"Başını aşağıda tut, anladın mı beni?" dedi Zayn AJ'e sert bir şekilde. Genç kız hayatından endişe ederek başını salladı ve hemen emirleri uyguladı.
Zayn hızla park alanından çıktı ve işlek caddeye daldı. Hızla sürerek şeritlerin arasından saptığı sırada peşinde ki üç arabaya bakıyordu. "Hiç Hızlı ve Öfkeliyi izledin mi?" diye sordu.
"Evet..."
"Peki, onlardan birini yaşamak üzeresin." diye söyledi Zayn otoyolda bir yokuşa sürerken.
"Süper." AJ mırıldanarak başını aşağıda tutmaya devam etti.
"Üzgünüm." Zayn sempatikçe söylediği sırada hızını artırıyordu. "Sadece peşimi bırakmıyorlar." diye homurdandu kendi kendine. "Sıkı tutun, tamam mı?"
AJ cevap vermek için çabalamadı. Başka bir seçeneğinin olmadığını bilerek başını aşağıda tutmaya devam etti. Araba sürüşü sessizdi, başka bir silah sesi duyana kadar. AJ yerinde zıpladı ama aşağıda kalmaya devam etti. Ancak, bu sefer, ağlamaya başladı.
Zayn dikiz aynasından baktı ve inledi. "Tekerlerimi patlatmaya çalışıyorlar. Bize ateş etmeyecekler. Sadece yavaşlamamız istiyorlar."
"Geri ateş edemez misin?"
Zayn AJ'e baktı. "Ne?" diye sorarak genç kızın tepkisine şaşırdı.
"Silahın yanında değil mi? Ya da onları durdurmak için herhangi bir şey?" diye sorarak aşırı tepkiyi vermeye başladı. "Her zaman o salak şey yanında değil mi? Nerede? Arabada bir tane var mı?" diye sorarak koltuğun altında hissetmeye çalıştı.
"Bebeğimi orada bir şey yok. Arabamda silah yok." diyerek hem kızı sakinleştitmeye çalışıyordu hemde araba kullanıyordu. "AJ, dur, iyi olacak." dedi.
"Bizi öldürmeye çalışıyorlar Zayn!" diye bağırarak dik oturdu. Bununla birlikte başka bir el ateş edildi.
"Başını aşağıda tut!" diyerek AJ'i aşağı itmeye çalıştı.
Genç kız dizine yaslandığında daha fazla ağlamaya başladı. "Ne yapmalıyım?" diye sordu. "Onları ne gönderir?"
Zayn iç çekti ve cebinden telefonunu çıkardı. "Abini ara ve ona neler olduğunu anlat. Sonra Sonny'nin evinde ki her şeyini çıkarmasını söyle."
AJ başını aşağı yukarı salladı ve Zayn'in söylediklerini uyguladı. Abisini aradı ve Andy üçüncü çalışta telefonu açtı. AJ neler olduğun anlattı ve eşylarını toplamasını söyledi. Zayn ona kızın her şeyini sabahleyin ya da etraf sakinleştiğinde alacağını söyledi. Andy genç kıza telefonunu kullanmamasını söyledi çünkü içinde bir ses Sonny'in onun izini sürdüğünü söylüyordu. AJ onu dinledi ve telefonu tamamen kapattı. Abisi ile olan konuşmasını bitirmeden önce annelerine kendisinin iyi olduğunu ve ikisinide sevdiğini söylemesini istedi.
AJ telefonu kapattıktan sonra Zayn ona bilgi vermek ve polise anlatması için Harry'i aramasını söyledi. AJ, Harry'e plaka ve cadde numaralarını söylerken sakin kalmaya çalışıyordu. Yakın zamanda telefonu kapattı ve şimdiki durumlarına odaklandı.
"Şimdi ne yapacağız?" diye sordu sessizce.
"Arkadaşım Lou ile tanışmış mıydın?" sordu Zayn. Sürmeye devam ediyordu ve arkasında ki arabaları dikkatle izliyordu.
"Hayır, sanmıyorum..."
"Hiçliğin ortasında olan kütükten yapılmış bir kulübeye gitme modunda mısın?" diye sordu.
AJ, Zayn'e baktı. "Ne?"
"Bunu bir evet olarak alıyorum." diyerek yolundan saptı ve gizli toprak yola girdi. Arkasından bir çok korna sesi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullet From A Gun (Türkçe) *Beklemede*
FanficMama, I'm in Love With a Criminal Hikayesinin devamı. Zayn hiç değişmedi. O hala aşık olduğum kötü çocuk ama bu sefer o da beni seviyor. Kulağa mükemmel geliyor değil mi? Mutlu son için mi bekliyorsunuz? Peki, bu sefer daha karmaşık... Derler ki hiç...