Part+3+

69 11 13
                                    

Di rumah Chanyeol and the geng.. "Tak sangka gila kita berjiran dengan perempuan perempuan tu.. tapi an aku tengok yang nama kang baekya tu lawa thoh terpikat aku hahah.. Tapi an esok kalau aku kacau dia mesti best" kata baekhyun.. Aku pon nak kacau gak aa kata lay.. aku nak kacau yang nama yira tu..

"Oh ya ape nama yang nama keluarga dia lee tu tah cute tho dia" kata sehun

"Yang mana"? xiumin bertanya..  "Alaa ade yang duduk sebelah yerim tu" Apabila chanyeol mendengar nama yerim dengan pantas dia bertanya apa yerim??

Kau pehal duh sebut yerim je laju.. suka dia la tuuu" baekhyun menyakat.
"Haah dia tu sekali pandang membuatkan aku jatuh cinta padahal baru je jumpa sehari haha" Kata chanyeol sambil gelak..

Xiumin menyiku dia "kau memang pantang nampak yang lawa".. "Tapi an aku tengok yang sorang tu aku pon tergoda eunhee tuu.. Auuuu" umin menjerit akibat sehun mencubit.. "Eh hyung tdi kata kat orang dia pon sama ergh"

Kai malas nak layan mereka semua dalam fikiran dia hanya ingat nini sahaja ya kim shanini budak yang dia kacau tadi... Dia berasa seronok apabila dapat kacau nini..

"Semuaaa aku ada idea" jerit Chanyeol.. "Nak tak kita buat bising biar malam ni diorang tak payah tidur.. kebetulan esok dah start cuti sekolah hahahah"

"Aku sokong" jerit Lay,sehun,xiumin,baekhyun dan kai serentak..

Malam tu mereka dengan sengaja buka lagu exo kokobop dengan menggunakan speaker 🔊..Sambil menyanyi sebab mahu mengganggu jiran mereka aka geng² nini..

Jam menunjukkan pukul 12.00 malam Di rumah Nini, "Yah bising la aku nak tidur pon tak boleh" marah aera..
"Entah duk buat parti apa benda tengah² malam gini ahh aku nak tidur tak senang".. Yerim juga membebel sambil pekup telinga guna bantal..

"Tak boleh jadi niii..Jom yira eunhee ikut aku" ajak baekya.. Gi mana? yira dan eunhee menanya..

"Gi serang jiran jiran yang hanat tu la 🔥.. Nini nak ikut kata nini dari belakang.. Ha jom"

Baekya menekan loceng rumah baekhyun sehingga boleh terkeluar la loceng tu 😂 k author mengarut..

Baekhyun membuka pinti dengan membuat muka acah tak tahu apa²..

"Yah ape tah nama kau.. Boleh tak senyap orang nak tidur? Nak karoke ke melalak ke boleh tak buat esok je"Tahu la esok tak sekolah pon eh geram pulak aku dengan jiran baru ni" Baekya menahan geram.. Mereka bernasib baik rumah baekya hujung manakala rumah baekhyun yang kedua dan sebelah itu rumah kosong..

Jeritan baekya memecahkan hening malam.. "Alaa lek la" Kai muncul dari belakang.. Banyak kau punya lek aku nak tido ah sial" kata nini dan eunhee.

"Ha yela² disebabkan kitorang ni baik lagikan hensem kitorang tutup k adik² manis" kata baekhyun lalu menyuruh lay tutup lagu tu..

"Banyak la kau punya baik hensem tu nak muntah aku" kata baekya.. lalu mengajak eunhee yira dan nini balik ke rumah semula..

Baekhyun,kai,xiumin,chanyeol,sehun, dan lay ketawa dari dalam rumah...

K double update.. Cerita still bosan 😂.. Support Guys.. kalau xbest nnti author unpub jela 😂

Vomment💜

Jiran Hanat ✉{slow update}Where stories live. Discover now