21 | 6.00 AM (18SX)

17.4K 149 128
                                    

Bibir Luqman dan Saiful bertemu. Ciuman lembut mereka membuatkan Ain, Zack dan Faizal teransang. Sementara Mastura terkebil-kebil keliru.

"Sayang suka tengok abang sado main dengan lelaki lain" kata Ain meluahkan nafsu peliknya.

"Takkan tengok je" kata Saiful kemudian menarik tangan Ain untuk rapat.

Ain, Luqman dan Saiful bercium bertiga. Nikmat yang mereka tak pernah rasa sebelum ini.

Mastura kemudian terkejut pabila Faizal memeluknya dari belakang sambil menjilat lehernya.

Wangian yang dipakai Mastura berbau lembut dan cukup menenangkan. Zack masih lagi malu-malu sebelum Faizal menarik tanganya. Zack kemudian meraba buah dada Mastura yang besar.

Agenda asmara mereka berlarutan sehinggalah Ain meminta Saiful menghisap batang Luqman.

Suasana bertukar janggal seketika namun Saiful dengan pantas membogelkan Luqman kemudian menghisap batangnya.

Ain menyertai Saiful dan kini mereka berganti-gantian menjilat batang Luqman yang besar. Mastura dan Zack juga melakukan perkara sama pada Faizal yang sudah pun baring terlentang di tilam.

Hampir 20 minit agenda hisap menghisap, Saiful kemudian menjolok lubang bontot Luqman yang ketat.

Ain sungguh gembira melihat Luqman dijolok. Dia kemudian duduk dia muka Luqman dan meminta Luqman menjilat kemaluannya.

Kini Luqman terbaring sambil dijolok oleh Saiful dan menjilat Ain. Ain dan Saiful juga turut bercium dan bermain lidah.

Sementara itu, Zack dan Faizal telah menjolok kemaluan Mastura serentak. Mastura tidak menyangka yang lubang cipapnya mampu menerima dua batang sekali gus. Dan batang mereka bukan lah kecil. Senak perutnya namun nikmat.

Mereka semua bertelanjang sambil bertukar-tukar posisi dan pasangan. Asmara mereka menghangatkan malam yang sejuk. Saiful cukup gembira kerana dialah satu-satunya lelaki yang tidak dijolok.

Dia berjaya menjolok lubang Zack, Faizal, Luqman dan dua gadis cantik pada malam ini dan memenuhi lubang mereka dengan air mani.

Mastura yang belum pernah melakukan seks berkumpulan kelihatan teruja. Dia juga tidak menyangka malam itu dia dijolok tiga batang sekali gus.

Luqman, Saiful dan Zack cuba sedaya upaya untuk memasukkan batang besar mereka ke lubang sempit Mastura. Berkali-kali mencuba akhirnya mereka berjaya.

Mereka kemudian beralih pada Ain pula. Kini tiada lagi perasaan malu. Mastura lebih teransang melihat lelaki bercium dengan lelaki. Pada mulanya dia tidak dapat menerimanya dan merasa sedikit geli. Namun lama kelamaan dia teruja.

Sesekali mereka berhenti rehat dan bersembang sebelum menyambung aktiviti ghairah mereka. Tilam Luqman menjadi saksi kisah nafsu mereka berenam.

Hampir 4 jam mereka bertarung dengan nafsu. Mereka terkulai letih. Mastura dan Faizal tidur sambil memeluk Saiful. Mereka berkongsi memeluk tubuh Saiful yang besar berotot.

Zack dan Ain juga tidur berpelukkan sementara Luqman duduk di balkoni merenung langit hitam yang pekat. Ikutkan hati mahu saja dia merokok namun sudah lama dia meninggalkan tabiat buruk itu.

Walaupun seks berjaya menenangkan hatinya seketika ianya tidak cukup untuk menyelesaikan masalah. Luqman sedang mencari akal bagaimana hendak selesaikan urusannya bersama Sofia.

Dia sudah redha dengan projek bersama Mr Lim. Mungkin bukan rezekinya namun urusan dengan Sofia tidak boleh diabaikan.

Gambarnya telah tersebar di Tumblr dan walaupun dia tidak berbogel, aksi ghairah Sofia sudah cukup untuk memalukan dia. Bagaimana jika Rahimah melihat gambar itu? Pasti dia semakin membenci Luqman.

Faizal tiba-tiba muncul dari belakang sambil memeluk erat tubuh Luqman. Bibirnya mencium lembut pipi Luqman.

"Aku nak satu round dengan kau boleh? Kita berdua je" rayu Faizal dengan nada manja.

Luqman tersenyum dan terus melayan kehendak Faizal sehingga puas.

Faizal memang teringin untuk bersama Luqman sejak peristiwa mereka tidur berpelukan tempoh hari. Selepas memancut air mani ke dalam lubang bontot Luqman. Mereka sambung tidur di bilik bersama yang lain.

Sedar tak sedar Subuh pun tiba dan pukul 6.00 pagi, Luqman mengejutkan ketiga-tiga jejaka kacak yang lena untuk mandi wajib dan solat subuh. Dia juga ada mengajak Ain dan Mastura namun mereka enggan.

Subuh itu diimamkan oleh Saiful dan bacaannya cukup merdu. Selesai solat mereka semua meminta diri untuk pulang ke rumah masing-masing kerana pagi itu mereka perlu bekerja.

Yang tinggal hanyalah Ain dan Mastura. Mereka baru sahaja bangkit dan bersiap untuk pulang. Mastura sempat menghadiahkan ciuman manja ke pipi Luqman lantas membatalkan air wuduknya.

Luqman tersenyum sambil menghantar mereka ke kereta sebelum hilang dari pandangan.

Aplikasi Air Asia dibuka dan Luqman membeli tiket untuk pulang ke Kuching tengah hari itu juga. Dia perlu melihat keadaan Fayyad.

Selesai membeli tiket, Luqman menghubungi Azuan untuk meminta bantuan berkenaan Sofia. Faizal ada menawarkan diri untuk membantu namun Luqman menolak kerana Faizal telah dikenakan tindakan tatatertib.

Dia tidak mahu mengheret Faizal, Saiful atau Zack dalam hal ini.

Mungkin Azuan dapat membantu. Kali ini Luqman nekad. Dia tidak lagi menjadi lelaki baik. Jika Sofia bermain kotor dia juga akan bermain kotor.

Masalah ini perlu selesai dengan segera.

Bersambung..

MR. OTOT : MERAH (Siri 1)Where stories live. Discover now