4 | Harimau dan Buaya (18SX)

28K 215 50
                                    

"Hai para pembaca, Luqman disini. Kisah hitam Aku dicabul di Rumah Anak Yatim berlarutan ke fasa seterusnya"

***

Umurku mencapai usia 10 tahun dan seperti biasa aku masih menjadi santapan Abah Rosli. 2 tahun dicabul, bermacam - macam yang aku pelajari. Dari cara menghisap zakar hingga la ke kemutan maut dubur.

Semuanya hasil ajaran Abah Rosli yang bernafsu binatang itu. Pada tahun pertama aku memang merasa marah, takut, sakit dan sedih tapi masuk tahun ke dua aku mulai biasa dengan apa yang dilakukan oleh Abah Rosli.

Zakar Abah Rosli tidaklah besar namun disebabkan tubuh dan usia ku yang masih muda, setiap tusukannya itu sangat menyakitkan.

Layanan Abah Rosli juga lain dari yang lain. Dia semakin memanjakan aku dan aku mulai nakal. Aku bertukar dari seorang yang pendiam dan baik kepada nakal dan kurang ajar. Aku juga mula membuli saudara-saudara yatimku dan sering bergaduh dengan mereka.

Abah Rosli sentiasa memihak padaku dan aku senang dengan keadaan begitu. Aku merasa seperti berkuasa dan menjadi pusat perhatian. Ada diantara mereka yang takut padaku dan ada juga yang mencabarku. Tapi semua itu berakhir pada bulan September 1998 apabila Ibu Sofia memangilku ke biliknya untuk bertemu dengan seorang lelaki yang tidak ku kenali.

Lelaki kacukan Iban dan Cina itu memang kacak dan dia ingin mengambilku sebagai anak angkatnya. Aku kehairanan, kenapa dia memilih aku? Berita itu sampai ke telinga Abah Rosli dan dia kelihatan sedih.

Barangkali dia sudah tidak ada tempat melempias nafsunya lepas ni. Aku berbelah bahagi, separuh jiwaku ingin kekal disini dan berkuasa tapi separuh jiwaku pula ingin keluar melihat dunia.

Semuanya berlaku terlalu cepat untuk aku hadam dan minggu hadapan aku bakal pindah keluar mengikut Bapa baruku. Malam sebelum aku bertolak pindah, Abah Rosli menghabiskan banyak masa bersamaku.

Dia membawaku ke rumahnya yang tidak jauh dari rumah anak yatim. Dia telah berkahwin dan dikurniakan 3 orang anak namun nafsu binatangnya memang besar. Pada malam itu Isteri dan anak-anaknya pulang ke kampung dan dia mengambil kesempatan itu untuk bersama denganku hingga esok pagi.

Habis seluruh tubuhku dijilatnya dan duburku dijolok zakarnya dengan penuh nikmat. Katanya malam tu malam terakhir kami bersama jadi dia mahu beri yang terbaik. Lelaki botak dan buncit itu ada diatasku sambil menyondol zakarnya kedalam lubang duburku. Dayungan demi dayungan sehingga dia mencapai klimaks. Sperma disembur ke dalam duburku sebagai hadiah perpisahan dan tanda kenang-kenangan.

Aksi seks kami silih berganti, sekejap dia menjolokku, sekejap kami berpelukan kemudian menyambung lagi hingga ke pagi. Entah apa yang aku fikirkan ketika itu. Aku seperti dijampi dengan jolokan batang zakarnya dan air maninya yang penuh nikmat. Aku lemas dalam nafsu dan kasih sayangnya. Enak. Sungguh enak.

Pada pagi esoknya, aku selesai mengemas semua barang-barangku dan menunggu Bapa baruku keluar dari pejabat Ibu Sofia. Tidak sabar rasanya untuk melihat dunia luar. Abah Rosli memelukku dengan erat.

Matanya berkaca namun dia dapat menahan air matanya dari tumpah sedangkan Ibu Sofia dan beberapa ibu-ibu yang aku tidak berapa ingat namanya telahpun mengalirkan air mata.

Aku dan Bapa baruku masuk ke perut kereta Proton miliknya. Teruja aku melihat kereta itu. Pasti bapaku seorang yang kaya kata hatiku. Bapaku perkenalkan dirinya sebagai Borhan. Senyumnya manis dan wajahnya bersih dan putih. Tubuhnya besar tapi tidak gemuk. Aku merasa aneh, satu perasaan yang aku kenal tapi susah untuk digambarkan.

Perasaan ini cuma muncul ketika aku bersama Abah Rosli. Nafsu. Ya, itulah dia yang aku rasakan apabila melihat lelaki bernama Borhan yang tengah memandu itu. Aku tatap wajahnya dalam-dalam dan nafsuku membuak-buak tapi aku takut.

Sudah gilakah aku? Itukan Bapa angkatku. Kami tiba di rumahnya di Bandar Kuching. Selesai mengemas barang dibilik baru Borhan melutut dihadapanku sambil memegang kedua bahuku dan berkata.

"Luqman, mulai sekarang kita adalah keluarga. Ayah akan jaga Luqman baik-baik tapi Luqman kena hormat ayah. Ayah tahu ayah cuma bapa angkat tapi ayah akan sayang Luqman macam anak kandung sendiri"

Kata duda tanpa anak itu kemudian memelukku dengan erat sama seperti Abah Rosli. Ayah Borhan kehilangan isteri akibat kanser dan disebabkan kesunyian, dia mengambil keputusan untuk menambah ahli keluarga melalui proses anak angkat.

Rumah besar miliknya memang sunyi tapi kini dengan adanya aku, dia berharap rumah itu akan kembali ceria.

Aku seperti terkena kejutan budaya kerana terlalu bebas. Apa lagi aku disekolahkan di Sekolah Kebangsaan Rendah biasa dan bergaul dengan perbagai individu dari pelbagai latar belakang. Hati kecilku berharap agar aku dapat melupakan kisah hitam di rumah anak yatim bersama Abah Rosli dan ingin hidup aman damai.

Pada satu malam ketika aku berumur 11 tahun, seperti biasa Ayah Borhan akan membuka pintu bilik untuk menjenguk aku. Biasanya aku telah tidur kerana Ayah Borhan selalu pulang lewat.

Pembantu rumah yang aku lupa namanya lah yang selalu menjaga makan minumku. Tapi pada malam itu Ayah Borhan tiba-tiba baring disebelahku sambil memelukku.

Aku tersedar dari tidur lena dan dalam keadaan mamai, tangan Ayah Borhan menjalar ke celah pahaku. Aku terlalu mengantuk dan malas hendak melayan.

Kemudian perkara yang tidak aku sangka berlaku. Ayah Borhan menterbalikan aku dan dengan pantas membuka seluarku.

Zakarnya yang tegang terus menceroboh lubung duburku yang telah lama "tertutup". Aku menjerit namun tiada siapa yang dengar.

Sungguh tidak disangka aku dilayan seperti ini lagi. Apakah semua lelaki bergelar Bapa sekarang ni gilakan lubang budak lelaki?

Nasibku ibarat keluar mulut harimau, masuk mulut buaya. Sedih.

Bersambung.

MR. OTOT : MERAH (Siri 1)Where stories live. Discover now