Wat voor afging:
Als ik wakker word ben ik 5 x gebeld door Saber en hij heeft me een appje gestuurd.
Saber:ik moet je spreken zo snel mogelijk!
Shit hij weet het sowieso. Ik hoor de bel en fris me supersnel op. Ik loop naar beneden en doe de deur open. En daar staat.....Heey schatjes vergeet niet te stemmen! Kleine moeite, btw laten we beginnen❤️
Perspectief Saber:
Ik loop naar mijn kast en trek een mooie outfit aan. Ik ga vandaag naar mijn vriend: Hamza. Hij gaat binnenkort trouwen en k ga hem helpen. Hij heeft alleen zijm vader meskien dusja.Ik loop naar mijn auto en zie een kech langslopen. Tfoe het is Meryem. Ze loopt mijn kant op. Ik doe alsof ik haar niet zie en start mijn auto. "Saber wacht!!". Roept ze. Ik doe mijn raampje omlaag. "Wat moet je?". Zeg ik geïrriteerd. "Ik wil je wat laten zien". Zegt ze. En ze pakt haar telefoon. "Wat wil je laten zien dan?". Zeg ik verveeld. "Wacht ff". Zegt ze terwijl ze druk bezig is met haar telefoon. "Snel ik moet gaan". Zeg ik boos. "Ik wil je laten zien dat Salma niet te vertrouwen is". Zegt ze vals. Ze laat me een foto zien met Salma die een jongen kust. "Ga donder op met deze bullshit". Zeg ik boos. Salma kan dit nooit doen. Ik vertrouw haar. "Kijk dan hoelaat ik deze foto heb gemaakt". Zegt ze. "14:25" zegt ze hardop. Ik doe mijn raampje omhoog en rijd de straat uit.
Dit kan toch niet. Wtf? Ik bel mijn vriend genaamd: Hamza. "Fakka bro ben je onderweg?". Hoor ik hem zeggen. "Eey bro sorry ik kan niet komen andere x heb wat te doen". Zeg ik met een teleurstelling in mijn stem. "Oh geeft niet bro ik wou het een andere x doen omdat ik nog huis moet kijken". Zegt hij. "Oh isgd bro andere x challas". Zeg ik met een opluchting. Ik hang op en bel Salma wel 5x maar ze neemt niet op. Dan maar een sms. Ik rijd snel naar een parkeerplaats en stuur haar snel een sms. Na 20 minuten wachten rijd ik toch maar naar haar huis...
Perspectief Salma:
"S,saber"??. Zeg ik met een gebroken stem. "Hoe kun je Salma ik dacht dat je te vertrouwen was!". "Het is niet wat je denkt hij kwam naar me toe en duwde me tegen de muur en toen kuste hij me!". Zeg ik. "En jij kust hem zomaar terug?". Zegt hij met een trilling in zijn stem. "Nee precies toen ik hem wou wegduwen maakte die vieze bitch een foto!!". Zeg ik boos. "Dat kun je iedereen wijs maken!". Schreeuwt hij. "Geloof die vieze hoer maar boven je vriendin".Schreeuw ik. "Je was mijn vriendin!!". Roept hij.En ik ren maar boven. Ik hoor een deur keihard dichtgaan.Ik loop weer terug naar beneden. Waarom gelooft hij mij niet. Ik zou het nooit doen! Ik loop naar de keuken en vul mijn glas met water. Ik voel me duizelig ik laat mijn glas vallen en zak naar beneden. Even later wordt alles zwart....
Perspectief Amira:
Na een paar downs en shit en lounge enzo, is het eindelijk goed tussen mij en Salma. Ik ben gestopt met lounge en dag soort shit. Al een paar dagen geleden al. Ik draag nu abaya en hoofddoek. Ik ga me meer richten in mijn geloof. Ik vraag Allah elke dag om vergiffenis. Salma is trots op mij. Zij heeft het mij ook vergeven. Ik ga nu naar haar huis toe want we gaan films enzo kijken.Ik bel haar. Na 7x hang ik op. Huh? Dit is niet iets voor haar..
Ik loop snel naar haar huis en klop aan. Niemand doet open maar ik weet zeker dat ze thuis is.
Owhja een x had Salma haar sleutels vergeten en sinds toen deed haar moeder een extra sleutel onder de mat. Ya rabi laat daar een sleutel zijn! Ik voel heel sneaky onder de mat. Want ja als iedereen het weet kunnen ze zo inbreken. Yes ik voel de sleutel. Ik pak em en doe de deur open.
Ik kijk om me heen. "Salma??". Zeg ik. Ik loop naar haar kamer. Dan de badkamer. Ik check alle kamers maar niks. Ik kijk nog snel in de keuken. Ik loop daar naar toe en dan......
Heeyy schatjes dit was dan hoofdstuk 7 ❤️ stemmen 😘
JE LEEST
Saber en Salma
RomanceHeey leuk dat je leest❤️ in dit boek gaat het over een meisje genaamd Salma. Ze vindt een jongen erg leuk genaamd saber. Hij vindt haar ook leuk. Maar er zijn nog altijd boze ogen. En jaloezie neemt altijd wraak...