001 💕

164 11 12
                                    

Perspectief Salma:

Vandaag was het een topdag. Saber heeft naar me geknipoogd. Ik ben zo blijjj mijn dag kan niet meer stuk.

Ik loop de klas en en ga gelijk naast mijn beste vriendin Amira zitten. Ik zie meryem naar mij kijken. Ze kijkt jaloers. Ik hoop dat ze heeft gezien dat Saber naar MIJ heeft geknipoogd. Lekker voor haar.

"Ey Salma waar ben je met je gedachtes" zegt Amira. "Huh sorry ik was er even niet bij maar wat zei je??" Zeg ik terug. Amira weet niet dat ik verliefd ben op Saber maar ooit komt ze het wel te weten. "Kijk Salma ik mag 2 jurkjes uitkiezen maar ik weet niet welke, ik heb 2 keuzes kijk". Ze scrolt naar beneden met haar telefoon en laat me een superkort jurkje zien. "Is dat niet te kort?" Zeg ik. "Nee natuurlijk niet, dit komt tot mijn knieën en niet denken dat ik een legging erbij aan ga doen" zegt ze.

Dan komt meryem aanlopen samen met haar beste vriendin Youssra. Ff serieus mensen youssra is echt een bitch en kapot schijnheilig. "Sorry hoor Salma maar heb jij wel smaak?" Zegt meryem vals. Wie heeft wat aan jou gevraagd?? Zeg ik terug. "Sorry maar hoe jij erbij loopt kan echt niet. Kijk wat je aanhebt, je bloes komt bijna tot je enkels". "Gaat jou dat wat aan??" Zeg ik boos. Ik kijk Amira aan met een blik van: zeg iets..
Ze negeert het en kijkt de andere kant op. Tfoe soms doet ze zo schijnheilig, ze is kapot bang voor meryem. Ze kan net zo goed vriendinnen zijn met Youssra. Maar goed..

Perspectief Saber:
Kkr man, zit younes nog steeds in de problemen. Ik zeg altijd tegen hem doe rustig maar nee hij moet zo nodig springen op die jongen.

Anass een neef van younes loopt naar mij toe. "Fakka niffo". "Fakka" zeg ik afwezig terug. Ik haat die gast, hij doet echt vaag, het is maar dat hij fam is van mijn beste vriend anders had k hem allang geklapt. "Bro waar is younes??"
"Idk hoezo eigenlijk?" Zeg ik verbaasd.
Wejow younes maakt me echt dood als ik zeg waar hij is. Deze jongen is echt verrader, hij moet alles tegen zijn fam zeggen over younes. Het is al genoeg dat hij met hem op school zit. "Zeg maar gewoon ik weet dat je het weet" zegt hij. Tfoe wat een boizan. "Kkr is op man ik zeg toch weet ik niet" zeg ik boos terug. "Doe rustig kill ben al weg". Eindelijk Kowed met hem.

Ik zie Salma lopen met haar vriendin Amira. Zij ziet er echt goed uit mashallah zo horen meisjes van deze tijd eruit ze zien. Amira is echt een hoer. Bijna elke dag lounge zij. Mohim ze past echt totaal niet bij Salma. Echt een kapot groot verschil. Kijk hoe amira erbij loopt. Salma kijkt me aan en ik knipoog naar haar. Ik zie haar lachen en ze loopt snel weg. Meskiena ze schaamt zich. Ze is echt mooi en lief. Maarja ik hoop dat ze de mijne wordt.

Perspectief Amira
Ik doe de deur open van mijn huis en tref mijn moeder in de keuken. "Salam Yemma". "Wa3alekoen salam benti" zegt ze. Ze kijkt afkeuren naar mijn kleding. "Benti waarom trek je zulke korte kleren aan, stel dat jou broers het zien!" Zegt ze boos. Nee mama ik ga nu wat anders aandoen. Ik loop naar boven en trek wat anders aan. Trouwens ik had dit aan

Ik weet mijn broers maken me dood

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik weet mijn broers maken me dood. Ik trek een kandora (marokaanse pyjama) aan, en loop naar beneden.

Mijn moeder kijkt me aan. "Goedzo voortaan moet je langere kleren aandoen anders zeg ik het tegen je vader". "Oke mama beloofd". Dat ga ik dus never nooit doen, niemand ziet mijn body dan. Ik loop naar de keuken en pak een zak chips en wat drinken. "Amira we gaan zo eten". Zegt mijn moeder. "Ik eet klein beetje ervan want ik heb honger" zeg ik. Ik loop de woonkamer in en tref mijn broer daar. Mijn broer heet soufiane en hij is 4 jaar ouder, hij is best knap en heeft groene ogen. "Fakka zusje" zegt hij. "Ewa broertje" zeg ik. "Ik ben ouder dan jou eh mogool" zegt hij lachend. Ik loop naar boven en app mijn vriendin: Samya. Zij is ook een hoer maar dan wel de grootste. Ze heeft me geappt.

Samya: Heeyy bitch, gaan we lounge of niet??
Amira: nee sorry mijn broers zijn thuis kan echt niet.
Samya; kom gewoon jonge gaar echt leuk worden. 😏
Amira: nee andere x schat mijn broer vermoordt mij.
Samya: Saff Isg bitchhiee zie wel andere x love you.

Ik doe mijn tel uit en loop naar beneden. Ik weet het is erg wat ik doe Maarja, ik zal wel gestraft worden.

Heeyy hoe vinden jullie dit deel?? Laat het me weten!! Ohja trouwens dit boek moeten jullie echt lezen!!
VAN HOER NAAR MOSLIMA geschreven door: _MilkaBae_ kapot leuk zeker dat boek lezen!! En vergeet dit boek ook niet te lezen! 😘❤️❤️❤️
844 worden

Saber en SalmaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu