Bölüm 12 spoiler

21 6 2
                                    

Elimde ki sodanın son yudumunu da içtim. Songül hoca hâlâ gelmemişti. Kenan ise sürekli beni Kaya ile yakıştırıyordu.
"Eğer bir daha ağzını açarsan şişeyi sokacağım bir tarafına." dedim. Yerimden kıpırdamadan sadece bir bakış attım. Kaşlarını kaldırdı.
"Tamam, yenge ya." diyerek sırıtınca şişeyi kafasına attım. Kafasını kollarının arasına alınca dirseğine çarptı.
"Hadi bir şey daha de, bende kafamı koparayım." dedim. Kollarını indirip dirseğini ovalamaya başladı.
"Vicdansız mısın kızım ya?" diye hayıflandı. Tek kaşımı kaldırdım.
"Şükret oturtturmadım üzerine seni." dedim. Yüzünü dehşet ile buruşturdu.
"Sakin ya. Şimdi mahalle kavgasına başlayacaksınız." dedi Kaya. Bankta ona doğru döndüm. Önüme gelen saçımı elimle arkaya savurdum.
"Bir şey mi dedin, Kaya?" dedim tek kaşımı kaldırıp tehditkar bir sesle.

Kaya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaya

Hafifçe sırıttım.
"Ağzımı bile açmadım." dedi. O sıra telefonum çalınca dikkatimi arka cebimdeki telefona verdim. Telefonu çıkarınca "Demir" yazısı ile durakladım. Yerimden yavaşça kalkıp banktan uzaklaştım. Boğazımı temizleyip telefonu açtım.
"Efendim." dedim. Sesimi olabildiğince düz tutmaya çalıştım. Artık ona bir duygu beslemiyordum. Ama beni bu kadar çabuk unutması zoruma gidiyordu.
"Elisa." Bu yüzden kimsenin bana bu isim ile seslenmesini istemiyordum. Demir sevgili iken kimse yokken bana bu isim ile seslenirdi. Şimdi ise bana o anları hatırlamasını istemiyordum.
"Demir?" dedim. Ne istiyorsun, saklıydı bu tek kelime de.
"Nasılsın?" diye sordu. Beni basit bir hâl hatır sormak için arayacak biri değildi.
"Ne oldu, Demir?" Hafifçe güldü.
"Seninle yarın görüşmek istiyorum." dedi. İstemsizce tek kaşım yukarı doğru havalandı.
"Neden?" diye sordum. Neden benimle görüşmek istiyordu? Ne konuşacaktı benimle?
"Tunç ie konuştum bugün. Seninle bir araya geleceği için çok heyecanlı ama ben de olacağım için telaşlı. Kalbinin kırılacağını düşünüyor. Eğer konuşursak bence aramızda ki gerginliği yok edebiliriz. Belki sevgili olmayı beceremedik ama arkadaş olabiliriz..."



Devamı çok yakın da arkadaşlar. Sizi merakta bırakıp oy ve yorumların ne kadar ilgi çekici olacağını göreceğiz. Beni ikna ederseniz hafta sonuna bölüm gelir... 😉😉😉

Tanrının Yemini(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin