Zayn inleyerek yatakta yuvarlanarak elinin arkası ile yorgun gözlerini ovaladı. Penceresinden yayılan sabah güneşine gözlerini yavaşça açarken esnedi. Dağınık saçlarını yüzünden çekti. Saçlarını kestirmeye korkunç ihtiyacı vardı. Belki de bugün AJ ile gidip kestirebilir-
Zayn, AJ'in yataklarında olmadığını fark edince hızla kalktı. "Lanet olsun." diye homurdanarak bedenini yorganın altından çıkardı. Eşofman altına bacaklarını geçirmeye çalışırken odada sekerek ilerliyordu. İşini bitirdiği zaman AJ'in kıyafetlerinin olmadığını gördü ve kendi kendine küfür etti. Gitmişti.
Zayn karşı kapıya yöneldiğinde yüksek bir ses duydu. Durarak diğer sesleri dinlemeye başladı. Bir şey duymadığında ise dolaba giderek kıyafetleri diğer tarafa itti ve yerde duran kasayı sürükledi. Hızlıca parolayı girerek eline silahı aldı. Hızla kasayı kapatıp yatak odasından çıktı.
Yavaşça yürüyerek, elinden geldiğince sessiz kalmaya ve evin ortasına gelene kadar tabancayı yukarıda tutmaya devam etti. Oturma odasına geldiğinde orta yaşlı bir kadının dizlerinin üzerinde bir şeyleri sildiğini gördü.
Kadın ona dönmeden önce biraz onu izledi. Kadın zıplayarak çığlık attı ve ellerini havay kaldırdı.
"Ateş etme! Ateş etme!" diye Zayn'e bağırmaya başladı. "Ben temizlikçi kadınım! Louis ayda bir kez beni buraya gönderir! Ateş etme!" Açıklamaya çalışırken yalvarmaya başladı.
Zayn yoğun bir şekilde ona baktı. "İsim?"
"Maria." diye hızla cevap verdi kadın.
Zayn silahı sallayarak ellerini indirmesini işaret etti. Louis, Maria'dan daha önce bahsetmişti. "Tamam, tamam. Ellerini indir, sana ateş etmeyeceğim."
Kadın yavaşça ellerini indirdi. "Sen Zayn olmalısın. Louis senden bahsetti. Sen suçlu olansın değil mi? Üzgünüm öyle girmek istememiştim ama bu benim işim. Başka bir gün gelirim. Üzgünüm efendim. Gideceği-" Hızla söylenerek girişe yöneldi ve kendine ait eşyalarını aldı.
"Hayır bekle." diye arkasından seslendi Zayn. AJ'in aniden kaybolması ile ilgili bir şeyler biliyor olabilirdi.
Kadın ölü gibi durarak çantasını göğüsüne yakın tuttu. "E-Evet efendim?" diye sordu.
"Buradan ayrılan bir kız gördün mü?"
Kadın başını iki yana salladı. "Hayır efendim, üzgünüm."
"Ayrılan bir araba falan da mı görmedin? Ya da yürüyen bir kız?" diye sordu Zayn.
"Tek gördüğüm ben buraya gelirken otoyolda bir araba. Dört buçuk gibiydi." dedi kadın.
Zayn merakla kadına baktıktan sonra yakınında olan saate göz attı. Sabahın beş buçuğuydu. "Bu kadar erken burada ne arıyorsun?" diye sordu.
"İşimi erken bitirmeyi severim. Böylece günün geri kalanında dinlenirim." diye hızla cevapladı.
"Araba nasıl görünüyordu?" diye sordu Zayn. "Ve hangi yöne gidiyordu?"
"Şehre geri dönüyordu. Arabaya iyi bakamadım."
Zayn nihayet silahı bıraktığında kadın derin bir nefes aldı. Kadının tepkisine hafifçe kıkırdadı. "Sana zarar vermeyeceğim. Şartlı tahliyemde hapise geri dönme modunda değilim bayan." dedi kadına.
Kadın kendini gülümsemeye zorladı. "Teşekkürler." dedi minnetle.
Zayn başını salladı. "Pekala, ah, ben yolundan çekileceğim ve sende ne yapıyorsan onu bitirebilirsin. Duş alacağım ve sonra da gideceğim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullet From A Gun (Türkçe) *Beklemede*
FanficMama, I'm in Love With a Criminal Hikayesinin devamı. Zayn hiç değişmedi. O hala aşık olduğum kötü çocuk ama bu sefer o da beni seviyor. Kulağa mükemmel geliyor değil mi? Mutlu son için mi bekliyorsunuz? Peki, bu sefer daha karmaşık... Derler ki hiç...