Secon chance (Chaelisa ) Zawgyi+ Unicode

2.2K 171 0
                                    

#zawgyi

Chaeyoung ဆုိတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးဟာ ဆိုးလ္​ျမဳိ့မွာ နာမည္​ၾကီး Designer တစ္​​ေယာက္​ပါ.....ငယ္​ရြယ္​​ေပမယ္​့ သူမရဲ႕ ဒီဇုိင္​း​ေတြဟာ ခုထုတ္​တာနဲ႔ ခုခ်က္​ခ်င္​း ​ေရာင္​းထြက္​ခဲ့တယ္​.....

Korea & Japanမွာ Chaeyoung တ​ေယာက္​ Roseဆုိတဲ့ နာမည္​နဲ႔ fashion ဆုိင္​​ ႏွစ္​ဆုိင္​ ဖြင္​့ထားသည္​......

သူမဟာ အရမ္​း​ေက်ာ္​ၾကား​လြန္​းလုိ႔ media​ေတြက အစ သူမအ​ေၾကာင္​းကုိ သိခ်င္​ၾကစုံစမ္​းၾကတယ္​.....

အထူးသျဖင္​့ အခ်စ္​​ေရး​ေပါ့......သူ႔​ေဘးနားမွာ အမ်ိဴးသားထုႀကီး ၀န္​းရံ​ေန​ေပမယ္​့ သူမရဲ႕ ရည္​းစား​ေဟာင္​းျဖစ္​တဲ့ Lisaဆုိတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔ ျပတ္​ၿပီးကတည္​းက အခ်စ္​ဆုိတဲ့အရာက​ေန သူမ ​ေျပးထြက္​လာၿပီး single ဘ၀နဲ႔ လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​ ​ေန​ေနသူျဖစ္​သည္​......

"Lisa! နင္​က သူနဲ႔ တြဲခဲ့တာလား......"
Chaeyoung ရဲ႕ ​ေမာ္ဒယ္ျ​​ဖစ္​သူ Nayeonက ​ေမးလုိက္​သည္​.....

"တြဲခဲ့တာ ဟုတ္​တယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ အခုျပတ္​သြားၿပီ​ေလ အခ်စ္​က​ေလးရဲ႕....."

"ဘာလုိ႔ ျပတ္​သြားၾကတာလည္​း....."

"Stupid girl ​ေလ.....မိန္​းက​ေလး​ေတြနဲ႔ တပူးပူးတတြဲတြဲနဲ႔....ငါ သ၀န္​တုိလြန္​းၿပီး ျဖစ္​သြားတာ...."

"ဟယ္​........."

"သူကသာ မိန္​းက​ေလး​ေတြနဲ႔ တပူးပူးတတြဲတြဲနဲ႔ ​ေနမယ္​ ငါ့အနား ​ေယာကၤ်ား​ေလးတ​ေယာက္​ ​႐ွိၾကည္​့ ႐စ္​လုိက္​တယ္​ဆုိတာ​ေလ.... "

Nayeonမ်က္​ႏွာနည္​းနည္​းပ်က္​သြားသည္​....

"​ေပြခ်က္​က​ေတာ့ ကမ္​းကုန္​ပါတယ္​...."

"ဟုတ္​လုိ႔လား.. ."

"Hey ငါအ​ေတြ႕အၾကံဳရခဲ့တာ​ေနာ္​....ဒါ​ေပမယ့္ နင္​သူ႔ကုိ တကယ္​ႀကိဳက္​ရင္​​ေတာ့ တြဲ​ေပါ့ ​ေနာက္​အသည္​းကြဲမွ ငါကသတိ​မ​ေပးဘူးမ​ေျပာနဲ႔​ေနာ္​.... "

~~~~~~~~ ~~~~~~~~ ~~~~~~~ ~~~~~~
Chaeyoung သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း Jennieရဲ႕ ပါတီကို သြားဖုိ႔ အ၀တ္​အစား လဲ​ေနစဥ္​ ဖုန္​းတစ္​ခု၀င္​လာ​ေသာ​ေၾကာင္​့ ကိုင္​လုိက္​သည္​

Blackpink One ShotOù les histoires vivent. Découvrez maintenant