006 💕

97 8 0
                                    

Perspectief Saber:
Ik doe de deur open van mijn kamer en loop naar binnen. Ik kijk op mijn tel en zie 17:50 staan. Ik heb afgesproken met Salma. Ik app haar nog even

Saberr:Heey schat we hebben zo een afspraakje😏❤️

Na 10 minuten reageert ze met:
Salma schatje: ja ik weet babe, Hoelaat kom je ? ❤️
Saberr:18:45 ben ik voor je deur schat

Ik ga offline en check nog ff snel insta enzo. Ik neem snel 5 minuten een douche en loop naar mijn kast. Shit man wat gaat het bij je afspraakje worden met een meisje..!
Als ik me heb aangekleed loop ik naar beneden. Ik kijk op mijn telefoon en zie 18:28 staan. Ik pak mijn autosleutels en ga de deur uit. Ik ben toch alleen thuis dus k hoef niemand gedag te zeggen. Ik loop naar mijn auto en doe de deur open.
Saber's auto 👇🏼

Eerst had ik een zwarte Volkswagen, maar die was kapot lelijk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Eerst had ik een zwarte Volkswagen, maar die was kapot lelijk.. dus k heb deze gehaald. Om 18:40 sta ik voor salma's deur en ik bel haar. Als ik haar net wil bellen zie k een deur open gaan. Ik stap uit en groet haar. "Heey schatje ik heb je gemist". Zeg ik. "Ik jou ook lieverd". Ik hou de deur voor haar open. Ze ziet er kapot lekker uit.
Salma's outfit 👇🏼

Ze stapt in en even later stap ik ook in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ze stapt in en even later stap ik ook in. Als we in de auto zitten zeg ik tegen haar: "je ziet er mooi uit babe".. Ze word rood en kijkt uit het raam. Ik pak haar bij haar gezicht vast en geef daar allemaal kusjes op. Als ik ongeveer 2 minuten naar haar kijk, rake mijn lippen de hare. Na 7 minuten laten we elkaar los. Ze word rood en daarna start ik de auto. We praten nog een beetje. "Schat waar gaan we eigenlijk naar toe we rijden al 20 minuten. "Het word leuk schatje"....

Perspectief Salma:
Ik word wakker en kijk op mijn telefoon. Ik zie 7:00 staan. Ik denk aan gisteren hoe leuk het was. Hij heeft zo veel voor me gehaald. En het was zo leuk. Ik sta op en loop naar de douche want vandaag is weer een normale schooldag. Amira wou naar mijn huis komen maar ik heb daarna toch afgezegd omdat misschien gebruikt ze me ofzo. Vandaag zie ik haar op school dus dan kan ze zeggen wat ze wil. Ik douche ongeveer 15 minuten. Dan doe ik een ochtend cremé op en dan zoek ik mijn outfit.
Mijn outfit 👇

Ik loop naar beneden waar ik mn moeder zie ontbijten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



Ik loop naar beneden waar ik mn moeder zie ontbijten. "Wollah mama onthoud zonder mij gegeten". Ze lacht. "Sorry habibti ik had honger". "Hahaha mama ik maakte maar een grapje". Ik doe mijn Canada Goose jas aan en pak mijn MK tas en loop naar buiten. Meteen daarna word ik geappt door......

Saber:schatje ik sta om de hoek ❤️😉

Awh zo lieff hij komt me ophalen..
dan zie ik zijn dikke auto hij stapt uit en doet de deur voor mij open. Hij kust me op mijn mond en ik voel gelijk een hele dierentuin in mijn buik. Ik stap in. We praten nog over alles en nog wat. Daarna zegt hij opeens: "Salma je weet toch wel dat ik je hand kom vragen?" "Inshallah" zeg ik. Ik hoop het maar ja je weet alles is mekteb. We stappen uit en zien gelijk die bitches op het schoolplein staan. Allemaal zijn ze er: Meryem,Youssra en Dikra. Ik wist niet dat zij er ook bij hoorde maar Oke. Ik zie Amira helemaal daarachter op haar telefoon.

Ik groet Saber nog en loop naar Amira. "Uhm hoi Salma". "Je wou me spreken?" Zeg ik gelijk. "Ja Salma iemand wilt je leven zuur maken". "Ohja joh wie dan??". Ze knikt naar het groepje van meryem enzo. Daarna vertelt ze alles. Over hoe ze door ene Sohaib werd gepakt. En over het verhaal van meryem. Ik schrik even want ik wist niet dat ze daarin meedeed. Maar ik vergeef het haar wel. "Vergeef en vergeet" zeg ik. "Dankjewel" zegt ze. Ze knuffelt me hard en dan lopen we samen naar binnen.

Ik loop gelijk naar Saber. Hij staat daar samen met younes. Amira word gelijk rood als ze younes ziet. Younes kijkt de andere kant op. Als ik ff met Saber heb gepraat loop ik naar mijn les met Amira. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en ze steekt een marokaanse middelvinger op.
"Vind je Younes leuk?" Zeg ik. "Ik heb wel eens wat met hem afgesproken". Zegt ze met een rood hoofd. "Oehhlala" zeg ik lachend. Ze geeft me een duw en we lopen lachend verder.

Om 14:00 ben ik eindelijk uit. Ik loop naar centraal en zie iemand die ik eigenlijk niet wil zien.

Ik zie Imad mijn ex. Nou eigenlijk is het niet mijn ex ik haat hem zo erg hij heeft alles voor me verpest. Hij vond me zehma leuk. Maar dat heeft hij misbruikt en nu haat ik hem.

Ik doe alsof ik hem niet zie en loop door. Dan loopt hij naar me toe en pakt me bij me arm vast. "Wat doe je donder op!!" Roep ik. "Hou je mond dicht" zegt hij geïrriteerd. Hij duwt me tegen een muurtje. Zijn lippen rake bijna de mijne. "Laat me los flikker". Schreeuw ik.

En dan komt iemand die ik ook niet wil zien. "Meryem". Ik zie dat ze haar telefoon pakt en sowieso maakt ze fotos. Saber gaat dit nooit geloven. Ik trap imad zo hard als ik kan en ren naar huis.

Gelukkig ben ik alleen. Ik laat me op mijn bed vallen en huil het uit. Daarna val ik in slaap.

Als ik wakker word ben ik 5 x gebeld door Saber en hij heeft me een appje gestuurd.

Saber:ik moet je spreken zo snel mogelijk!

Shit hij weet het sowieso. Ik hoor de bel en fris me supersnel op. Ik loop naar beneden en doe de deur open. En daar staat.....

Heeyy schatjess❤️ is dit deel leuk?? Laat het me weten! Lang deel voor jullie!

Ohja is dit boek leuk? Ik wil eigenlijk gaan stoppen maar laat het me please weten X ❤️❤️ Lovee

Saber en SalmaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu