// Już na początku przepraszam za jakiekolwiek zaburzenia psychiczne po przeczytaniu tego ('°'-'°') Nadal nie rozumiem czemu to napisałam XD I tak btw nie umiem w pisanie takich rzeczy ale... Miłego czytania ^-^ //
Suga rzucił cię na łóżko. Po chwili też się na nim znalazł (a raczej na tobie) i zaczął namiętnie całować każdą część twojego ciała. Zrobił malinkę na twoim obojczyku, przez co lekko jęknęłaś z przyjemności. Jego ręce znalazły się pod twoją bluzką. Czułaś jak narasta jego erekcja. Zdjął z ciebie bluzkę i zaczął całować twoją szyję, potem obojczyk a następnie piersi robiąc po drodze malinki. Nie pozostając mu dłużna też zdjęłaś jego bluzkę, a następnie spodnie. Gdy spojrzałaś w dół było widać jego 'mały' problem. Nie pozwalając ci przyzwyczaić się do tego, zdjął twoją spódnicę by odciągnąć cię od tego widoku.
Tak naprawdę, za chwilę byłaś kompletnie naga a wasze rzeczy były gdzieś w kącie na drugim końcu pokoju. Widziałaś duże pożądanie w jego oczach, Suga szybko zdjął swoje bokserki odsłaniając swój... Nie oszukujmy się... Bardzo duży problem. Szybko wyciągnął prezerwatywy.
Shit, czy powinnam się bać, że jest taki przygotowany? — pomyślałaś.
Szybko odciągnęłaś się od tej myśli, bo w tamtej chwili chciałaś być spełniona. Szybko nałożył prezerwatywę na swojego członka.
— Chcesz tego, tak? — spytał upewniając się.
— Wejdź we mnie — odpowiedziałaś nie kontrolując się. Po prostu cholernie tego chciałaś.
Bez zastanowienia zrobił to, oczywiście powoli (nie jak jakieś wygłodniałe zwierzę) wiedząc, że to twój pierwszy raz. Czułaś jakby coś od środka cię rozrywało. Z twoich oczu wydostały się łzy które chłopak od razu wytarł. Na początku bolało, ale potem przeradzało się to w przyjemność.
Zaczął się w tobie poruszać. Jęknęłaś, bo to było coś dla ciebie nowego. Przyjemnego, ale nowego. Nagle zwiększył tempo. Robił to coraz szybciej. Zaczęłaś wydawać z siebie niekontrolowane dźwięki. Były coraz głośniejsze i szybsze, gdy Yoongi zwiększał tempo i był w tobie coraz głębiej. Słyszałaś jego oddech i wręcz czułaś jego przyspieszony puls. Po chwili wasze głośne jęki były w całym pokoju. Yoongi spowalniał, ale chciał żebyś doszła krzycząc jego imię
— Dojdź dla mnie... — powiedział dysząc. — Wykrzycz to...
Po chwili spełniłaś jego życzenie i doszłaś krzycząc jego imię. Chwilę później on zrobił to samo. Wyjął z ciebie swojego członka po czym opadł na wasze rozgrzane i spocone ciała dalej ciężko oddychając.
— Mam nadzieję, że ci się podobało — powiedział, położył się obok ciebie po czym oboje zasnęliście.
W pokoju obok
— Wiedziałem, że będzie słychać — powiedział dumny z siebie Jungkook.
— Naprawdę musimy mu znaleźć dziewczynę — powiedział zrezygnowany J-hope zwracając się do reszty chłopaków siedzących w pokoju.A/N
Mam NADZIEJĘ, że nie zniszczyłam wam mózgów ^-^ (hehe taki ze mnie RM)
Powiedzcie, że nie wyszło źle, bo pierwszy raz pisałam taką scenę XD
Pamiętajcie: Gwiazdka = motywacja ( ' ³')
Papa ^-^
Reakcja Tae'sia kiedy TO robicie xD
CZYTASZ
Don't do it baybe... | Suga ✔️
FanficWyjeżdżasz do Korei ze swoją przyjaciółką do twojego kuzyna Jina. Poznajesz całe BTS, ale najbardziej zbliżasz się do Sugi. Wykorzystuje cię czy naprawdę kocha? Tego dowiesz się czytając te opowiadanie ^-^ › Możliwe wulgaryzmy i sceny 18+ na końcu...