|2

6.6K 256 326
                                    

Hoseok oprowadzał was po domu. No... nie do końca "was"... [I.P.] poszła z V do jego pokoju, bo chciał ją poznać i pokazać jej swoją limitowaną kolekcję pluszaków, a twoja przyjaciółka uwielbia je przytulać. Jungkook pomagał liderowi przygotować twój pokój i [I.P.]. A Suga? Tak naprawdę nie wiedziałaś gdzie jest. A Jin jak Jin - zajmował się jedzonkiem.

Wreszcie chłopcy oprowadzili cię po domu. Mimo że nie wyglądał na duży od zewnątrz, to wewnątrz był bardzo obszerny.

— Jedzenie gotowe! — krzyknął Jin z kuchni.

— Co to jest? — zapytał radośnie Hobi.

— Tradycyjne polskie danie [T.I.]— uśmiechnął się Jin.

Kochany Jin, zrobił dla was pierogi...

— Ale ładnie pachnie — powiedział Jimin.

— Pewnie też smakuje dobrze! — powiedział Jin. — Mam nadzieję... — wymamrotał.

— Gdzie jest Suga? — zapytał lider.

— Znowu go nie ma — odpowiedział Hoseok.

— Pewnie znowu zamknął się w pokoju i... — chciał dokończyć Kookie ale chłopcy wzrokiem nie pozwolili mu na to — i... komponuje.

Nagle wszyscy spojrzeliście na schody, na których schodził Suga. Był jakby przybity, ale nie chciałaś w to wynikać, ma swoje życie i nie chciałaś się wtrącać.

Żart.

Chciałaś się dowiedzieć o co chodzi. Lubisz powiedzieć coś miłego ludziom i podnieść ich na duchu.

— Oo, Suga — powiedział RM.

— Hej.. — odpowiedział.

— Siadaj — powiedział lider wskazując na wolne miejsce na przeciwko ciebie. Usiadł i zaczął patrzeć na jedzenie.

— Sorry, ale... co to jest? — zaśmiał się.

— Pierogi, które są tradycyjnym polskim daniem — powiedział Jin. Uśmiechnęłaś się razem z [I.P.] na to, jak wypowiedział "pierogi".

— A dobre to chociaż? - zwrócił się do ciebie, a jego śmiech powoli znikał.

— Zależy dla kogo — powiedziałaś z uśmiechem.

— Ja mogę zjeść wszystko - powiedział Jin wpychając do buzi, następnego pieroga.

— Nas też kiedyś zjesz - powiedział V z jego kwadratowym uśmiechem na co wszyscy się zaśmiali.

— Jeśli będę naprawdę głodny — odpowiedział Jin śmiejąc się.

Gdy już wszyscy zjedli pierogi i zakończyli się nimi zachwycać, pierwszy odszedł od stołu Suga, a zaraz za nim V i twoja przyjaciółka.. Jakie gołąbeczki.

— Pokazać ci twój pokój? — zapytał Jimin.

— Emmm... Okej — powiedziałaś zmieszana, bo jednocześnie nie wiedziałaś co planuje ten zboczuszek.

Weszliście do twojego pokoju i [I.P.]. Pomieszczenie było delikatne i nawet dziewczęcę. Nie spodziewałaś się tak ładnie urządzonego pokoju.

— Podoba ci się? — zapytał.

— Jest naprawdę ładny — powiedziałaś wchodząc w głąb pokoju.

— Super, że ci się podoba — uśmiechnął się co odwzajemniłaś.

— Macie gust — zaśmiałaś się.

— To nie MY go przygotowaliśmy... — przerwał na chwilę — tylko JA — dokończył.

— Ooo.. — zdziwiłaś się.

— Mam nadzieję, że ci to nie przeszkadza. Jin dużo opowiadał o tobie i stąd wiem, że lubisz takie klimaty.

Nagle na biurku zauważyłaś ramkę ze zdjęciem twoim i Jina, kiedy miałaś 2 lata, a on 3. Zaczerwieniłaś się trochę na to jak wyglądałaś. Był z ciebie taki "mały" pulpecik.

— Wyglądałaś naprawdę słodko — uśmiechnął się robiąc aegyo.

— Dziękuję — uśmiechnęłaś się.

***

Hejj ^^

Podobało się? ^^ 

Podobało się? ^^ 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Don't do it baybe... | Suga ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz