|16

4.2K 171 229
                                    

Obudziłaś się w ramionach Sugi. Jego rozczochrane włosy wyglądały uroczo. Kochałaś ten widok. Widok Sugi kiedy słodko śpi. Poczułaś ból w podbrzuszu. (chyba nie muszę wyjaśniać po czym XD) Czułaś też czyjś wzrok na sobie. Zorientowałaś się, że Suga się obudził i wpatrywał się w ciebie.

— Dzień dobry kochanie — powiedział zachrypniętym głosem i pocałował cię lekko w nos.

— Dzień dobry — odpowiedziałaś, po czym złożyłaś na jego ustach lekki pocałunek.

— Zrobię ci coś ciepłego do picia, dobrze? — zapytał.

— Dobrze.

Yoongi poszedł do kuchni, żeby zrobić dla ciebie herbatę. Nagle do twojego pokoju wszedł Taehyung.

— Dzień doberek, [T/I]! — powiedział po czym usiadł na twoim i Sugi łóżku.

— Dzień dobry Tae — uśmiechnęłaś się do niego.

— Wiesz, mam pewną sprawę... — zaczął niepewnie.

— Jaką?

—Bo mój młodszy kuzyn ma urodziny... i... — przerwał na chwilę — Może wpadłabyś razem z tym sztywniakiem Sugą? Niech się trochę rozrusza chłopak!

Ruszał się. Wczoraj w łóżku — pomyślałaś.

— Będzie imprezka! — wzniósł ręce w górę z zachwytu.

— No dobrze...

— Spokojnie, nie musisz mieć prezentu — uprzedził twoje pytanie.

— Namówię Yoongiego — zachichotałaś.

— Okej! Ja idę, pa pa — powiedział i poszedł.

* 5 godzin później *

— Nie wierzę, że mnie na to namówiłaś...— powiedział Suga poprawiając marynarkę.

— Podziękuj Taehyung'owi — odrzekłaś, po czym wsiedliście do samochodu.

* w domu kuzyna V *

Weszliście do domu, po czym zobaczyliście jak mały chłopczyk biegnie do Tae'a z wielkim bananem na twarzy. Jego uśmiech powoli znikał gdy zobaczył Yoongiego.

— Cześć TaeTae!!! — wykrzyczał z radości mały człowiek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

— Cześć TaeTae!!! — wykrzyczał z radości mały człowiek.

— Cześć Minsoo*— powiedział V uśmiechając się i przytulając kuzyna. 

— Czo to za poważny pan? — zapytał wskazując na Yoongiego chowając się za starszym kuzynem.  

— Jestem Yoongi, mały — prychnął.

— Ej! Bądź miły dla tego słodziaka! — powiedziałaś uśmiechając się do małego chłopca.

— Masz taką fajną dziewczynę a jesteś smutasem! — powiedział uśmiechając się i łapiąc cię za rękę. — To nie fair! Ja też chcę taką ładną dziewczynę! — powiedział przytulając się do ciebie na co uśmiechnęłaś się.

— Hej mały uważaj sobie! — Suga z wymalowaną powagą na twarzy odciągnął od ciebie kuzyna.

— V, idziemy od tego gbura! — powiedział maluch ciągnąć go do salonu na co starszy się zaśmiał.

— Jesteś naprawdę zazdrosny o tego dzieciaczka? — zachichotałaś.

— No co? A jakby zgarnął mi cię z przed nosa? Mały jest przebiegły... — powiedział na co zaśmiałaś się.

Cała imprezka przebiegła dość dobrze. Ty bawiłaś się z malcem, a Suga patrzył na to zazdrosny. Jedzenie przygotowywane było przez mamę i mamę kuzyna V. Widziałaś, że wszystko było przygotowywane z miłością co nie było częste w domach Korei. Ludzie bardzo są pochłonięci pracą więc czasami ta miłość z którą jest przygotowywane jedzenie lub impreza urodzinowa, dużo znaczy dla dzieci jak i nastolatków.

* po imprezie *


— Ten mały jest taki słodziutki! — powiedziałaś wsiadając do samochodu.

— Chciał mi cię zabrać... — odparł Yoongi.

— Suga jest zazdrosny! — przedrzeźnił go V.

— Nienawidzę dzieci... — powiedział skręcając samochodem dość agresywnie.

Coś w tobie pękło, a przez chwilę chciałaś się popłakać. Kochasz dzieci, a Yoongi czuje do nich wstręt. Przecież dużo związków dąży do tego by mieć dzieci. A co jeśli ty i Yoongi byście mieli takie małe buby? Co wtedy? Zostawi cię?

Nie... On taki nie jest.

Prawda?


a/n

No jakby to powiedzieć...

Dowiecie się w swoim czasie moje buby ^^

Mówiłam jak bardzo was kocham? XD

Pod tym opowiadaniem już wbiliście 1,3k wyświetleń ^^

Kocham was ;3

Meme na podziękowania ^^*Minsoo - nie jest prawdziwym imieniem kuzyna V (o ile jakiegoś ma), jest to na potrzebę tej części opowiadania

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Meme na podziękowania ^^


*Minsoo - nie jest prawdziwym imieniem kuzyna V (o ile jakiegoś ma), jest to na potrzebę tej części opowiadania.

Don't do it baybe... | Suga ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz