"Oci? Čo tu robíš? Nemal si byť v práci?"spýtala som sa prekvapene. Otec sedel v pracovni na stoličke a písal niečo do papierov.
Následne vstal. "Už ste tu?"usmial sa.
"Oci....čo tu robíš?!"spýtala som sa znova.
Nadýchol sa. "S tým sa nezaťažuj. Videla si toho koňa? Toho čierneho."
"Videla. Kedy ho priviezli? Ako sa volá a...kto ho priviezol?"bola som zvedavá,lebo sa mi naozaj páčil.
"No má teraz novú majiteľku,meno nemá,lebo v tej stanici chovnej nedávajú koňom mená."vysvetlil.
"Aha,kto je tá majiteľka? Videl si ju?"
"Vidím ju hneď pred sebou."usmial sa. Chvíľu mi trvalo kým som to spracovala.
Keď mi to konečne celé docvaklo vrhla som sa otcovi okolo ramien.
"On...on je naozaj môj??? Robíš si srandu?"smiala som sa od prekvapenia a radosti.
"Je tvoj,miláčik."pevne ma stisol. "Tak,aké meno mu dáš? Je to plnokrvník a kôň."dopovedal.
Chvíľu som premýšlala. "Onyx!"napokon som povedala hrdo. "Dedkov kôň sa tak volal. Chcem aby sa aj môj tak volal.Pekné meno,nie?"
"Krásne."usmial sa. "No,dnes príde tá trénerka,ktorú tvoja mama objednala.Taktiež sa tu chce zamestnať.A ty Olivia,videla si toho krásneho koňa vo farbe palomino?"spýtal sa otec jej smerom.
"Nie..."povedala. "Prečo?"
Otec podišiel k dverom a kývol. "Poďte."spoločne sme vyšli von.Vo výbehu sa stále pásol môj kôň Onyx. Pristúpila som k nemu a pohladila ho.
"Budeme super dvojka!"pošepla som mu do ucha. Potom na mňa otec zvolal aby som s nimi išla do zadu pozemku. Išli sme spoločne hľadať toho koňa palomina. Celý čas išiel za mnou Onyx.
"Myslím,že som dobre vybral. Pozri ako ťa stále nasleduje."ukázal otec Onyxovým smerom.Odrazu sa k nám rozcválal ten palomino.
"Aha,tu je."ukázal otec. "Takže,Olivia toto je tvoj kôň. Vybral ti ho tvoj otec."usmial sa. Obe sme na seba pozreli pohľadmi,že naši otcovia sú dokonalí. "Takže Lucy,teba by mohla potrénovať tá nová a Oliviu naša Hannah,dobre? Potom mi daj Lucy vedieť aká je tá nová...keď tak by sme ju zamestnali."
"A kedy presne príde?"spýtala som sa.
"Okolo druhej.Zatiaľ si ich môžete počistiť."
Usmiala som sa. "Dobre."
"Nemôže sa nám venovať zatiaľ Hannah?"nedalo to Olivii.
"Ona má pracovnú dobu až od dvanástej a to už má niekoho objednaného na jazdu."pokrčila som plecom. "Inak oci,ale musíme ísť aj tak ešte pozrieť do tej stanice ďalšie kone pre klub."
"Ja viem,pôjdeme,ale už musím letieť do práce."žmurkol a odišiel. Zatiaľ sme si s Oliviou vzali veci na čistenie a česali svoje nové kone.
"Ja som taká šťastná!"vyhlásila som nadšene.
"Ja tiež."usmiala sa Olivia. "Aha,kto prišiel."ukázala smerom ku vchodu. Bol to on. Liam. Zamieril si to do stajní.
"Liam! Bolt je tu vonku s ostatnými koňmi."skríkla som. Usmial sa na mňa,kývol rukou a prešiel k nám bližšie.
"Zdravím dámy."žmurkol. Obe sme sa začervenali a odzdravili. Odrazu zapískal a spoza kopca sa vyrútil rýchlym cvalom Bolt. Bol to krásny hnedák s atletickou postavou. Tesne pri Liamovi zastavil a hlavu si priložil blízko jeho pleca.
"Je krásny."povedala som.
Liam sa usmial a pohladil ho po krku. "Idem si ešte pre nejaké veci na čistenie,ohlávku a vodítko.Hneď som späť."povedal a už sa aj vytratil. Bolt ho poslušne čakal blízko nás. Keď sa zjavil jeho pán,Liam,hneď zaerdžal. Nasadil mu ohlávku,pripol vodítko a pustil sa do čistenia.
"Riadne teplo,že?"povedal a vyzliekal si tričko. Obe sme sa na seba pozreli s úsmevom na perách. "Prepáčte,ale asi zomriem od tepla."
"Nám to nevadí."prehovorila Olivia. "Inak ako dlho jazdíš?"spýtala sa.
"Od svojich 9,takže desať rokov. Jazdím len western,vy asi anglický štýl,že?" vymieňal pohľad raz na mňa raz na ňu.
"No my ešte jazdiť nevieme. Dnes sme sa dozvedeli,že toto sú naše nové kone a dnes nás budú trénovať trénerky."
"Škoda,mohli sme ísť pekne spolu na vychádzky."
Škoda. Povedala som si v hlave. Snažila som sa nenápadne prezerať jeho vypracované telo,ale myslím,že si to všimol.
"Ty aj cvičíš?"nedalo to Olivii.
"Snažím sa."mykol plecom. "Baví ma to. Vieš,vždy som chcel byť futbalista alebo hokejista keď som bol malý chlapec,ale otec bol kovboj a chcel aby som bol aj ja,takže keď som mal 9 otec mi kúpil Bolta,už vtedy mal 6 rokov,takže teraz má 16...nebol som najprv nadšený prišlo mi to také dievčenské,ale nakoniec ma to tak chytilo,k Boltovi som si vytvoril krásny vzťah. Baví ma to a už ma žiaden futbal a hokej neláka. Teda...občas si s kamošmi zahráme,ale to vrámci srandy."
"Podľa mňa sú chlapci na koňoch sexy."zalichotila mu Olivia.
Zasmial sa takým dokonalým smiechom. "Možno tak westernový chlapci."usmial sa. "Inak,Lucy čo si stále tak ticho? Hanbíš sa ma?"
"Nie som moc zvyknutá sa rozprávať s chalanmi."
"Aha,ale to nevadí,ty si zvykneš..."žmurkol. "Ak ma ospravedlníte,idem si osedlať koňa a jazdiť."naozaj tak aj urobil. O pár minút sme len videli ako vychádza s Boltom von z ranču.
"Je tak dokonalý!!!"vykríkla Olivia.
YOU ARE READING
Onyx
AdventureLucy zdedí ranč do ktorého príde nový chlapec menom Liam. Liam je lámač sŕdc,ale dostane aj srdce Lucy? Zmení ho samotná Lucy alebo bude sklamaná? Toto a ešte o iných problémoch sa dozvieš v tomto príbehu. ❣🐎❤