#zawgyi
Jisoo Pov
သူမရဲ႕ မ်က္၀န္းေတြက ပုလဲနက္ေလးလိုေတာက္ပၿပီး အၾကည့္ေတြက စူး႐ွလုိ႔...သူမနဲ႔ အၾကည့္ခ်င္းေတာင္ မဆုံရဲပါ....
သူမရဲ႕ ႏူးညံ့တဲ့ ဆံသားေလးေတြကုိ အျမဲလုိလုိ ထိေတြ႔ခ်င္မိတယ္...
သူမရဲ႕ အျပံဳးလား....အုိး...သူမလုိ အေခ်တစ္ေယာက္ရဲ႕ အျပံဳးက ငါ့အတြက္ အလြန္ကုိ အဖုိးတန္တယ္....
ခက္တာက သူမက ငါ့ရဲ႕ အရင္းႏွီးဆုံး သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ေနတယ္....သူမရဲ႕ နာမည္က Kim Jennieတဲ့....
သူနဲ႔ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ခင္မင္ရင္းႏွီးလာတာ အခုထိေပါ့....
သူနဲ႔ပတ္သက္ရင္ ငါ့ဘက္က အေသးစိတ္ကအစ သိေပမယ့္ သူကေတာ့ သူ႔ကုိခ်စ္ေနမွန္းမသိဘူးေလ......
"ဘာလုိ႔ သူ႔ကုိ ဖြင့္မေျပာတာလည္း...."
Lisaဆုိတဲ့ ငါ့ သူငယ္ခ်င္းက အျမဲ အဲ့ေမးခြန္းကုိ ငါ့ကုိေမးတယ္....ငါလည္း ဖြင့္ေျပာခ်င္တာေပါ့ ဒါေပမယ့္ ငါက သူ႔အတြက္ အမတစ္ေယာက္လုိဘဲဆုိၿပီး ေျပာခဲ့ဖူးတယ္....
"Jisoo.."
"Lisa ငါဘယ္လုိလုပ္ရမလည္း......."
"နင္ခံစားေနရတာကုိ ဖြင့္ေျပာလုိက္ပါဆုိ......"
"ငါ မေျပာရဲဘူး...."
"Ok နင္ မေျပာရဲဘူးဆုိ ဟုိေကာင္မေလးက Jennieကို ယူသြားလိမ့္မယ္....."
Ash ဟုတ္သားဘဲ အ့ဲေကာင္မေလး.... သူ႔နာမည္က Ireneတဲ့ ......အဲ့ေကာင္မေလးက ေတာ္ေတာ္လွၿပီးေခ်ာလုိ႔ တစ္ေက်ာင္းလံုးက ေက်ာင္းသားေရာေက်ာင္းသူေတြပါ သူ႔ကုိ သေဘာက်က်တယ္.....
ျပႆ နာက Jennieနဲ႔ အဲ့ေကာင္မေလးက ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ျဖစ္ေနတာဘဲ.....
"Hey ငါ အၾကံတစ္ခုရၿပီ သူနင့္ကုိ သူ႔အမလုိ႔ သေဘာမထားေအာင္ ငါလုပ္ေပးမယ္...."
"What!"
"အတန္းအရင္ သြားတက္ရေအာင္ ၿပီးမွ ေဆြးေႏြးၾကမယ္...."