Part 8💕

74 9 90
                                    

Baekya yang sedang menunggu bangun lalu pergi ke nini..

"Nini asal lambat sngat penat tahu tunggu.. sekolah dekat je pon" baekya membebel.. dia telah menunggu mereka hampir sejam.. Sapa suruh keluar awal kan sekarang padan muka tunggu lama😂

"Lama eh?" Nini menyoal dengan muka tak bersalah.. "Halah sorry la kau tahu tu 6 orang manusia tu aihh"

Mereka mengambil tempat duduk masing masing.. kerana cg telah tiba.. mereka belajar seperti biasa..

Sewaktu tengah belajar, baekhyun yang bosan dengan pelajaran yang diajar oleh Cg Mingyu.. Mula mengacau baekya.. dia melupakan kejadian tercium itu..

Baekhyun mengoyak kertas di buku sambil diperhatikan oleh xiumin dan kai.. Dia membaling kertas itu tepat di kepala baekya..

"Shit" baekya mencarut di dalam hati..

-

Tiba masanya untuk rehat.. Aera dan Yerim yang paling teruja untuk rehat.. Biasalah mereka kuat makan.. tapi badan tak pernah nya gemuk😂..

Baekya mendekati Baekhyun sambil di tangannya menggengam kertas yang dibaling baekhyun tadi..  Dia menyumbat kertas itu ke dalam mulut Baekhyun..

"Ha nah makan kertas tu.. kuang hajo baling dekat aku waktu cg mingyu tengah mengajar tadi"

Yang lain hanya ketawa.. yang paling gelak kalah Pontianak sapa lagi kalau bukan maknae line iaitu kai dan sehun..

Di kantin.. Aera dan eunhee mencari tempat kosong untuk duduk.. manakala yerim dan yira beratur untuk beli makanan.. Baekya dan nini ditugaskan untuk beli air..

Geng geng chanyeol yang melihat tempat yang diduduki aera tu boleh muat untuk geng dia segera kesana..

"Korang lagi haih banyak lagi tempat.. kalut juga nak duduk sini" eunhee berkata..

"Alaa kitorang tak nak berpisah dengan korang" umin pula membalas..

"Pikir sweet ker aduhai" eunhee berkata lagi

"Sweet ler" umin yang tidak mahu kalah membalas..

"Sudah unnie" "tak payah layan diorang ni.. buka betul otak tu" hahaha Aera berkata..

Sedang mereka bergaduh yerim,yira,baekya dan nini tiba..

"Wuish nampak sedap ah tteoboki tu"  chanyeol berkata lalu dia bergerak ke yerim.. Akai nak curi yerim punya la tu..

Chanyeol dengan Tak malu nay mengambil tteoboki yerim lalu makan..

*ketuk kepala chanyeol* "yah yoda kau kan... suka hati je eh ambil"

Chanyeol membalas "Ala kau kan gf aku mesti ah kena kongsi"

Cehhhh semua mula membuat muka gaya nak muntah 😂

Manakala Lay pula meminta yira untuk menyuapkannya..

"Yira nak sikit" lay membuat muka acah kiut..

"Ishh pergi la beli sendiri aduhai"

"Alaa sikit je" lay masih tak nak mengalah

yira yang menyampah menyuapkan satu tteoboki Kepada lay..

Aera dan sehun serentak berkata "alaaaa sweet lahai" lalu berpandangan..

Baekhyun dan kai yang dari tadi diam berkata "korang lagi sweet cakap dah la sama pastu berpandangn gitu"😂

Lalu kesemua mereka ketawa..

Dalam mereka ketawa ada yang memerhati dengan tidak puas hati..

New update💜

Maaflah kalau hambar baru nak belajar hikhok 😂✌

Vomment❤

support pls😝

Jiran Hanat ✉{slow update}Where stories live. Discover now