07: Nowhere We Can Hide

1.3K 122 9
                                    

"Sana önemli bir şey sormalıyım." dedi Zayn, Harry'e.

"Ne?" diye mırıldandı Harry gözlerini ovalarken.

Zayn ve Harry geceyi Andy'de geçiriyorlardı çünkü Zayn AJ'i abisinin olmasına rağmen onu tek bırakmak istemiyordu. Herhangi bir risk almak istemiyordu, onu kim suçlayabilirdi?

"AJ ve benim kaçmamı söylerken gerçkten ciddi miydin?" diye sordu Zayn.

Harry esneyerek saate baktı. "Dinle, saat sabahın üçü. Bunu bir saat sonra konuşuruz. Ayrıca aptalca olduğunu söylemiştin."

"Hayır bunu şimdi konuşacağız çünkü gerçekten ciddiye alıyorum." Zayn, Harry'i çekerek koltukta dik oturttu.

Harry inleyerek, "Kaçırma planımızı  sabah yapalım tamam mı? Şimdi lütfen uzaklaş. Git seks veya bir şey yap." dedi ve onu itti.

Zayn gözlerini devirerek onu sarstı. "Harry, ciddiyim." 

Harry kalktı ve ellerini tüm yüzünde gezdirdi. "Bu güzel olsa iyi olur seni adi kalleş."

Zayn sırıttı." Teşekkürler."

Harry yorgun gözlerini devirdi. "Ne istiyorsun?"

"Sence ona benimle kaçmasını sormalı mıyım?" dedi Zayn.

Harry omuz silkti. "Sen bilirsin ama AJ muhtemelen kaçmak için korkacaktır. Ve sende bayağı uzağa gitmelisin ki Sonny kıçını takip edemesin."

"Nereye?"

"Bilmiyorum. Karşı şehre?"

"Neresi gibi?"

"Mesela Lou'nun yaşadığı yere, orada bir bölge var."

"Orası sadece bir saat uzaklıkta." dedi Zayn.

"O zaman Niall'ın yaşadığı yere?"

Zayn bunu düşünerek omuz silkti. Niall kenar mahallelere yakın yaşıyordu. Şehirin dışına gitmek istediğinden emin değildi. "Belki." diye mırıldandı. "Pekala, tamam." Zayn ayağa kalkmaya başladı. "Uyumaya gidiyorum. Erkenden buradan gitmemiz gerekiyor." dedi AJ'in odasına gitmeden önce.

***

AJ," diye fısıldadı Zayn. "Bebeğim." diyerek boynuna doğru mırıldandı. "Gitmem gerek. Beni bırakmalısın." dedi sessizce onun sıkı tutuşundan kurtulmaya çalışırken.

"Hayır, gitme." AJ onun tişörtüne doğru mırıldanarak belini sıkıca tuttu. "Çok komforlusun."

Zayn kıkırdadığında AJ'in onun göğüsüne yaslı yüzü titredi. "Beni rahat bulmana sevindim. İstediğin zaman üzerime çıkabilirsin bebeğim." diyerek kasti bir şekilde gülümsedi.

"Bunu severdin, değil mi?" diye onun göğüsüne mırıldandı. 

"Bilirsin seni izlemek çok seksi olurdu benim şe-"

AJ gülerek onu öptü ve susturdu. "Dikkat et koca çocuk. Çok fazla heyecanlanma." diye göz kırptı. Zayn ona sırıttı. AJ gülerek Zayn'in ağ kısmını hafifçe okşadı sataşarak. "Kalkma zamanı." diyerek yataktan kalktı ve battaniyeleri ona atarak Zayn'den uzaklaştı.

Genç kaşlarını çattı ve AJ odayı terk etmeden önce onu tutarak kapıya yasladı. "Beni böyle tahrik edemezsin." diye kızın kulağına fısıldadı. "Bu benim işim."

"Sanırım demin yaptım." diyerek ona meydan okudu ve bakışını sabitledi. 

Zayn sırıttı. "Bir daha olmasın." dedi sessizce. Onun boynunu öptükten sonra kızdan geri çekildi.

Bullet From A Gun (Türkçe) *Beklemede*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin