Vyložili sme teda nové kone a schovali ich do boxov,kam sme im ešte dali vodu a seno.
"Aké si im vymyslela mená?"začal otec.
Zamyslela som sa. Ukázala som na lipicana. "Maya."povedala som. Prešla som k haflingovi a povedala: "Pegas...a svojej vymysli sám."usmiala som sa.
"Hm,mňa napadá,že Misty.Čo ty nato?"spýtal sa.
"To znie dobre...mali by sme im napísať mená na boxy."išli sme teda do pracovne,kde sme vzali fixu a každému napísali na box svoje meno.Išiel ešte dovnútra za nami Milan,ktorému sme ukázali nové kone a prikázali,aby sa o ne tiež staral.Potom už sme len s otcom na aute odišli domov,kde sme mame a babke ukázali fotky nových koníkov. Babka sa totiž rozhodla u nás spať.Ráno som išla na bicykli s Oliviou a so psami na kone,lebo naši rodičia išli do práce. Hneď ako prvé,keď sme prišli do klubu sme skontrolovali každý box. Potom sme pozreli,či majú vo výbehu v žľabe vodu. Každý kôň sa spokojne pásol,ale Onyx keď ma uvidel sa rozcválal ku mne. Dala som mu mrkvu,ohlávku,priviazala si ho a vyčistila. To isté urobila Olivia so Spiritom. Následne po dočistení sme osedlali kone a išli na jazdiareň,kde nás už čakali trénerky. Cvičili sme klus,ktorý nám dobre išiel. Jazdili sme asi dve hodiny a potom odsedlali kone,dali ich do výbehu a trošku sa motali pri koňoch. Vyčistili sme všetky kone a kecali pritom. Finn a Dot si pekne zvykli na kone,z čoho sa teším.
"Konečne,prišiel."šepla mi Olivia. Pozrela som ku vchodu a pomaly sa k nám blížil Liam.Z jeho výrazu bola vidieť namyslenosť.
"Ahojte,kočky."žmurkol na nás.
Olivia sa začervenala. "Ahoj,Liam."usmievala sa.
Ja som len prekrútila očami. Liam si toho všimol.
"Oli? Nevidela si niekde Bolta? Asi bude vzadu,čo?"pozrel na ňu. Ona len prikývla. "Škoda,dosť ma bolí noha,musím ísť tak ďaleko poňho."sťažoval sa.
"Ja ti po neho prídem,veľmi rada."rozbehla sa smerom dozadu,kde sa mal asi nachádzať Bolt.
Zazrela som na Liama. "Prečo si naňho nezapískal ako minule?"
"Lebo som chcel s tebou niečo prebrať."
"ČO?"
"Prečo si taká nepríjemná? Nič som neurobil."
Zdvihla som jedno obočie. "Ty si nepamätáš čo si povedal v aute? Lebo ja áno. Zamysli sa nad tým,nemám náladu sa baviť s niekým ako ty...."
"Ja nie som zlý ako si myslíš."obránil sa. "Dokážem ti to?"
"Ako?"
"Poď so mnou von...uvidíš,že som není zlý."
Zasmiala som sa. "S tebou von? NIKDY!"
"Vidíš? Je v tebe chyba...ty sa mi vyhýbaš...ty ma ani nechceš spoznať! Tak potom čo chceš? Ja nechcem byť s tebou za zlé. Chcem si tu dobre s tebou vychádzať."
V tom sa pri nás zjavila Olivia s Boltom,ktorý od radosti erdžal na Liama. Ten si ho vyčistil,osedlal a išiel s ním na prechádzku.
Ako sme si tak čistili,odrazu sa pred klubom zjavilo veľké čierne auto s prepravkou na koňa. Asi nový člen, pomyslela som si. V tom sa otvorili vpredu dvere,vystúpil nejaký šofér,zamieril si to k zadným dverom a odtiaľ vyšlo...
YOU ARE READING
Onyx
AdventureLucy zdedí ranč do ktorého príde nový chlapec menom Liam. Liam je lámač sŕdc,ale dostane aj srdce Lucy? Zmení ho samotná Lucy alebo bude sklamaná? Toto a ešte o iných problémoch sa dozvieš v tomto príbehu. ❣🐎❤