Г.Т. на Чонгкук
Тъкмо се събудих. Погледнах и видях, че Дея я няма на леглото. Сигурно е в банята. Станах и отидох и тя беше там, миеше си зъбите.
-Любов защо си станала толкова рано?-попитах и я прегърнах в гръб.
-Защото трябва да направя закуска за децата и после да ги заведа на детска градина.-отвърна и си изми устата.
-Остави. Отиди и си легни, а аз ще направя закуска и ще ги заведа.-казах тихо и тя ме целуна. В това време някой влезе в стаята.
-Тате, тате, тате!-викаше Мади бягайки към мен, а зад нея беше Раян, който дърпаше Те за блузата.
-Какво има принцесо?-попитах и я вдигнах.
-Чичо Те не иска да ни каже как стават бебетата. Тогава ти ни кажи.-каза Мади, а аз изгледах Те с кръвнишки поглед.
-Нали ви казах, че щъркела ги носи.-каза Дея.
-Не лъжи мамо! Така не е хубаво. Кажете ни истината.-викна Раян сякаш беше на живот и смърт.
-Елате. Ще ви кажа на ухо.-викнах ги и клекнах, за да съм на тяхното ниво.
-Ъъмм...аз отивам да ям.-каза Те и излезе.
-От пишката.-прошепнах им и започнаха да се смеят.
-Да, бе! Добре, щом всички ще ни лъжат все някога сами ще разберем.-отвърна Раян, а аз си помислих, че да излъжеш казвайки истината винаги е най-добре.
След това подканих децата и слязохме да им направя закуска. Направих им овесени ядки и очудващото е, че на тях много им харесват. Сложих им купичките и след това сложих палачинки за себе си.
-Тате?-каза Мади.
-Да, принцесо?-отвърнах.
-Обичам те.-прошепна и се усмихна.
-И аз обичам вас двамата с брат ти много. Вие и майка ви сте моя свят.-обясних.
Тате, може ли днес като се върнем от детска градина да рапираме малко с чичо Юнги и после всички да гледаме Цар Лъв.-попита Раян.
-Може. И без това на чичо ви Те и на чичо ви Хоби това им е любимия филм-отговорих.
-Малчовци, хайде елате да ви помогна да се облечете, защото сте на детска. Баща ви ще ви закара.-викна ги Дея слизайки по стълбите, а те веднага хукнаха към нея.
Г.Т. на Даян
Качихме се в стаята на децата за да ги приготвя за детска градина.
-Мамо, ние сами ще си изберем дрехи. Може ли?-пита Раян.
-Разбира се. Аз ще си затворя очите и после ще видя какво сте си избрали.-казах.
Затворих очи и зачаках. Замислих се за това колко по силна стана любовта ни с Кук след като се сдобихме с чифт деца. По едно време усетих потупване по рамото и отворих очи. Ето как се бяха облекли.
-Чудесни сте!-плеснах с ръце и ги гушнах.