005 💕

103 8 8
                                    

Perspectief Salma:
Shiitt hoe laat is het?? Ik kijk op mijn telefoon en zie 19:00 ik had nu op werk moeten zijn.

Ik pak mijn tel en zoek het nummer "werk" op. Ik bel en als ik net wil ophangen word er opgenomen. "Ja hallo, uhm ik wil me ziekmelden want ik voel me niet zo goed". "Ja veel beterschap ik voer het ff in".

Ik hang op en loop naar beneden waar ik mijn moeder zie koken. "Hoi mama wat ben je aan het maken?". "Ook goedemorgen hahahah ben je nu pas wakker?". "Ja ben in slaap gevallen".

Ik loop naar de woonkamer en plof neer naast mijn broertje op de bank.

Ik heb 2 broertjes en een zusje en een zus. Mijn zus is 21 en binnenkort word haar hand gevraagd. Ze heet Nada en ze is best aardig maar soms ook gemeen. Mijn zusje heet safae en zij is 13 jaar. Zij is niet zo gemeen eerder aardig en ze verraad me nooit als ik wat doe wat niet mag.

Ik heb nog 2 broertjes genaamd Youssef en Achraf. Youssef is 10 en Achraf is 8. Zij zijn echt druk.

Ik zit nu dus naast Youssef en hij zit op de PlayStation. "Fakka Youssef wat doe je?". "Niks gwn beetje PlayStation, ik verveel me dood er is niemand buiten". "Hahaha meskien". "Ga je kamer opruimen ofzo" zeg ik plagend. "Hahah wat denk jij, dat ik dat vrijwillig doe ofzo, ga spelen". Ik geef hem een klap op zijn achterhoofd en ren lachend naar boven. "Wacht maar ik pak jou nog". Roept hij lachend terug.

Als ik in mijn kamer ben denk ik aan gisteren. Het was echt leuk met saber hij is zo lief en begripvol. Ik hou van hem. Ik hoop dat het nu aan is. Maar wat bedoelt hij met Meryem "enzo"?? Die bitch moet alles verpesten. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik 4 berichtjes heb op whatsapp en 7 gemiste oproepen. 5 van saber en 3 van Amira. Er verschijnt een glimlach als ik saber's berichten lees..
Saber my all❤️:heey babe wat ben je aan het doen?
Saber my all❤️:halloo is er iets aan de hand??
Saber my all❤️:met wie ben je??
Saber my all❤️:neem op ik maak me zorgen!!

Ik app hem terug met:
Salmaa:er is niks schat was gewoon aan het slapen X

Hé?? Waarom belt Amira mij ik heb toch ruzie met haar?? Voor de zekerheid bel ik haar terug. Na 3x gebeld te hebben neemt ze op. "Hallo?" Hoor ik.
"Je had me gebeld?". Zeg ik ongeïnteresseerd.
"Ja Salma ik heb je hulp nodig..". "Oh nu opeens weer wel?" "Vraag Meryem lekker!". "Salma please je bent me enige hoop". "Wat is er dan" vraag ik. "Kom naar mijn huis!" Zegt ze wanhopig. "Nee kom jij naar mij mijn moeder enzo is er..". "Ben er over 15 min." Zegt ze, en ze hangt op. Shit ik ben nog wat vergeten te zeggen! Ik app haar nog snel met...👇

Salma:trek wat normaals aan ik weet dat je in lounge was...

Ik loop terug naar beneden. "Mama, Amira komt zo langs". Zeg ik. "Oh gezellig". Zegt ze en ze gaat verder met waar ze mee bezig was.

Ik loop naar de kast en ik wil chips & snoep enzo pakken maar dan denk ik: "dit gaat echt geen feestje worden". Zeg ik in mezelf. Ik ga het voor Youssef pakken.

Ik loop terug de woonkamer in. "Heeeyyy Youssefff, kijk is wat ik heb?". Zeg ik zo plagend mogelijk. "Ooh, oke oke geef, je krijgt die klap niet meer". Zegt hij heel zielig. "Zeg wollah?". Vraag ik voor de zekerheid. "Wollah". Zegt hij terug. Ik gooi naar hem het eten en loop lachend naar boven.

Perspectief Amira:
"Wollah lounge was echt leuk sammie" zeg ik tegen mijn vriendin Samya. "Ja ik weet schat we gaan morgen ofso weer". "Ja is goed zie je morgen" zeg ik nog.

En ik loop weg. Als ik bij het parkje achter mijn huis ben trek ik snel wat normaals aan. Mijn broer maakt me dood als je het ff weet. Als ik net klaar ben word er ruw aan mijn arm getrokken. Als ik net wil gaan schreeuwen word er een hand op mijn mond gedrukt. "Shhtttt" zegt diegene. Ik probeer met moeite te praten. Ik kan niet zien of het een jongen of meisje is.

Na 10 minuten haalt diegene eindelijk zijn hand voor mijn mond weg. Als ik kijk zie ik een onbekende jongen. Hij stelt zich voor als Souhaib. "Wat moet je ??". "Ga je me helpen?". Zegt hij. "Wtf met wat??". Zeg ik verbaasd. "Salma's leven kapot maken". Zegt hij. Mijn hart gaat hard tekeer. Oke ik weet ik heb ruzie met haar maar dit kan ik haar toch niet aandoen. "Ik weet het niet". "Je gaat of je nou wilt of niet, en anders maak ik jou en haar leven kapot"... "maar waarom wil je dit wat bereik je ermee??. "Geef je nummer". Zegt hij opeens. "Waarom??". Vraag ik bang. "Geef je nummer!!" Zegt hij nu wat bozer. Ik geef hem trillend mijn nummer en dan is hij opeens weg.

Zo hard als ik kan ren ik weg. Als ik sowieso veilig, ben bel ik Salma.

Perspectief Souhaib:
Salma moet kapot. En daarbij gaat Meryem me helpen. Misschien maak ik nog een kans bij Amira en bij Youssra. Ik weet wel dat ze Adil hebben ingehuurd. Hij zijn kkr leven. Tfoe. Ik haat hem nu kapot erg. Maar nu wil ik 1 ding Salma en Saber's relatie uit elkaar drijven.. waarom??

Salma heeft 2 jaar verkering met mij gehad. En nu pas weet ik waarom. Jullie denken wel wtf creep Wrm haal je een koppel uit elkaar. Daarom dus ze heeft me 2 jaar lang gebruikt voor de money. Ik ben het nog niet vergeten door haar zat ik in de shit. Ze heeft niet echt van me gehouden. En nu wil ik haar relatie kapot maken. Want van Saber houd ze blijkbaar wel.... maar ja ze gaat zien..

Sorryyy voor dit korte deel. Ik heb nu meivakantie dus k ga extra veel plaatsen op wattpad.

Ik heb een nieuwe omslag foto gedaan omdat ik deze wel goals vond. ❤️
Nog even een dikke SO naar:
❤️😍😘
mocro1111
Noord-Afrikaantjex
DTFYXx
XmocrotjeX

Love naar jullie (en ook naar al mijn lezers een dikke SO!) ❤️

920 woorden

Saber en SalmaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu