Întâlnirea

397 17 1
                                    

A venit si dimineata . Eu abia ca am dormit . Eram inca in pat cu capul pe o perna , cu ochii deschisi si , cat de cat , rosii , facand cercuri cu degetul pe materialul alb al patului . Ma gandeam la fete . Trebuia sa fiu fericita pentru ele si chiar imi doresc sa fiu , dar nu pot...Nu stiu de ce...Oricum , nu pot sta toata ziua in camera mea , plangand sau mai stiu eu ce...Intr-un fel , sunt cam egoista din cauza ca ma gandesc doar la mine , nu si la ceilalti . Mai ales la fete...Sunt sigura ca ma vor si pe mine cu ele...

Ma ridic si ma uit cat este ora . Era 11:30 . Perfect ! Mai mult nu puteam sa stau ?! Ma ridic din pat , imi fac ordine in camera si apoi ma pregatesc . Merg la bucatarie . Spre surprinderea mea , nu este nimeni acolo . Caut in frigider ceva . Aveam pofta de ceva dulce...ciudat...Iau o ciocolata si merg inapoi in camera mea . Fetele nu au dat niciun semn de viata . Din nou , ciudat....Ma duc la terasa , ma asez pe scaunul acela pufos si imi savurez ciocolata . In momentul acesta nu mai am chef sa vad si sa vorbesc cu nimeni . Vreau sa fiu in lumea mea , singura , deocamdata...

~din persp. lui Iuly~

Eram in camera mea cu fetele . Nu i-am spus si lui Lau sa vina , crezand ca este inca suparata pe noi ....

Eu : siii......cum va imbracati pentru "intalbire" ?

Ery : simplu....

Madii : nu vreau sa ies in evidenta...

Berni : mda....nici eu

Barby : cu siguranta ne vom lua ceva cu 1D , nu ?

Eu : si Lau ?

Madii : trebuie sa mearga !

Eu : dar cred ca e suparata pe noi...

Berni : cam asa...

Ery : haideti sa vedem ce face !

Madii : nu voi accepta nici un refuz !

Mergem in camera lui Lau . Nu era nici urma de ea . Unde o fi ?

~din persp. lui Lau~

Eram la terasa , stand pe scaun , cu cotul pe masa , mana tinandu-mi-o pe barbie . Ma uitam la cer . Mda....foarte "interesant"....Dintr-odata aud vocile fetelor . Ma ridic si merg in camera .

Eu : fetelor !

Ele : Laaauu !!!

Eu : ce e ? -spun eu in timp ce ma pun pe pat , ascultandu-le-

Ery : cum te simti ?

Eu : bine . De ce ?

Barby : credeam ca esti suparata pe noi...

Eu : nu....si nici nu prea am fost suparata din cauza voastra...

Iuly : da ?

Eu : da !

Iuly : si atunci ?

Eu : motivele mele...va rog nu intrebati....

Iuly : bine....

Eu : deci , de ce ati venit ?

Madii : vrem sa te intrebam ceva ...

Eu : ce ?

Iuly : vrei sa mergi cu noi si cu baietii ?

Eu ma uit in jos

Eu : girls ... nu pot...

Madii : de ce nu ?

Eu : chiar nu vreau sa fiu in plus . Vreau ca aceasta "intalnire" sa iasa bine...

Ery : dar nu vei fi in plus !

Iuly : si intalnirea o sa iasa bine si cu tine alaturi de noi

Madii : doar esti sora noastra . Meriti sa-ti intalnesti idolii inca o data !

Love or not...?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum