Wat voorafging:
Hoe kon dit ooit gebeuren?? Als ik erachter kom door wie ze flauwgevallen maak ik diegene dood....Voordat we beginnen, vergeet niet te stemmen ❤️
Perspectief Saber:
Ik rijd weg van het ziekenhuis. Het is eindelijk goed met Salma. Ik mis haar nu al. Morgen ga ik weer langs haar.Ik kom thuis aan en loop naar binnen. "Salam weldi". Zegt mijn moeder. "Salam mama". Zeg ik terug. "Waar was je heel de dag?". Vraagt ze. "Uhm, bij een vriend". Lieg ik snel. Dan komt Hicham (mijn broertje) binnen. "Helemaal niet mama, Saber was bij een vriendin". Zegt hij met een glimlach op zijn gezicht. Ik kijk hem aan met een blik van 'ik maak je dood'. "Is dat waar weldi, of zit Hicham maar wat ze zeggen?". Vraagt mijn moeder. "Ja, hicham heeft veel fantasie". Zeg ik snel. Hicham kijkt me verbaasd aan. "Nee hoor, ik hoorde hem gister aan de telefoon zeggen 'ik hou ook van jou'". Zegt Hicham. Ik kijk hem boos aan.
Hij loopt lachend weg. "Ik pak jou straks, kleine rat". Zeg ik een klein beetje boos. "Hahaha weldi dat hoef je toch niet te verbergen?". Zegt mijn moeder lachend. "Oke ik heb wel een vriendin en ze heet Salma". Zeg ik verlegen. "Hoelang al?". Zegt mijn moeder met een glimlach. "Uhm, ongeveer 3 weken". Zeg ik. Ze geeft me een klap op mijn achterhoofd. "En dat zeg je nu pas?". Zegt ze. "Binnenkort nodigen we haar uit". Zegt mijn moeder. "Maar mama dat-". Wil ik nog zeggen, maar mijn moeder onderbreekt me. "Nee, niet eroverheen praten, morgen komt ze". Zegt mijn moeder vastbesloten. "Yemma, ze ligt in het ziekenhuis!". Zeg ik nu wel een beetje boos. "Oh, sorry weldi, dat wist ik niet, gaat het met haar?". Zegt mijn moeder. "Ja het gaat ze is flauwgevallen". Zeg ik verdrietig. "Ze gaat beter worden Inshallah". Zegt mijn moeder. Ik zucht. "Inshallah". Zeg ik.
Ze loopt weg en even later komt ze weer terug. "Ik ga nu die kleine rat naar het ziekenhuis brengen voor bloedprik". Zegt mijn moeder. "Haha oke is goed". Zeg ik lachend. "Let jij even op Ahlam (zusje van Saber) ze ligt te slapen". Zegt mijn moeder smekend. "Jaja Oke mama doeii". Zeg ik terug..
Perspectief Samya
Heeyy mensen, zoals jullie mij kennen ben ik Samya. Ik ben die zogenaamde 'vriendin' van Amira. Ik heb gehoord dat ze moslima is geworden. Daar moet gauw verandering in komen. Ik probeer Amira een hoer te maken.Kijk dit is mijn plan.
Eerst maak ik Amira een hoer enzo, en ik maak fotos van haar dat ze de lounge binnenstapt en dat soort shit, dan laat ik dat aan haar ouders zien en dan wordt ze hopelijk het huis uitgetrapt. En dan stuur ik haar naar een hoerenhuis. En dan krijg ik een groot bedrag geld. Dusja zo gaat mijn plan dus.Ik moet hopen dat ze haar het huis uitsturen. En als ze dat niet doen, verzin ik random dingen.
Ik ga haar nu bellen. Ohja ik zeg tegen haar dat we naar lounge en maak fotos enzo en dan ga ik weer weg. Zodat mensen geen fotos van mij maken, duhh jwz.
Gesprek tussen mij en Amira. (A) Amira. (S) Samya.
A:hallo?
S:Heey schat
A:sorry wie is dit? Ben me nummers kwijt drm.
S: Omg ken je mij niet meer?
S:ik ben Samya
A:oh Uhm hoi
S:zo kan het nog enthousiaster.
A:wat is er Wrm bel je?
S:niks verveel me dus ik dacht kom je mee lounge.
A:nee sorry ben gestopt.Kijk dit bedoel ik dus...
S:please kom gewoon gaat leuk worden.
A:nee kan echt niet
S:alsjeblieffftt..
A: nee Samya hou op!!Tfoe ze heeft opgehangen. Ze denkt dat ze zo makkelijk van me afkomt. Nummer blokkeren alles hé? Wacht maar Amira..
Perspectief Amira:
Ik loop opgelucht het ziekenhuis uit. Gelukkig is er niks met Salma aan de hand maar ze moet nog 2 dagen thuis blijven.Ik loop verder en zie een heel groep meisjes met korte kleding de lounge uit lopen. Ben echt zoo blij dat ik ben gestopt. Alleen maar shit dinges enzo. Ik kom er nu pas achter dat het echt gewoon niks voor mij is. Ik walg nu gewoon van dat.
Ik zie die meisjes lang naar mij kijken. Trouwens ik heb een abaya aan en hoofddoek dus niks mis mee. Vergeleken wat hun aanhebben. Ik krijg echt zo een k***** stress van hun. Bhel het is museum. "Zie je het goed??". Zeg ik geïrriteerd. "Ga je weer de gelovige uithangen". Zegt een meisje vals. "Liever dan de hoer uithangen". Zeg ik vals terug. "Oooohhhh, gepakt eh niffo". Hoor ik een groepje jongens voor me. Ze blijft me beledigd aankijken en ze loopt dan weg.
Beter voor haar. Ik loop snel weg, want ik moet voor het eten thuis zijn. Ik let even niet op en bots heel hard tegen iemand aan. Als ik opkijk zie ik de mooiste ogen. Heel even blijf ik staren. "Geniet je van het uitzicht?". Zegt hij lachend. Ik word rood en kijk snel weg. "Ik ben Adil, en jij?". Zegt hij. "A-amira". Zeg ik stotterend. "Vanbuiten zie je er even mooi uit als je eigen naam". Zegt hij. Ik bloos en kijk weg. "Uhm d-dankje, jij hebt ook een mooie n-naam". Zeg ik stotterend. "Ik moet g-gaan". Zeg ik snel. Hij drukt wat in mijn hand.
Ik loop snel weg. Het is een papiertje. Ik kijk wat erop staat. Een nummer. Logisch dat het zijn nummer is. Als ik aan hem denk voel ik een hele dierentuin in mijn buik. Wacht.. ben ik verliefd??
Ik loop naar huis en ga naar binnen. "Salam!!". Roep ik hard. "Wa3alekoum Salam!". Roepen mijn ouders terug.
Ik loop naar boven en trek een pyjama aan. Ik loop naar de douche en doe de woedoe (kleine wassing). Ik loop terug naar mijn kamer en haal mijn gemiste gebeden in. Mijn moeder is toch nog niet klaar met het eten dus ik kies alvast mijn kleren voor morgen zodat ik morgen niet in de ochtend hoef te stressen.
Als ik net mijn telefoon pak wordt ik gebeld. Ik kijk naar mijn telefoon en zie een nummer staan dat ik nog niet heb opgeslagen.
Ik neem op. "Hallo?". Vraag ik. "Heey schat". Zegt diegene. Wtf wie is dit 3awed?? Ik ben al mijn nummers kwijt dus Idk wie dit is. "Sorry, wie is dit? Ik ben al mijn nummers kwijt drm". Zeg ik terug. "Ik ben Samya". Zegt ze. Neeee! Niet zij ik haat haar nu zo erg. Door haar ging naar lounge, en deed ik al die haram-dingen. Ik besluit normaal te reageren. "Uhm hoi". Zeg ik droog. Dan vraagt ze of ik naar lounge ga! Zij weet dat ik ben veranderd 100%, en toch vraagt ze het. Ik schreeuw boos terug en hang dan gelijk op.
Waarom vraagt ze dit? Wil ze mij kapotmaken??
Heey, nieuw deeltje ik had beloofd om gisteravond nog een deel te plaatsen maar dat was ik vergeten dus ik heb nu maar ff snel er een opgegooid. Vergeet niet te stemmen, zou heel lief zijn ❤️
1193 woorden.
JE LEEST
Saber en Salma
RomanceHeey leuk dat je leest❤️ in dit boek gaat het over een meisje genaamd Salma. Ze vindt een jongen erg leuk genaamd saber. Hij vindt haar ook leuk. Maar er zijn nog altijd boze ogen. En jaloezie neemt altijd wraak...