Г.Т. на Даян
-....И така те заживели щастливо. Хайде сега заспивайте, малчовци.-казах, следкато прочетох приказка на децата и излязох от стаята.
Влязох в спалнята и видях, че Куки почти беше заспал. Легнах до него и го гушнах, забивайки глава в гърдите му.
-Мисля, че сме много изморени напоследък. Покрай работата, децата...всичко ни идва в повече и нямаме време за нас. И аз измислих решение. Утре заминаваме на почивка. Само двамата.-каза леко заспало Кук.
-Благодаря ти. Много те обичам.-благодарих му и заспахме.
Сутринта
Събудих се и отидох долу в кухнята да направя кафе за всички. Направих го и като чели всички привлечени от аромата започнаха да идват.
-Джин.-казах.
-Мм?-отвърна заспало.
-Днес с Кук заминаваме на почивка. Искам понеже ти си най-отговорен да наглеждаш много Ру-ру и Мади. Всички ще ги гледате, но внимавайте.-обясних.
-Разбира се, с удоволствие! Ти отивай да си приготвятре багажите и да отивате малко на спокойствие. А, между другото къде ще ходите?-каза Джин.
-Мерси Джинии...! Всъщност и аз не знам къде ще ходим. Отивам да разбера.-извиках и се качих в стаята.
Влязох и видях Кук тъкмо да затваря куфара си.
-Любов, аз си оправих багажа. Оправи си го и ти и да тръгваме.-обясни и ме целуна.
-А ти не ми каза къде ще ходим, господинчо!-казах забивайки пръст в гърдите му.
-Отиваме, на Хаваите! Отивам да съобщя на децата.-каза и излезе от стаята.
След 4 часа
Вече пристигнагме. Без задължения. Без деца. Само и единствено с любовта на живота ми. Отидохме в един случаен ресторант за да хапнем.
-Любов?-каза Куки.
-Да?-отвърнах с усмивка.
-Радваш ли се, че сме само двамата? Че имаме малко време за себе си?-попита.
-Как можеда не се радвам? Даже това е малко да опиша колко съм щастлива!-обясних и го целунах.
Устните ми допряха неговите. Както винаги топли, меки и сладки. Обаче стана гаф. Оригнах се.
-Любоовв...гнусно еее...-каза мръщейки се.
-Съжелявам, пих много кола.-прошепнах и се изчервих.
-Няма проблем.-прегърна ме.