002 💕

138 9 0
                                    

Perspectief Meryem:
Tfoe vandaag weer school. Kkr Wollah meh ik heb zin. Ik sta op en loop meteen naar de badkamer. Ik doe de douche aan en neem ongeveer 10 minuten een douche. Ik loop naar mijn kast en kies een outfit. (Struggle)
OOTD

Ik loop naar beneden waar ik mijn moeder zie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden waar ik mijn moeder zie.

Mijn ouders zijn gescheiden en nu woon ik bij mijn moeder en zusje Fatima. Zij is 12 jaar. Mijn vader is bij ons weggegaan. Beter maar ik hoef hem niet meer te zien.

Ik prop mijn broodje Nutella in mijn mond en geef mijn moeder een kus op haar voorhoofd. Ik loop naar de gang en trek mijn schoenen aan. Vandaag wordt het warm dus geen jas. "Eeyy merry, heb jij je ov nog nodig?" Vraagt mijn zusje Fatima. "Ja hoezo?". "Nee k heb gewoon nodig" zegt ze. "Kifesh jij gaat met fiets naar school Wrm wil je nu ov??" "Laat maar" zegt ze en ze loopt weg. Raar kind..

Als ik op het schoolplein kom zie ik mijn bestie youssra. Ik loop naar haar toe. "Heey schat". "Heey merry". Youssra's telefoon gaat af en ze loopt weg. Daarna pak ik ook mijn telefoon en open mijn snaps. Alleen maar onzin mensen plaatsen echt poep op snap. Mohim... Ik doe mijn telefoon in mijn jaszak en 1 minuut later hoor ik een ping geluidje. Ik kijk op mijn telefoon. Iemand heeft me geappt...

Perspectief Salma:
Oefff, vandaag 16;05 uit. Wejow. Wollah meh k heb zin Maarja. K heb nu wiskunde en ik ga niet naast Amira zitten. Ze mag de wc likken als ze wilt. Kowed man met haar. Ze doet kkr scheinheilig. Ik neem altijd voor haar op. Maar Wollah ze moet onthouden.

Ik loop naar binnen en pak helemaal achterin een plekje. Na ongeveer 3 minuten loopt zij binnen met meryem. Amira wilt naast mij zitten. "Heeyy k ga hier zitten ja?". "Ga donder op is bezet voor iemand anders!!" "Oke onthoud" zegt ze. "Pardon??, jij moet onthouden toen ik zo lang voor jou deur stond shi 20 minuten en dan laat je me daar staan omdat je met meryem ging fietsen!". "Kowed ik hoef geen jaloerse vriendin" zegt ze boos. "Ja en ik hoef geen schijnheilige vriendin".

Als we 15 minuten bezig zijn met de les, komt Saber binnen. "Zo en waar was meneer??". Zegt mijn meester. "Sorry ik had me verslapen". Zegt hij. "Ga maar gauw op een plek zitten en pak je boeken want daarna gaan we verder met de les. Hij loopt verder, en dan ziet hij een plekje naast mij vrij. Hij komt naast me zitten. Hij pakt zijn spullen en ik ruik zijn heerlijke geur al vanaf hier. Ik durf niet tegen hem te praten want anders ga ik stotteren en word ik rood. Als we mogen beginnen met werken begint hij tegen mij te praten. Hij praat over zijn favo meester en praat ook nog over de juffen en meesters die hij haat. En hij maakt ook grapjes, ik lach daar express hard over.

Daarna zegt hij: Uhm Salma heb je zin om wat leuks te gaan doen na schooltijd?". "Ja leuk". Omgg ik ben zo blij niet normaal ik hoop dat het doorgaat. Vandaag komt hij me om 18:00 ophalen, hij zei dat het een verrassing was.

Perspectief Saber;
Yes ik ga vandaag wat leuks doen met Salma. Wauw ik heb al zo lang gewacht. Ik hoop dat zij mij ook leuk vind.

Ik loop mijn kamer binnen en neem een douche en daarna kleed ik me om en doe wat gel in mn haren. Ik ga met haar naar de bios. Ik weet nog niet welke film maar die mag zij uitkiezen. Ik spuit nog een lekkere heren parfum op en loop daarna naar beneden.

Ik doe vast mijn schoenen aan. Ik doe de deur open en sluit em achter me dicht. Meteen daarna word ik gebeld. Door younes. Oeff wat moet hij nou weer. Ik neem op. "Hallo?" "Saber, je moet me helpen ik zit vast omdat ik een jongen heb geslagen, en die broer is de baas van de marokaanse onderwereld, ik zit zwaar in de shit je moet me helpen jij bent mijn enige hoop". "Maar Younes....". "Saber help ik moet nu weg voordat ze me pakken, ik stuur nu adres door". En hij hangt op. Shit shit... hoe ga ik dit nu tegen Salma zeggen???? Ze gaat echt teleurgesteld worden en ik wil haar niet zo zien. Fuck wat moet ik nu doen???

Ik pak mijn auto en rijd hard naar het adres wat Younes mij heeft gestuurd. Onderweg bel ik Salma. "Heey" zegt ze. Zelf haar stem is mooi. Mohim.. "Salma ik moet wat zeggen ik kan niet komen want er is opeens iets tussen gekomen, sorry Wollah". "Geeft niet kan andere x". "Ja sowieso we gaan weer affe, sorry ik meen het ik zie je morgen". En ik hang op. Ik vind het zo zielig voor haar. Wat als ze denkt dat ik haar niet leuk vindt..?!

Heeyyy, hoe vinden jullie dit deel?? Laat het me weten in de reacties!! Ohja wil je alsjeblieft drukken op de ster voor een stem. Dat zou ik erg waarderen❤️
850 worden

Saber en SalmaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu