14. Good Ones Go

1K 92 18
                                    

"Pekala, kız kardeşim uyuyor yani iyiyiz." Ashton iki odalı dairesinde oturma odasında oturan AJ'e söyledi. Kıza merakla baktı. Yüzünde soru ifadesi ile telefonuna doğru bakıyordu AJ. Ashton onun önünde durarak kıza baktı. "Sorun nedir bebek?"

Ashton'ın koltuğunda oturan AJ ona baktı. "Vazgeçmiyor." diyerek kendi kendine güldü. 

"Kim?" diye sorara AJ'in yanına oturdu Ashton. 

"Sence?" diye sordu AJ.

"Baban mı?"

Kız başını iki yana salladı. "Hayır. Zayn. Vazgeçmiyor ve ben anlamıyorum. Neden onu güvende tutacak tek şeyi yapmama izin vermiyor? Yani neden her zaman o beni güvende tutmak zorunda? Anlamıyorum."

Ashton omuz silkti. "Bilmiyorum." 

"Ama cidden eğer  sen o olsaydın beni güvende tutmak istemez miydin?" diye sordu Ashton'a. "Neden olduğu yerde durup ikimizde güvende olmuyoruz? Neden iki saniye durup düşünmüyor? O çok inatçı ve Ah! Beni çok sinirlendiriyor." diye atıp tutmaya başladı AJ.

Ashton yine omuz silkti ve bir anlığına ona baktı. "Belkide senin güvende olduğunu bilmesi gerekiyordur anlıyor musun? Eğer ben o olsaydım, dürüst olmak gerekirse bende aynı şeyi yapardım." 

AJ inleyerek koltukta geriye yaslandı. "Tanrım sende mi?" 

"Hayır, bende değil." diyerek onu taklit etti ve kızın gülümsemesini sağladı. "Sadece o seni ve her şeyi seviyor ve eğer seni korumak istemeseydi o zaman tam bir göt olurdu." 

"Biliyorum ama yine de." dedi AJ. 

"O sadece senin güvende olduğundan emin olmak istiyor." 

"Bu çok sinir bozucu." diye yakındı AJ.

"O zaman neden ondan ayrılmıyorsun?" Pat diye söyledi Ashton. "Eğer ondan ayrılırsan babanın senden nefret etmesinin nedeni olmaz ve sende güvende olursun."

AJ ona döndü. "Ciddi misin?" diye sordu. "Ayrıldığımız zaman neredeyse öldürülüyordum hatırladın mı?"

"Bunun nedeni adamların Zayn'in nerede olduğunu bildiğini düşünmeleriydi. Baban olduğunu öğrenene kadar iyi olduğunu söyleyen sen değil miydin?" diye sordu Ashton.

"Evet ama-" 

"Eğer onun için olmasaydı, bu karmaşanın içinde olmazdın." dedi AJ'e.

"Bu doğru değil." diyerek karşı çıkmaya çalıştı kız. 

"Pekala, o zaman ondan ayrılırsan ne olur?"

AJ omuz silkti. "Bilmiyorum ve bilmek istemiyorum. Onsuz yaşayamam, ne olursa olsun farketmez. Bunun hakkında şimdi düşünmek istemiyorum."

"Belkide düşünmenin zamanıdır." dedi Ashton. 

"Bu da ne demek oluyor?"

"O neredeyse ölmene neden oluyordu AJ." 

"Bu da nereden çıktı?" diye sorarak oturduğu yerden kalktı AJ. 

Ashton da onunla beraber kalktı. "Sadece senin tekrar zarar gördüğünü görmek istemiyorum. Ondan ayrılmak en iyisi olur böylece bir şey olursa tüm acı ile baş etmek zorunda kalmazsın."

"Ama o zamanda onunla ayrıldığım için acı ile baş etmek zorunda kalırım." diye karşılık verdi AJ. 

"Seni almaya geldiğini söyleyen sen değil misin?"

"Evet ama-"

"Ama ne? Seni tekrar alıp götürecek ve bu o kadar da yardımcı olmayacak."

"Bunu bilemezsin." dedi AJ. Ona olan sinirinden aklına söyleyecek başka bir şey gelmemişti. 

Bullet From A Gun (Türkçe) *Beklemede*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin