"Na začiatku prázdnin nás mamin frajer zobral na dovolenku na Maledivy."začala Zoe. Jej rodičia sú už dva roky rozvedený a jej mama si našla pred rokom nového priateľa. Jej mama vyzerá dobre,má blond krátke vlasy,ženskú udržiavanú postavu a minimálne vrásky po očami.
"No a bolo tam fakt super,vidíš som aj opálená."ukázala na svoje tmavé ruky. "Boli sme tam týždeň a keď sme sa odtiaľ vrátili,išli sme k rodine toho jej priateľa Jima. Bola to nejaká menšia dedinka,boli sme tam dva týždne a ja som si tam našla kamošku Moniku a jej brat..no jej brat má 18 rokov,volá sa Rich a chodíme spolu."zvískla.
"To fakt?To je super,blahoželám!"
"Veď vieš,ako dlho som si čakala na toho svojho a teraz konečne!"vzopla ruky a pozrela sa do neba. "Rich je naozaj super chalan. Je taký štíhli,trošku má bruško,je vyšší o kúsok než ja,má špinavý blond a zelené krásne očičká.Tebe by sa možno nepáčil,keďže ty máš ten svoj vkus hnedé oči,hnedé vlasy a svaly."
"No,čo ty vieš? Možno by sa mi zdal pekný. Ja nevravím,že každý kto nemá hnedé vlasy a oči je škaredý."pokrútila som hlavou.
"Dobre,dobre...a povedz mi niečo bližšie o tom Liamovi."prisunula sa ku mne bližšie aby počula každé jedno moje slovo.
"Tak čo ti poviem,je pekný,zo začiatku som bola z neho mimo,potom ma niečim naštval,lebo som zistila,že je sukničkár,ale dnes keď sme boli na tej vychádzke tak...povedal prečo je taký,som jediná komu to povedal a prišiel mi hrozne milý a fajn. A mám pocit,že som..že som saaaa..."nevedela so to dopovedať.
"Že si sa zamilovala."doplnila ma Zoe.
"Presne."pritakala som. "Lenže keby to priznám Olivii,tak tá ma asi dobije. Vieš ako je doňho ona zbláznená?"pretrela som si oči.
"A on po nej ide?"
"Ja neviem,asi ani nie."mykla som plecom. "Ja sa v chalanoch moc nevyznám,nie som ešte skúsená."
"Okej,tak zajtra tam idem s tebou a ja vás bude pekne pozorovať a potom ti to všetko poviem,platí?"podala mi ruku a ja som jej ju podala tiež.
"Okej,platí."usmiala som sa.Na ďalší deň sme sa so Zoe stretli u mňa. Išli sme na ranč na bicykloch a zobrali sme aj Finna a Dot. Na ranči boli iba zamestnanci a trénerka Hannah.
"Ahoj."kývla som jej.
"Čauko. Tak dnes už budeme trénovať alebo ideš zase s Liamom?"usmiala sa na mňa.
"Sľúbila som jemu,ale keďže tu ešte nie je,môžem zatiaľ s tebou trénovať,čo ty nato?"
"Dobre,osedlaj si Onyxa a príď. A toto je naša návšteva?"Hannah ukázala na Zoe.
"To je moja kamoška zo školy,volá sa Zoe. Dnes tu bude so mnou,chcela to tu vidieť."pousmiala som sa.
"Alebo niekoho chce vidieť."žmurkla.
"Nie a koho?"tvárila som sa,že neviem.
"Predsa toho chalana Liama. Každá po ňom idete."
"Blbosť."nervózne som sa zasmiala a išla si osedlať Onyxa.
"Kokos tá trénerka sa dobre vyzná."zasmiala sa Zoe a pozorovala ma ako osedlávam. Potom sa prešla po stajni a hladkala kone.
"No som pripravená. Potom po tréningu ťa môžem povoziť po Onyxovi."navrhla som Zoe.
"Rada."keď sme vychádzali zo stajne,dovnútra prišiel Liam. Obidve sme zostali ako obarené a on sa na mňa naširoko usmial.
"To už ideš bezo mňa?"ukázal na koňa.
"Nie,len keď si tu ešte nebol,tak som si chcela trošku potrénovať s trénerkou. Daj mi pár minút. Inak toto je Zoe a toto Liam."zoznámila som ich.
Podali si ruky. "Okej,Lucy...tak ja si zatiaľ počistím,vylonžujem,osedlám a potom môžme ísť."navrhol a už sa aj pustil do roboty. Ja som prišla na jazdiareň,kde mi Hannah prikázala najprv vykrokovať,potom vyklusať a napokon ma naučila cval.
"Dobre ti to ide!"pochválila ma.
"Dobrá si! Môžeme ísť konečne spolu cválať do lesa."usmial sa Liam,ktorý sa opieral o zábradlie aj spolu so Zoe.Pozrela som spýtavo na trénerku a tá len prikývla s úsmevom na perách. Išla som teda s Liamom na koňoch do prírody a Zoe povedala,že náš počká na ranči a niečo im pomôže spratať.
"O čom ste kecali so Zoe?"spýtala som sa ho.
"Vieš čo? Tak všeobecne. Pýtal som sa jej odkiaľ sa poznáte a že ako sa v škole učíš."zasmial sa."Potom som sa jej pýtal či býva niekde blízko a že je dobre opálená. Normálne jej tú dovolenku závidím. Potom som jej zagratuloval k jej frajerovi. Taká pohode ukecaná baba."zhodnotil ju.
"Mám ju rada."prikývla som. "Dnes chceš ísť zase do vody?"ukázala som na jazero.
"Ako chceš."
"Skúsim,snáď zase nespadnem."vybrala som sa teda s Onyxom do vody. Pomalinky išiel do hlbšej až sme napokon preplávali na druhú stranu,ktorá bola blízko. Ja aj Liam sme boli mokrý,tak sme kone uviazali,pásli sa zatiaľ a my dvaja sme si ľahli na slnko a pomaly sa sušili.
"A keď pôjdeme naspäť? zas cez vodu?"vzdychla som si.
Zasmial sa."Môžeme to obísť."
"Dobre..."
Chvíľu sme len tak ležali a potom sa ma začal pýtať. "Čo rada robíš?"
"No najnovšie rada jazdím a starám sa o kone..."prezrela som si Onyxa. "Potom rada korčulujem,bicyklujem,cvičím psov,čítam knihy,pozerám seriály a filmy..."
"A aký máš naj film?"
"Ostwind.Je to film o koňoch." Usmiala som sa.
"Okej...pozriem si ho."
"A tvoje záľuby?"
"Kone,futbal,filmy a gitara."
"Gitara?"
"No vždy keď sme mali táborák,otec hrával na gitare,tak som sa to naučil od neho. Občas si zahrám na nej,ale už to nie je tak často. Mali by sme už ísť,čo ty nato?"vstal.
"Jasné,prečo nie."nasadli sme na kone a išli oblúkom až na ranč,kde Zoe pozorovala Oliviu ako trénuje na koni.
"Dobre ti to ide!"zahlásila som a ona po mne zazrela. "Uf,tak nič."šepla som. Zoe išla za nami a ja som ju ešte previezla po ranči na Onyxovi.Potom som ho odsedlala a dala do poriadku. Pustili sme Bolta a Onyxa do výbehu k ostatným koňom,ktorý sa pásli.
"Zase bezo mňa?"prišla za nami naštvaná Olivia. "Čo si o sebe dopekla myslíš?!"zaútočila na mňa.
"Deje sa niečo?"priplietol sa dotoho Liam.
"Nie,ale s tebou som ešte neskončila."ukázala na mňa a odpochodovala preč.
YOU ARE READING
Onyx
AdventureLucy zdedí ranč do ktorého príde nový chlapec menom Liam. Liam je lámač sŕdc,ale dostane aj srdce Lucy? Zmení ho samotná Lucy alebo bude sklamaná? Toto a ešte o iných problémoch sa dozvieš v tomto príbehu. ❣🐎❤