“Ya Abang..fuck me..fuck me” kata seorang gadis yang diulit rasa kenikmatan.
Badannya kemudian kejang dan mengigil petanda dia sedang klimaks. Keenakan ditusuk batang besar membuat hatinya puas. Tapi dia tamak, dia mahukan lagi dan lagi.
Luqman menatap wajah gadis muda itu sambil melajukan kayuhannya menyebabkan gadis tadi terkejut.
Luqman kemudian bermain lidah dipayudara gadis itu dengan lembut dan terus menjilat bahagian lehernya pula.
Gadis itu lemas. Cadar tilam hotel yang mereka tempah itu digenggam erat. Tangan Luqman menjalar dan meraba-raba tubuh gadis yang ramping dan mantap sambil batangnya menjolok secara perlahan.
Gadis itu memeluk Luqman dan tangannya meramas-ramas belakang Luqman yang berotot. Ini kali pertama gadis itu melakukan hubungan kelamin dengan lelaki berotot besar seperti ini.
Bermacam posisi mereka cuba hinggalah gadis itu menunggang Luqman sambil tanganya meramas dada Luqman yang besar berpetak.
Akhirnya setelah 30 minit bersama, Luqman menghamburkan air nikmatnya ke dalam kondom sambil terjerit kecil.
Pagi itu, Luqman berada disebuah hotel bersama seorang gadis muda awal 20 an yang dijumpanya semasa berada di sebuah kelab malam semalam.
Selepas bertemu John, Luqman menuju ke kelab malam kerana terlalu tertekan dan di perlu suasana bising untuk menghilangkan rasa sunyi di dalam hati.
Setelah lama memerhati telatah rakyat Malaysia yang mabuk sambil menari, seorang gadis menghampiri Luqman untuk berbual dan akhirnya mereka bermalam di hotel.
Luqman bangkit dari tilam dan menuju ke sinki, dia kemudian memberus gigi dihadapan cermin.
Wajahnya kelihatan penat kerana tidak cukup tidur. Mana tidaknya, gadis itu seperti ketagih batang Luqman. Entah berapa kali mereka melakukan seks. Nasib baiklah rambut Luqman dipotong pendek, rambutnya nampak kemas walaupun baru bangun tidur.
Luqman dipeluk erat dari belakang. Ternyata peluh bercampur minyak wangi yang dipakai Luqman menghasilkan bau yang cukup meransang nafsu gadis itu. Dia kemudian mencium lembut belakang Luqman.
“Comotnye Abang Man gosok gigi” kata gadis itu selepas melihat buih-buih ubat gigi mengalir dari bibir Luqman ketika memberus gigi.
Lantas gadis itu membuka pili air dan membasahkan tangannya kemudian mengelap pipi dan sekitar mulut Luqman yang comot dan berbuih.
Luqman berhenti memberus dan melihat gadis itu. Luqman cuba mengingat namanya namun gagal. Usai berkumur, Luqman masuk ke bilik air untuk mandi dikuti gadis itu. Mereka sekali lagi melakukan seks sambil air membasahi tubuh mereka.
Gadis itu sempat meminta nombor telefon dan alamat rumah Luqman sebelum mereka berpisah. Luqman juga sempat menangkap nama gadis itu. Ain. Itulah nama gadis tadi.
Luqman bergegas pulang kerumah untuk menyalin pakaian sebelum ke balai polis. Telefon berbunyi dan tertera nama Rahimah.
“Ye Imah, ada apa?” soal Luqman.
“Abang, Fayyad demam panas. Sekarang Imah kat hospital ni” balas Rahimah.
“Macam mana dia boleh demam?” kata Luqman yang mulai cemas.
Dia benar-benar risau dengan keadaan Fayyad. Masih teringat tangisan anak sulungnya itu yang enggan berpisah.
“Entah la abang..dia asyik cari abang je tadi. Abang balik bila?” soal Rahimah.
Hancur hati Luqman mendengarnya. Fayyad terlalu rindu Luqman sehingga demam.
“Abang balik malam ni” kata Luqman.
Kereta Luqman diletak di kawasan parkir balai polis. Dia perlu menyelesaikan kes Atia dan bertemu dengan klien secepat mungkin sebelum pulang ke Kuching.
Masuk saja ke dalam balai, langkah Luqman terhenti pabila melihat seorang lelaki yang tengah bercakap dengan Inspektor Aidil.
Dia cukup kenal dengan lelaki itu. Itulah lelaki yang menumbuknya di balai polis ini tempoh hari.
Lelaki itu menyedari kehadiran Luqman dan wajahnya bertukar bengis.
“Itu dia Tuan!! dialah lelaki yang bawa Atia pergi ke parti liar tu!” jerit lelaki itu sambil menunding jari ke arah Luqman.
Luqman menghampiri mereka sambil membalas “Kau siapa? Jangan pandai-pandai menuduh!”
“Encik Luqman, ini Encik Akmal. Dia tunang arwah Atia” jelas Inspektor Aidil.
Luqman terkejut kerana dia menganggap Atia masih bujang.
“Habis tu kenapa kau tumbuk aku?” soal Luqman pada Akmal.
“Kau memang patut ditumbuk! Suka hati je bawa tunang aku keluar lepas tu bawa dia ke parti liar” balas Akmal.
“Hey! Agak-agaklah. Kau ada bukti ke?” kata Luqman.
“Kau tak payah lah nak berselindung, aku tahu kau bagi Atia dadah kan?! Tuan, kawan saya jadi saksi yang Atia datang ke parti tu dengan seorang lelaki. Saya yakin ini la orangnya” tegas Akmal.
Tiba-tiba Luqman teringat Faizal. Ya Faizal ada memberitahu yang dia membawa Atia ke parti liar sebelum ke hospital.
“Encik Luqman Hakim, anda ditahan kerana disyaki memberi dadah dan alkohol kepada Atia sehingga menyebabkan kematian” kata Inspektor Aidil.
Luqman terkejut.
“Tapi..” belum sempat Luqman membalas.
Inspektor Aidil memotong “Anda akan direman didalam lokap sementara kes dalam siasatan”.
Mata Luqman membulat.
“Tidak tuan, tuan silap” rayu Luqman.
“Diam!” kata Inspektor Aidil.
“Bawa dia ke dalam lokap” arah Inspektor Aidil pada dua orang anggota polis yang berada disitu.
Kedua-dua anggota polis itu terus memegang Luqman dan memaksa dia berjalan.
Pintu lokap dibuka dan Luqman disumbat kedalam. Pakaiannya juga telah ditukar dan barangannya disimpan oleh pihak polis. Luqman masih terkejut. Semuanya berlaku terlalu pantas dan dia masih belum dapat memproses apa yang berlaku.
Dalam mindanya sekarang hanyalah Fayyad.
“Maafkan Ayah, Fayyad” kata Luqman.
Dia duduk bersandar ke dinding lokap sambil kepalanya tunduk kebawah.
Hatinya hancur.
Bersambung..
YOU ARE READING
MR. OTOT : MERAH (Siri 1)
General FictionDrama (Lengkap) (18SX) Terima kasih pada yg Vote & add dalam list cerita anda. Luqman, seorang lelaki yang memiliki nafsu yang besar. Sentiasa tewas dengan godaan namun tetap seorang sahabat yang baik. Kisah hitamnya bermula sejak dari kecil sehing...