Г.Т. на Раян
-Ммм...чичо Джин много е вкусно. Сега ще го сложим във фурната нали.-попитах.
-Да, а сега с Мади ще нарежем картофите.-обясни чичо.
На мен ми се пишкаше и се качих на втория етаж до тоалетната. Докато вървях обаче видях мама и тате също да ходят към тоалетната.
-Какво правите?-попитах.
-Отиваме до тоалетната.-отоговори мама.
-Ама защо двамата. Тоалетната не е ли за един човек.-питах пак.
-Както вие викате мама за помощ когато ходите до тоалетната така и аз я викам. Искам помощ.-обясни тате и влязоха, а аз се запътих към другата тоалетна.
Г.Т. на Чонгкук
-Сега да довършим каквото бяхме започнали.-прошепнах и целунах Дея.
Тя уви крака около кръста ми и я поставих да вседне на мивката.
-Куки... децата ще ни видят.-каза.
-Нали затова дойдохме тук. А пък и аз заключих.-отговорих и пак я зацелувах.
Едната ми ръка мачкаше гърдите и а другата беше под гащите и. Дадох и да обиже двата ми пръста и с един замах махнах роклята и. Вкрах пръстите си и ги задвижих бавно, а тя викаше. Облизвах гърдите и и поставях целувки по корема и. Правех малки смучки, защото все пак децата не трябваше да ги видят. Тя се опитваше да свали шортите ми, но аз я спрях.
-Чакай малко любов. Недей да бързаш.-прошепнах и се събух.
Кимнах с глава към члена си и тя разбра намека ми. Вкара го в устата си и се задвижи бързо. Облегнат глава назад и се разтапях. По едно време рязко го извадих и го забих в нея, а Дея извика много силно. Станахме и седнахме на тоалетната. Тя седнала в мен и се движим в синхрон. Целуваме се и сме изолирани от всичко наоколо.
Изведнъж повдигнах Дея и я пляснах по дупето. Хванах ханша и отново и я забих на члена си. След това пак. Отново и отново докато не свършихме и влязохме да се изкъпем.