

- Gata. Spun adevarul ! spuse Ery chiar daca si-a dat seama ca nu-i adevarat.

Astfel se face liniste pana cand..:

- Asa.... Ce facem ? Stam aici si ne uitam cum cade vopseaua de pe pereti sau ne uitam la un film ? zise Louis

Toti aprobam propunerea lui Lou'. Chiar aveam pofta sa ma uit la un film.

*

Atentia ne este acaparata de film. Popcornul ne este bun prieten, atmosfera nu mai era asa sinistra ca data trecuta, totul era perfect. Ma uitam cand la film, cand la cupluri. Aww, sunt asa de draguti. Se tineau in brate.. Dadeau impresia ca nu le este gandul la film, ci la iubire. Iubirea lor. Um... La fel ca si mine. Doar ca eu am gandul la cu totul altceva, numai la film nu. Dintr-o data ma "trezesc" cu o imbratisare dragastoasa de la Luke. Ma uit la el zambind. Voiam sa ne sarutam dar nu e momentul potrivit. Suntem la o vizionare de film horror nu la sarutari, asa ca-l fac sa creada ca-l voi saruta dar.... Nu am facut-o. Cel putin nu pe gura, ci pe năsuc. Chicotesc.

*

          Urmaream filmul atenti in liniste. Liniste care a disparut odata cu auzirea usii de la intrare. Ne-am uitat toti sincron spre usa, putin confuji. Dar nu era cine stie ce ! Doar mama lui Berni.

- Hei, dragilor. Ce ati mai facut ?

- Vizionare de film. Te uiti cu noi ? o intreaba Berni

- Berni, nu e genul meu de film. Implica sange si sunete ciudate...deci nu.

- Okay, dar nu stiti ce pierdeti ! intervine Harry

Aceasta ridica din umeri nepasatoare.

- In fine, copii... Eu merg sus. Sa fiti cuminti ! spuse ea

- Daaa... spunem toti in cor.

*

Filmul s-a terminat, dupa, venind si oboseala. Am mers fiecare in camera lor lasandu-se intunericul in casa.

Abia astept ziua de maine. O sa ne vedem parintii. O sa-i cunoasca pe baieti... Totul va fi per-fect ! Deschid ochii, vazandu-l pe Luke. Il imbratisez fericita

- Ce s-a intamplat ? intreaba el in soapta

- Nimic. Te iubesc !

Auzindu-ma, imi raspunde la imbratisare si ma saruta usor pe frunte.

Acel "Te iubesc" si-a facut prezenta la toate celelalte cupluri. Toti eram cei mai fericiti. Mai fericiti ca niciodata...desi era doar o noapte obisnuita....

°°°°

Heeey !♥ Ce ati mai facut ?
Mda. Sa trecem la subiect :D ! Va place ce am mai scris ? Nu ? Ok... Imi pare rau ca am pus capitolul mai tarziu decat ar fi fost necesar.. + daca gasiti greseli, ignorati-le :) (il voi corecta maine)
Multumesc celor care inca citesc si nu s-au plictisit, voturilor si comentariilor primite♥ I luv ya :)) :*

Love or not...?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum