20 | Termakbul (18SX)

16.5K 141 61
                                    

Zack, Faizal dan Saiful sedang menonton televisyen di ruang tamu. Terdengar gelak tawa mereka menonton rancangan yang disiarkan. Luqman keluar dari bilik mandi selepas mandi. Terasa segar tubuhnya disirami air sejuk.

Dia hanya menyarung pinggangnya dengan tuala. Seperti biasa, malam itu sejuk dan nyaman. Terdengar bunyi kenderaan yang bergerak diluar rumah. Luqman merenung ke luar dari tingkap rumahnya.

Malam itu kosong tanpa bintang. Hatinya sebak dan matanya mula berkaca. Dia cuba menahan diri dari menangis.

'Kau kena kuat Luqman. Menangis hanya untuk yang lemah!' kata hatinya.

Semakin lama semakin sedih hatinya.

Dia memejam matanya dengan erat untuk menghalang dari menangis. Tangannya mengigil dan akhirnya setitik air matanya jatuh ke pipi. Pedih rasanya. Dia gagal. Gagal dalam hidup.

Pinggangnya dirangkul lembut oleh seseorang. Luqman terkejut dan memusing kepalanya. Dia melihat Saiful memeluknya dari belakang.

"Abang Sado sedih? Kenapa ni?" soal Saiful sambil mengeratkan lagi pelukannya.

Luqman juga melihat Zack dan Faizal ada disisi. Zack kemudian membelai lembut belakang kepala Luqman.

Dia tidak mampu menahan lagi dan terus menangis sambil merebahkan tubuhnya dalam dakapan Saiful. Faizal semakin binggung kerana baginya kes Atia telah selesai tapi kenapa Luqman semakin susah hati.

Mereka bertiga kehairanan sambil mengusap Luqman untuk meredakan tangisannya. Tangisan Luqman hanyalah sekejap dan mulai reda.

Saiful mencium pipi kiri Luqman. Luqman terasa sungguh selesa dengan perlakuan itu dan ingin membalas ciuman Saiful dan bergerak untuk mengucup pipi Saiful. Tapi dia tercium bibir Saiful.

Suasana menjadi janggal seketika sebelum Zack maju kedepan kemudian mencium bibir Luqman pula. Saiful semakin bernafsu melihat Zack dan Luqman bercumbu. Saiful menjilat leher Luqman. Wangi dan sedap baunya.

Faizal hanya melihat mereka bertiga berasmara dirasuk nafsu. Dalam diam dia juga teransang melihat agenda itu depan mata. Saiful kemudian meraba dada dan perut Luqman yang berotot. Luqman mulai lemas dalam nafsu.

Perasaan sedih kini berganti nafsu.
Faizal juga tidak tahan melihat mereka. Dia kemudian mara dan mencium Zack dan Luqman. Bibir mereka bertiga bertemu. Ciuman dan jilatan lembut silih berganti. Tangan masing-masing mulai nakal menjalar.

Tiba-tiba agenda mereka dipotong oleh bunyi tetamu yang muncul di sebalik pintu.

"Potong stim laaa.." kata Saiful yang tidak puas berasmara dengan Luqman.

Zack tertawa kecil.

Luqman segera menuju ke pintu utama dan membukanya. Dia hanya mampu berharap agar bukan pihak polis yang datang untuk menahannya lagi.

Luqman terlupa yang di hanya memakai tuala dan saat pintu terbuka dia terkejut melihat Ain dan seorang lagi gadis cantik disebelahnya.

"Hello Abang, kenalkan Mastura. My BFF" kata Ain.

Masture kelihatan tunduk dan malu melihat tubuh Luqman yang sasa. Luqman yang tersedar dia bertelanjang dada terus menutup kedua putingnya dengan telapak tangan. Gelagatnya membuat mereka berdua ketawa. Luqman malu.

Luqman menjemput mereka masuk.

"Mastura ni dah basah sebab dengar cerita sayang main dengan abang. Dia pun nak merasa juga, jadi sayang bawa la dia datang" kata Ain lagi.

Saiful muncul dari belakang.

"Siapa tu Luqman?" soal Saiful.

"Wow!" kata Mastura.

Tubuh Luqman dan Saiful sungguh padat dan besar membuat hatinya tidak keruan. Nafsunya mulai teransang.

"Sebenarnya kawan abang ada dan mereka bermalam disini" kata Luqman.

Dia buntu dan tidak tahu apa yang perlu dibuat.

Dia mahu berasmara dengan Zack, Faizal dan Saiful tapi pada masa sama Ain dan Mastura juga ingin dipuaskan. Luqman serba salah.

"Biar abang bincang dengan kawan boleh? Kamu duduk la dulu" jemput Luqman.

Dia kemudian menarik tangan Saiful ke dalam bilik.

"Barang baik punya" kata Saiful pada Zack sambil tangannya menunjukkan tanda bagus.

Faizal dan Zack keliru. Luqman kemudian menjelaskan pada mereka bagaimana dia kenal Ain dan mereka tersenyum.

"Kau buat apa kat minah tu sampai dia ketagih?" soal Faizal.

" Mana ada buat apa-apa. Aku layan dia baik-baik je." jawab Luqman.

Dia sendiri tidak tahu apa yang dia buat. Yang pasti dia hanya melayan Ain dengan lembut dan penuh kasih sayang. Mungkin sebab itulah Ain ketagih.

"Jadi kau nak halau kami balik la ni?" kata Saiful yang mula kecewa.

"Haduh..pening aku..aku baru syok nak main dengan kamu orang tiba-tiba ada awek kacau" keluh Luqman.

"Kita kongsi la" cadang Zack.

"Kita kena jadi lelaki normal la malam ni? Tak dapat la cium kau Luqman" kata Saiful pula.

Dia hampa kerana ini kali pertama bercium dengan Luqman tapi terpaksa berlagak normal di depan awek. Dia tidak tahu bila lagi dia akan dapat peluang macam ni.

Mereka diam seketika. Masing-masing buntu.

"Abang semua dah sedia?" kata satu suara di pintu bilik.

Mereka berpaling untuk melihat.

Ternyata Ain dan Mastura hanya memakai coli dan seluar dalam sambil berdiri dalam gaya yang cukup mengoda. Keempat-empat jejaka itu terbeliak. Nafsu mereka mendidih.

Ain dan Mastura sangat seksi dengan buah dada yang besar dan punggung yang mantap. Pinggang yang ramping dan rambut panjang sememangnya cantik.

"Ermm..ermm" Zack tergagap-gagap.

Ain dan Mastura melangkah masuk ke dalam bilik dan mendekati mereka.

"Cantiknya" kata Faizal seperti dilamun cinta.

Ain kini rapat dengan Luqman dan Saiful.

"Abang Man, Ain nak minta tolong boleh?" pinta Ain dengan suara manja.

"Ye?" soal Luqman.

"Ain nak tengok abang cium kawan abang ni" kata Ain sambil merapatkan muka Luqman dan Saiful.

Mastura terkejut begitu juga Zack dan Faizal.

Hati Saiful berbunga, nampaknya impiannya untuk berasmara bersama lelaki dan perempuan ditempat yang sama termakbul.

Luqman seperti ragu-ragu dan Saiful terus mencium bibir Luqman sambil diperhati oleh Ain dan Mastura.

Bersambung...

MR. OTOT : MERAH (Siri 1)Where stories live. Discover now