|7

5.2K 212 18
                                    

— Dobra — powiedziałaś z dumą.

Nie byłaś pewna, tego co powiedziałaś. Nie wiedziałaś, po co to zrobiłaś, ale byłaś ciekawa tej "gry".

Poszłaś na dół. Zastałaś tam twoją przyjaciółkę z Jungkookiem. Podeszłaś do niej.

— Hej [I.P.].

— Shhhhh! — pokazała palcem, że masz być ciszej.

— Co się stało? — zapytałaś szeptem.

— V ma nas szukać. Bawimy się w chowanego — odpowiedziała szeptem i z entuzjazmem.

 Dzieci... — pomyślałaś.

Tak w sumie, to i tak nie miałaś co robić, więc chciałaś się bawić z nimi.

— Mogę dołączyć? — zaśmiałaś się.

— Asekuruj nas!

— Jak?

—Nie wiem... O cicho! Idzie!

Nie wiedziałaś co robić. Ta gra była dziwna. Niby nigdy nic, zabawa w chowanego. A jednak... Coś ci nie grało, coś było inaczej... O chwila... Racja, mieli na sobie kigurumi. Twoja przyjaciółka była ubrana w pandę. Jungkook jako królik. A V...

— Widziałaś gdzieś Jungkooka i [I.P.]? — zwrócił się do ciebie Tae, który był ubrany w strój kurczaka.

— Nieee... — popatrzyłaś dziwnie na chłopaka.

— Rozumiem... — przerwał na chwilę. — Co się tak patrzysz? Nigdy kurczaka nie widziałaś?! - zbulwersował się V.

— Jaa... — zdziwiłaś się jego reakcją.

— Teahyung! — zwrócił się Jin [a może nawet zbulwersowana mama] do V — Przepraszam [T.I.] za niego... Gdy ubiera ten strój, Tae staje się bardzo poważny. Traktuje tę grę bardzo poważnie — powiedział tym razem do ciebie.

— Dobrze... — nadal nie wiedziałaś o co tu chodzi. — Czy na pewno wszystko w porządku? — zapytałaś się powstrzymując od śmiechu.

—Tak, dlaczego by nie? - zdziwił się V.

— Nie nic, nie ważne... — powiedziałaś i szybko poszłaś na górę do swojego pokoju. Zamknęłaś drzwi i wybuchnęłaś śmiechem. 


***

Heeeeejjjj ^^

Co tam?

U mnie dobrze, bo napisałam część ;p

Wiem, że krótkie, ale cieszcie się xD

Mały memik z telefonu na pożegnanie xd

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mały memik z telefonu na pożegnanie xd

Papa ;3

Don't do it baybe... | Suga ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz