|8|

1.4K 136 51
                                    

Jungkook nie wiedział co zrobić, ani jak ma się zachować

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jungkook nie wiedział co zrobić, ani jak ma się zachować. Stał tylko obok Yoongiego wpatrując się w swoją mamę, której wyraz twarzy mówił sam za siebie. Kobieta była zła i to bardzo.
Kookie mógłby stwierdzić,iż pierwszy raz w życiu widział swoją mamę w takim stanie, a to wcale nie było zbyt przyjemne.

-Czy możecie mi wyjaśnić co tu się dzieje? Co ty robisz u nas w domu ? Jak tu wszedłeś !!- krzyczała kobieta. Jungkook słysząc swoją mamę naprawdę zdawał sobie sprawę z tego co teraz będzie.

-Mamo to jest Yoongi, n-nasz nowy sąsiad- wyszeptał Kookie, czując rosnący w gardle strach.

-Tak, chciałem się przywitać z pani synem- zaczął Min, jednak matka Jungkooka od razu mu przerwała.

-Nie tłumacz się! Twoje wyjaśnienia nie mają tu nic do rzeczy. Wynoś się stąd i nie przychodź tu więcej! -wykrzyczała, a Yoongi czując,że zostanie tu i prowadzenie dalszej dyskusji nie miałoby sensu, po prostu wyszedł.

Jungkook widząc, jak Min opuszcza jego pokój, poczuł jak serce pęka mu na kawałki.
Wtedy po raz pierwszy zrozumiał, że czuje do chłopaka coś więcej niż tylko przyjaźń, a świadomość, iż jego własna matka jest przeciwko temu, sprawiała, że w każdej sekundzie Jungkook rozpadał się na kawałki.

-Co to wszystko ma znaczyć ?- zapytała kobieta, tym razem już spokojniej. -Jungkookie przecież wiesz, że jesteś chory i muzisz na siebie uważać, a tymczasem sprowadzasz mi do domu jakiś obcych facetów. Skąd wiesz co on od ciebie chce ? Może chodzi mu tylko o jedno, a ty dajesz się manipulować? -mówiła, a dziewiętnastolatek słuchając tego wszystkiego czuł, jak z jego oczu cisną się łzy.

Może jego mama miała rację i Yoongi chce go tylko wykorzystać ?

-Twoja opiekuna zostaje zwolniona. Możesz się pożegnać z panią Kim. Miała cię chronić, a tymczasem zrobiła coś tak nieodpowiedzialnego
i wpuściła tego chłopaka do środka.- powiedziała, a Jungkook słysząc to, nie wiedział co właściwie ma powiedzieć i jak się zachować.

Tego dnia stracił dwie ważne osoby w swoim życiu.
Panią Kim, która była dla niego, jak babcia oraz Yoongiego, który w tak krótkim czasie, jak zaledwie parę tygodni, stał się jego całym światem....

































______________________________________

vqbaeq

vqbaeq

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
me before you • jjk+mygOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz