10

551 23 2
                                    

Събудих се. Тръгнах да се изправям и усетих силна болка. От позта, в която сме спали много ме болеше. Погледнах и видях, че Кук е свършил и трябваше чаршафите да се сменят.

Отидох и взех нови, след което се върнах до леглото.

-Хайде ставай заек такъв.-подканих Кук.

-Ама защоооо....?-измрънка.

-Защото си се изпразнил на чаршафите и трябва да ги сменя.-отвърнах.

-Охх...ставам. После трябва да оправим и багажа и да тръгваме за вкъщи.-обясни и стана.

Оправих чаршафите и тръгнах към тоалетната за да пишкам, а Кук тъкмо излизаше от там.

-Защо ходиш като патка.-каза и се засмя.

-Ако спиш с нещо пъхнато в теб цяла вечер и теб ще те боли.-ръчнах го и влязох в тоалетната, но той ме дръпна.

-Ела.-каза и ме поведе към леглото.

Седнах на леглото и той махна клина ми и повдигна краката ми. Събу бельото ми и огледа добре интимната ми част. Аз се чудех какво се случва, а през това време той вече ме беше обул.

-Няма ти нищо. Ще те боли малко и ще се оправиш.-каза и ме побутна обратно към тоалетната.

След 4 часа

Вече слязохме от самолета и се прибираме вкъщи.

Прибрахме се и беше много тихо. Отидохме в стаята на децата и отворихме тихо вратата.
Гледката там беше много смешна. Юнги и Джимин седнали на земята и Мади ги гримира.

-Мамоооо.....татеее....!-извика и дойде да ни гушне.

-Къде е брат ти принцесо?-попита Куки.

-Отиде с чичо Джин до магазина. После ще готвим с него.-обясни подскачайки.

-Добре. А ти какво правиш с чичо Юнги и чичо Джимин.-попитах, а те ме гледаха отчаяно.

-Ам...трябваше им малко грим. Така са много по-добре. Виж мамо! Не им ли трябва още малко брокат?-обясни.

-Даа... трябва им още. Даже може да използваш всички бляскави сенки.-казах и излязохме от стаята.

Jeon's kidsWhere stories live. Discover now