⚫Bab 4⚫

50 10 0
                                    


Dum!

Dum!

Dum!

Hish!

Aku capai jam loceng kat sebelah katil.

0230?!!

Kenapalah takde orang selain aku yang rase merepek gila nak party sampai lewat macam ni?

Kalau tak bising tak pe lagi, ni satu taman rasanya boleh dengar. Dah la dari pukul 2350 tadi!

Sebbaik je jarak antara rumah jauh-jauh. Tapi bertuahnya aku, rumah aku ngan rumah party ni, bersebelahan!

Napelah dia nak buat party hari ni? Dia bukan ada kelas sama macam aku ke esok?

Dah la papa takde, pukul 0400 nanti baru flight dia land.

Atim pulak memang nak stay tapi sebab parent dia nak naik flight pukul 0600 pagi ni, adik mak dia pula datang rumah dari Johor so dia kena la balik semalam .

Tinggal la aku sorang je.

Aku cuba tidur balik tapi tak sampai 20 minit terlelap music yang tak berapa nak sedap tu jadi makin kuat pulak!

Fine! Aku tak kira, lebih baik aku buat something dari malu kalau tertidur esok. Dah la hari 1st.

Fakta, aku suka tidur. Jadi tak kira apa, aku akan cukupkan tidur aku paling kurang 7 jam setiap hari.

Lagipun aku tak rasa aku masih takut kat dia macam dulu. Sekarang aku just rasa,

'Apa lagi yang dia boleh buat kat aku yang aku tak lalui lagi?'

Atau ni hanya fikiran aku yang cuba untuk sedapkan hati sendiri?

Aku bangun dengan malasnya dari katil. Memandangkan aku hanya pakai singlet aku sarung baju yang aku akan pakai pagi esok untuk joging.

 Memandangkan aku hanya pakai singlet aku sarung baju yang aku akan pakai pagi esok untuk joging

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Aku betul kan sikit rambut dan keluar.

Ye, aku masih belum insaf. Insya Allah aku memang nak pakai. Tapi, hm..

Aku nampak ramai yang tengah melepak dengan group masing-masing kat laman. Ada yang pandang tapi kebanyakkannya just abaikan aku.

Ramai budak yang aku rasa gaya macam umur 15-17 je. Tak nampak macam budak sekolah aku dulu pun.

Aku boleh sujud syukur!!!

Aku masuk je ikut pintu depan memandangkan memang terbuka luas lagi memanggil aku.

Bila masuk aku masih tak jumpa sesiapa yang aku kenal.

Biar betul!

Dhirar kawan ngan budak-budak je ke sekarang?

Haha, aku cakap macam kitorang dah umur 30 bukan 20.

Aku cuba tengok kalau nampak Dhirar or orang yang aku tahu yang boleh aku tanya.

Hatiku Terhenti Disaat ItuWhere stories live. Discover now