Zayn evden ayrıldığı anda telefonunu cebinden çıkardı ve tanıdık numarayı tuşladı. Birisinin telefona cevap vermesini beklerken arabasına yürümeye devam etti. Kapıyı açıp arabasına bindi ve tanıdık küçük insan telefona cevap verdi.
"Merhaba?"
Zayn kendince gülümsedi ve arabasını çalıştırdı. "Safaa, sana telefona cevap vermemeni söylemiştim." dedi küçük kız kardeşine.
Küçük kızın somurttuğunu duyabiliyordu. "Ama seviyorum! Beni büyük bir kızmışım gibi hissettiyor!" diye itiraz etti küçük kız.
Zayn kıkırdadı. "Sen hala küçük bir kızsın." diyerek kardeşinin neredeyse sekiz yaşında olduğunu kendine hatırlattı.
"Ben büyük bir kızım!"
"Gerçekten büyük bir kız." diye destekledi Zayn.
"Bu doğru." diye bir tutum takındı küçük kız.
Zayn güldüğü sırada arabayı sürmeye başladı. "Annem orada mı?" diye sordu.
"Evet, neden?" diye sordu küçük kız. Her şeyin en ince detayına kadar açıklanacağı bir yaştaydı.
"Çünkü onunla konuşmak istiyorum, tatlım." dedi Zayn.
"Safaa! Kiminle konuşuyorsun?" Zayn annesinin bağırdığını duyduğu zaman güldü. "Telefonu bana ver!"
Zayn, Safaa'nın inlediğini ve telefonu annesine verdikten sonra hızla koşarak adım attığını duydu. Annesi konuşmaya başlamadan önce küçük bir sessizlik oldu.
"Sadece benim." dedi annesine. "Önemli değil. Sanki bir suçlu ile konuşacak değil ya da bekle- " diye şaka yaptı.
Annesi iç çekti. "Çok komik." dedi oğluna.
Zayn sırıttı. "Şaka yapıyordum."
Onaylamaz bir şekilde annesini başını iki yana salladığını biliyordu. "Peki neden aradın?" diye sordu."Daha geçen gün aramıştın."
"Evde misin diye merak ettim. Seninle bir şey hakkında konuşmak istiyordum." dedi Zayn.
"Evdeyiz. Ne hakkında konuşmak istiyordun?" diye sordu.
"Bir şey değil. Bir fikrim var sadece. Kız arkadaşım AJ'i hatırlıyor musun?" diye sorduğunda kırmızı ışıkta durmuş, boş eli ile direksiyonda ritim tutuyordu.
"Ondan bahsettiğini hatırlıyorum ama çok fazla değil onunla hiç tanışmamıştım." dedi annesi. "Neden?"
"Sana onun Sonny ile yaşadığını söylemiştim, hatırlıyor musun?"
"Evet hatırlıyorum."
"Peki, biraz önce annesinin evinde ayrıldım ve onunla AJ'in taşınması hakkında konuştum ve-"
"Onunla beraber mi taşınacaksın?" diye sorara Zayn'in sözünü kesti.
"Şey, kısmen, bu biraz karışık."
"Ne biraz karışık olabilir- Ne yaptın?" diye sordu aniden annesi.
Zayn annesinin suçlayıcı ses tonu karşısıda inledi. "Bir şey yapmadım."
"Seni tanıyorum Zayn. Eğer bir daha tutuklanırsan yemin ederim-"
"Tutuklanmam. Bana inandığın için teşekkür ederim."
"O zaman ne oldu? Ne yaptın?" diye sordu.
"Her şeyi oraya geldiğimde açıklayacağım." dedi Zayn. "Seni birazdan görürüm, tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullet From A Gun (Türkçe) *Beklemede*
FanfictionMama, I'm in Love With a Criminal Hikayesinin devamı. Zayn hiç değişmedi. O hala aşık olduğum kötü çocuk ama bu sefer o da beni seviyor. Kulağa mükemmel geliyor değil mi? Mutlu son için mi bekliyorsunuz? Peki, bu sefer daha karmaşık... Derler ki hiç...