6

561 28 3
                                    

Събудих се в 7:30 и Кук още спеше. Тръгнах да ставам от леглото, но чак тогава се усетих, че съм гола. Изправих се и събрах дрехите си от земята и почнах да се обличам. Тъкмо обух бельото си и погледнах към Чонгкук и той още спеше, но беше усмихнат. Явно си мисли, че може да ме заблуди, че спи.

Сложих набързо сутиена си и отидох до него, като почнах да го гъделичкам.

-Ти! Ти безсрамнико! Как така ме заблуждаваш, че спиш!-все още го гъделичках.

-Азз..аз...аз исках да се насладя на гледката.-каза запъхтян докато го гъделичках.

-Щом ще играем така...отивам де се облека в банята.-намигнах му и влязох в банята.

Г.Т. на Чонгкук

Дея влезе в банята и телефона ми звънна. Беше Джимин. Какво ли пак са объркали?

-Ало.

-Ало. Кук нали не прекъсвам нещо?

-Не, споко. Какво има?

-Исках да питамм..къде е шампоана на Мади, защото Джин ще къпе децата, а не можахме да и намерим шампоана.

-В третия шкав под огледалото на най-горния рафт е.

-Добре, мерси. Чао.

-Джимин! Чакай!

-Да?

-Да не си посмял да видиш дъщеря ми гола в банята. Иначе ще трябва бързо да се сбогуваш с гръбнака си.

-Ейй..по-спокойно татенце. Добре, няма да гледам.

-Чао.

-Чао.

Затворих телефона и станах да се облека. Взех панталона, тениската и боксерките си от земята и ги облякох. Тъкмо се облякох и погледнах към банята, защото Дея още не беше излязла. Обърнах се и тя седеше да вратата и ме гледаше с усмивка.

-Връщаш си го, а?-попитах.

-Сега беше мой ред да се насладя на гледката, докато се обличаш.-отвърна.

-Добре, тогава хайде да...-не успях да се доизкажа.

-Не!-прекъсна ме Дея.

-Ама ти не знаеш какво щях да кажа.-направих тъжна моцунка.

-И какво щеше да кажеш.-каза и ме прегърна.

-Хайде в басейна!-викнах радостно и пляснах с ръце.

-Ами да ходим тогава!-викна и тя.

Jeon's kidsМесто, где живут истории. Откройте их для себя