"Ďakujem."odpovedala som. "Tak kam ideme?"
"Nechaj sa prekvapiť."žmurkol a išli sme do jednej reštaurácie,kde sme si objednali lososa so zemiakmi a nejakou prílohou.
"Platím ja aby sa vedela."povedal počas jedenia.
"Nie nie. Ja sama."
"Žiadne také. Ja som ťa pozval,takže ja platím."
V tom mi prišla správa. Bolo mi to trápne pozrieť,ale na displeji svietilo meno OLIVIA. Pozrela som sa bezradne na Liama.
"Kto to je?"
"Olívia."odpovedala som prekvapene.
"Pozri čo napísala."odpovedal. "Mne to nevadí."pousmial sa.
Vzala som do ruky mobil a pozrela správu.
- Tú facku si si zaslúžila,pretože on mi povedal niečo,čo ma ranilo a od teba si to nezaslúžim.
Pozrela som sa na Liama so zvrášteným obočím. Spýtala som sa jej čo jej povedal.
- Netvár sa,že nevieš. Veď sama vieš,že ťa miluje.
Vypleštila som oči.
"Čo sa deje?"
"Povedz mi,čo si povedal naozaj Olivii. A prosím neklam mi."povedala som.
Zhlboka sa nadýchol. "Pravdu. Že milujem iné dievča. Teba."chytil ma za ruku.
"Čo?"šepla som.
"Lucy,som do teba blázon. Musel som jej to povedať. Chcela si aby vedela pravdu,tak už ju vie."
"Ty ma miluješ?"nevedela som sa naňho hnevať.
"Áno."priložil mi dlaň na líce a pomaly sa išiel priblížiť ku mne perami,ale vyrušil nás čašník.
"Dáte si ešte niečo?"
"Nie,ďakujeme. Budeme platiť."odpovedal. Zaplatili sme jedlo a odišli preč do parku,kde sme sa spolu prechádzali.
"Inak...niečo sme ešte nedokončili."povedal.
"Čo také?"
Priblížil sa k mojim perám a nežne ich začal bozkávať. Celé telo mi jemne vybrovalo krásnym pocitom. Moja prvá pusa. S Liamom.
"Páni!"vydala som zo seba.
"Čo?"
"Mám prvýkrát frajera."zasmiala som sa.
"Prvýkrát? Ty? Veď si nádherná!"
"Nie nie som."
"Ale áno. Mi nehovor,že si si nikdy nikoho nemohla nájsť. Ty. Šak si to najkrajšie a najlepšie dievča na svete."
Ruky som mu omotala okolo krku. Pozrela som mu do tých hnedých očí.
"Práve teraz som najviac šťastná."
"Ja tiež. Si prvé dievča,ktoré naozaj ľúbim. Konečne cítim lásku,odkedy otec zomrel. Mal by som ťa predstaviť mame."povedal nadšene.
"A ja by som chcela aby si k nám niekedy prišiel. Aby ťa naši mali radi. A aby si mal pri mojom otcovi pocit aký máš mať pri otcovi."usmiala som sa.
Ďalej sme sa len poprechdzali po lese a išli domov.Na ďalší deň v klube som sa stretla s Oliviou. Zazrela na mňa,ale nič nepovedala.
"Dobre ránko prajem."vstúpila dnu Jess. Prekrútila som očami,ale odzdravila som. Pripravila som si Onyxa a išla si trochu zatrénovať. Čakala som,že príde Liam a aj prišiel práve keď som išla s Onyxom do stajne. Tam som si ho odsedlala a odviezla do výbehu.
"Ahoj."chytil ma zo zadu Liam a vlepil mi pusu na líce.
Usmiala som sa. "Ahoj."
"Trénovala si?"
"Hej. Takže s tebou už nejdem. Mal si prísť skôr."
"Máš pravdu,ale mama potrebovala pomôcť s niečím."
Otočila som sa tvárou k nemu. Chytila som mu tvár do dlaní a začala ho bozkávať. Potom som ho silno objala a videla,ako nás s plačom Olivia sleduje.
"Olívia..."šepla som.
YOU ARE READING
Onyx
AdventureLucy zdedí ranč do ktorého príde nový chlapec menom Liam. Liam je lámač sŕdc,ale dostane aj srdce Lucy? Zmení ho samotná Lucy alebo bude sklamaná? Toto a ešte o iných problémoch sa dozvieš v tomto príbehu. ❣🐎❤