Епилог

2.3K 90 5
                                    

Неутрална гледна точка:
   Изминаха няколко години, откакто Себастиан беше заловен и затворен зад решетките в затвора на Атланта. Чакаха го още дълги години на топло, но така и не се разкая за постъпките си. Все още смяташе, че когато излезе, ще намери Райли и тя ще бъде негова. За жалост баща му се беше измъкнал. Полицията така и не го откри. Сякаш се беше изпарил. Беатрис нямаше никаква представа какво щеше да прави сега. Мъжът й го нямаше, а сина й беше лишен от свобода и то за дълго. Това, което Себастиан обаче не знаеше, докато кроеше нови планове беше, че Райли отдавна бе устроила живота си. Имаше прекрасно семейство. Беше омъжена за Хари и двамата имаха прекрасна пет годишна дъщеричка, която се казваше Емили. Родителите на Райли постепенно приеха, че щастието на дъщеря им е много по-важно независимо от това какво искат те. С времето приеха Хари, но така и отношенията им не се изгладиха напълно. Райли намираше за доста трудно това да им прости изцяло. Все пак те бяха нейни родители, а я бяха предали. Двамата с Хари си бяха обещали, че никога няма да причинят подобно нещо на Емили. Това, което бяха преживяли им беше като обица на ухото. Щяха да позволят на дъщеря си да бъде щастлива. Да бъде с този, който я кара да се чувства така. Едва ли имаше друго дете в Колумбия, чиито родители да мислят по този начин.
   Любовта на Райли и Хари не беше изстинала. Беше се запазила през всичките тези години и те нямаха съмнение, че ще бъде вечна. Все още живееха във вилата. Не можеха да се откъснат от хубавите спомени, които бяха създали там. Къщата беше достатъчно голяма и за момента не се нуждаеха от нов дом. Райли беше започнала работа. Всъщност, ако това, което вършеше можеше изобщо да се нарече работа. Идеята да работи за Хари и неговата новооснована автомобилна компания вече не й се струваше толкова хубава. Той буквално не й позволяваше да се докосне дори и до принтера. Понякога Райли си мислеше, че единствената й задача в офиса е да го украсява. Това не беше далеч от истината. Хари се радваше, когато тя беше пред очите му. Работните срещи и конференции винаги бяха по-приятни и минаваха по-леко, когато виждаше съпругата си да стои зад бюрото, разговаряйки тихо с дъщеря им по телефона, уверявайки я, че много скоро ще се приберат. Това оправяше настроението му и в голяма степен го разсейваше от досадните неща, които служителите му обсъждаха.
   Разбира се, никога нямаше да забравят деня, в който се бяха събрали отново след като Себастиан беше отвлякъл Райли. Не се разделиха никога повече. Е, може би имаше период от една седмица, през която любимата му не искаше да му говори. Бяха се скарали заради Пейтън. Райли не закъсня и побърза да повдигне темата за репортажа веднага след като се беше възстановила. Това доведе до пораждането на известни спорове, но след няколко вечери спане на дивана, Хари беше доста по-настоятелен и успя да убеди Райли, че не беше направил нищо нередно и че ръцете му дори не се бяха докоснали до Пейтън.
   Животът им се беше наредил повече от прекрасно. Все още помнеха болезнените и мъчителни дни, през които бяха разделени, но в крайна сметка тяхната любов оцеля. Има прекалено малко подобни истории, които завършват по този начин. Накрая обикновено винаги някой излиза наранен, защото трябва насила да се откаже от любовта си. За щастие историята на Райли и Хари имаше своя хубав завършек. Любовното им бягство успя. Пребори се с всички препятствия, които срещна по пътя си и победи. Ето защо те никога нямаше да съжаляват за онази нощ в болницата, когато този план се беше зародил.

Това беше финалът на The Love Escape! Искам да благодаря на всички читатели, които отделяха от времето си, за да я следят, макар че не беше много популярна.
   В профила ми вече може да намерете нова история! Казва се Woman и ще има глави всяка неделя и всяка сряда. Това е най-големият проект, който някога съм създавала. Главите са общо 54 + епилог и дори е замислен втори сезон. Искрено се надявам, че ще харесате сюжета, идеята и начина на писане, защото вложих много труд и усилия, в продължение на 3-4 месеца и ми се иска той да бъде оценен и историята да постигне успех като този на THP, HS и BD.
   Благодаря Ви, че следите проектите ми!❤❤

   През целият си живот Денис Бекъм винаги е мечтала само за едно. Да бъде актриса. Искала е това от малка и е готова на всичко, за да го постигне. Това, което тя не знае е, че за да бъдеш успешна актриса в Холивуд се изисква много повече от това да си завършил академията за сценични изкуства в Бирмингам.
   На прага на отчаянието, един флаер, намерен от съквартирантката й, преобръща всичко на триста и шестдесет градуса. Тя получава възможността да положи началния старт на бляскавата си кариера, макар и не по начина, по който би искала. Въпреки всичко, именно този начин сбъдва мечтата й и дори я среща с любовта.
   Любов с човек, за когото Денис дори не е и подозирала.

   Любов с човек, за когото Денис дори не е и подозирала

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Love Escape(BG Fanfiction)Where stories live. Discover now