Wat voorafging:
Ik voel me heel duizelig. Ik probeer me vast te pakken aan een stoel wat niet leuk. Dan val ik op de grond en wordt het zwart voor mijn ogen.......Voordat we beginnen vergeet niet te stemmen. ❤️
Perspectief Amira:
Tringg, Tringg, oeff mijn wekker weer, ik heb echt geen zin. Als ik denk aan Salma, heb ik weer zin in de dag. Vandaag ga ik naar het ziekenhuis om haar te bezoeken.Ik loop naar de badkamer en doe mijn ochtend routine. Ik loop terug naar mijn kamer en doe een outfit aan:
Mijn outfit 👇🏼Ik loop naar beneden waar ik me moeder aantref. "Salam mama". Zeg ik. "Salam schatje". Zegt mijn moeder. Ik ga aan tafel zitten. "Mama ik ga zo naar het ziekenhuis". Zeg ik. Mijn moeder kijkt me met grote ogen aan. "Wat is er dan, waarom moet je gaan". Zegt ze en ze kijkt me geschrokken aan. "Haha mama er is niks, Salma ligt in het ziekenhuis". Zeg ik. "Salma, is haar moeder Khadija??". Vraagt ze. "Ja mama zij". Antwoord ik terug. "Binnenkort kom ik haar bezoeken, ze is een goeie vriendin van me". Zegt mijn moeder. "Oke mama ik ga nu weg". Zeg ik. "Oke schat, vergeet niet de groeten te doen". Roept ze me nog achterna.
~aangekomen in het ziekenhuis~
Ik loop naar de balie en vraag naar de kamer van Salma El******. Want misschien is ze naar een andere kamer verplaatst. "Waar is de kamer van Salma El******?". Vraag ik. "Ik zal het even voor je opzoeken". Zegt de balievrouw. "Aha hier is het kamer 201 op verdieping 3". Zegt ze. Huh? Als ik goed nadenk zat ze daar gisteren niet. Misschien heb ik me vergist en ik hoop dat er niks aan de hand is.
Ik loop naar de kamer. Als ik net de deur wil openen komt er een dokter langs. "Sorry je mag hier niet naar binnen". Zegt hij. "Kifesh?? Mijn vriendin ligt hier ik ga gewoon". Zeg ik boos. "Het spijt me mevrouw, maar anders moet ik de beveiligers halen". Zegt hij. Ik wil nu gewoon op hem springen. "Haal die beveiligers wat gaan ze bij mij doen, mij slaan??". Zeg ik boos. "Kom Amira laat gewoon". Zegt Achraf het broertje van Salma. "En uit welke hoek kom jij??". Zeg ik. "Ik ga gewoon naar mijn beste vriendin toe of je nou wilt of niet". Zegt ik kwaad tegen die dokter. Hij geeft mij zjnoen. Het is maar dat ik in een ziekenhuis ben. Ik zucht en ik loop weg.
Als ik in de wachtkamer kom zie ik veel mensen huilen. En daartussen zit Khadija (de moeder van Salma). Ik loop naar haar toe. "Gelti, gelti wat is er". Zeg ik. "Salma is weer flauwgevallen". Zegt ze huilend. "W-wat hoe d-dan!?!". Zeg ik verdrietig.
Ik sta op en loop weg. Ik kan daar niet tegen als mensen huilen. Ik loop naar het cafeetje beneden en koop uit de automaat een koude redbull. Hoe kon dit ooit gebeuren?? Als ik erachter kom door wie ze flauwgevallen maak ik diegene dood....
Heeeyy sorry kort deeltje, maar in de avond gooi ik er een lange deel op. Vergeet niet te stemmen XOXO ❤️
JE LEEST
Saber en Salma
RomanceHeey leuk dat je leest❤️ in dit boek gaat het over een meisje genaamd Salma. Ze vindt een jongen erg leuk genaamd saber. Hij vindt haar ook leuk. Maar er zijn nog altijd boze ogen. En jaloezie neemt altijd wraak...