"Sen delisin."
AJ, Zayn'in sıcaklığının yataktan kaybolduğunu fark ettiğinde inleyerek yastığına gömüldü. Elini etrafta gezdirerek yatakta Zayn'i bulmaya çalıştı ama faydası yoktu, çoktan kalkmıştı. Bir nefes vererek battaniyeyi yüzünde çekti, sıcak kalmaya çalıştı. Zayn tüm gece klimayı açık bırakmıştı.
"AJ onunla kalmayacak. Daha güvenli olsa bile umurumda değil. O benimle kalacak."
Yatak odasının kapısının ardından boğuk sesin geldiğini fark edince AJ'in gözleri açıldı. Gözlerini ovalayarak dik oturdu ve Zayn'in ne konuştuğuna odaklandı.
"O benimle iyi olacak! AJ'i yanımda ayırmayacağım. O iyi olacak! Kimse bizi burada bulamaz."
AJ kapalı kapının ardından boğuk bir iç çekiş duyduğu sırada sessiz kaldı. Kapıya adım sesleri yaklaştığı zaman yorganların altında dalarak uyuyormuş gibi davrandı. Kapı yavaşça açıldı ve bir tık sesi ile tekrar kapandı. Odanın diğer tarafından ağır bir nefes alış duyuldu ve yatağa gelen ayak seslerini dinledi. Yatak tekrar aşağı yukarı hareket etti ve Zayn tekrar ona katıldı. AJ sessiz kalarak uyuyormuş gibi davranmaya devam ediyordu.
Zayn güçlü kollarını ona sararak kıza sarıldı. Yüzünün kızın boynuna gömdü ve tenini öptü. "Uyanık olduğunu biliyorum." diye fısıldadı. "Ne kadarını duydun?"
AJ, Zayn'e döndü. "Kim deli?"
Zayn iç çekerek sırtının üzerine yattı. "Harry, Sonny sakinleşene kadar seni o pisliğin evine göndermemi istiyor."
"Ashton mı?" diye sordu AJ, merakla Zayn'e bakarken.
"İsmi her neyse işte." diye mırıldandı Zayn.
AJ iç çekti ve dik oturdu. "Buranın güvenli olmadığın mı düşünüyor?" diye sordu.
"Görünüşe göre," diye homurdandı Zayn. Belli ki arkadaşının görüşünden rahatsız olmuştu. "Ama güvenli. Kimse bizi burada bulamaz. Yalnızca Harry ve Lou burayı biliyor."
"Neden buranın güvenli olmadığını düşünüyor?"
Zayn omuz silkti. "Sonny'nin telefonuna iz sürücü yerleştirdiğini düşünüyor, böylece senin burada olduğunu bilebilir."
"Andy ne düşünüyor?" diye sordu AJ. "Çünkü eğer buranın güvenli olduğunu düşünmüyorsa burada olmak istemem."
Zayn inledi ve yanına doğru yuvarlandı. "Biz iyiyiz. Endişelenmene gerek yok. Sana bunu zaten söy-"
"Bana yalan söyleme Zayn. Harry ne söyledi? Beni mi arıyorlar?" diye sorarak göz temasını sürdürdü.
"O bilmiyor."
AJ genç adama dik dik baktı. "Bırak onunla konuşayım."
"Sen gerçekten bana inanmıyor musun? Dalga geçiyor olmalısın. Biliyorsun eğer burası senin için güvenli olmasaydı bunu söyleyen ilk kişi ben olurdum." Zayn kalkarak telefonunu komidinin üzerinden aldı. "Eğer gerçekten onunla konuşmak istiyorsan al. Ben duşa almaya gidiyorum." Zayn telefonu genç kıza verdi ve fırtına gibi odadan çıktı.
AJ bir nefes verdi ve Zayn'in telefonuna baktı. Eğer birini ararsa Zayn aşırı kızardı. Ama genç kız onu ölü ya da kızgın mı tercih ederdi? Kızgın ve canlı, mutlu ve ölüden kulağa daha iyi geliyordu. Bir saniyeliğine yüzünü yastığına gömerek her şeyi kafasında düşündü. Koridorda ki duşta su sesi duyduğunda kalktı ve bir numara tuşladı.
"Nihayet aklın başına geldi, be-"
"Harry? Selam, dinle, ben AJ, Zayn değil." dedi hızlıca tanıdık gelen sese.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullet From A Gun (Türkçe) *Beklemede*
FanficMama, I'm in Love With a Criminal Hikayesinin devamı. Zayn hiç değişmedi. O hala aşık olduğum kötü çocuk ama bu sefer o da beni seviyor. Kulağa mükemmel geliyor değil mi? Mutlu son için mi bekliyorsunuz? Peki, bu sefer daha karmaşık... Derler ki hiç...