Yerim mencebik tidak Puas hati..
"Yela yela lewat je aku an ok fine" *acah merajuk*
"Dah kau je yang duduk bahagian belakang" .. "tak akan aku nak menjerit kata jangan lewat tu dekat aera dengan nini dekat bahagian hadapan tu".. "Mau dapat Jelingan maut dari pengetua"
Panjang lebar eunhee membebel kepada Yerim..Padan muka yerim 😂
Habis sahaja perhimpunan.. Terus yerim chanyeol dan kawan kawan mereka meluru masuk ke kelas..
"Huwargh aku tak nak join perkhemahan tu" kata Sehun kepada Aera sambil mengoncang-goncang tangan aera..
"Hish kau ni sakit la" marah aera sambil menarik tangan..
"Bukan kau seorang yang tak nak join.. Aku pon.." kata aera..
-SKIP BALIK SEKOLAH
"Malas malas malas.. Malas nak kemas baju ergh.. Bukan yer sehari sia 4 hari duh.. nak buat ape je dalam hutan tu."
".LINE pon tah tak ade huwaaa"
"Alaa line tak ade tapi Chanyeol dan sehun kan ade an an"
.. Kata baekya mengusik yerim dan aera yang dari tadi bising sebab tak nak ikut pergi perkhemahan tu..
Padahal dalam hati dia pon tak nak ikut sebenarnya.....
"Xiumin hyunggg Mana spender aku yang corak spongebob tu hyung??"..
"ada dekat penyakut tu cari la bebetul haihhh" umin menjerit dari tingkat bawah kepada Sehun di atas..
"Xiumin mana baju kegemaran akuu?? Hyung ade nampak x?"
"Ada dalam laci bawah tu"
"Ok thank hyung" chanyeol menjerit..
"Xiumin hyung tolong kemaskan beg aku boleh??"
"Ha yang ni paling melampau..Yang lain just tanya mana diorang punya baju dengan spender.. kau pulak suruh aku kemas beg ha melampau kau Baekhyun"..
Marah xiumin kepada Baekhyun mana tak nya malas gila dia nak kemas baju sendiri ni pulak nak kemas baju orang lain..
"Yela yela" "mintak tolong sikit pun bising" marah baekhyun dalam hati
"Yeahhh dah selesai mengemas baju yeahhhh"
"Semangat gila kau nini nak.pergi perkhemahan"
"ha tula " balas eunhee kepada yira..
"K semua dah settle kemas barang sekarang masuk tidur.. Esok jangan bangun lewat.."
Dengar tu aera,yerim dan nini.. Cakap baekya..
"Yela yela" jawab aera dan yerim dengan malas manakala nini bersemangat lebih
"Esok jangan tertinggal spender ke ape ke"
"Sebab aku tak nak bagi.pinjam aku punya.".
"Aku mention korang dua chanyeol dan kai" Dengar tak?
tanya Lay kepada mereka berdua... Mana tak nya mereka bukan dengar dia duduk membebel dekat depan..
Mereka ralik main game psp.. Tabah je si lay dapat kawan macam mereka.
.Heyyo readers kesyangan.. New update.. hambar? lantak ah 😂
Love youu♡
Vomment(●´з')♡
YOU ARE READING
Jiran Hanat ✉{slow update}
RandomApabila 6 orang pelajar lelaki pindah ke Sekolah tinggi Art Seoul.. Bertemu dengan 6 orang Pelajar perempuan dan mereka sering bergaduh atas benda yang remeh... Tapiii Tanpa Meraka tak tahu mereka adalah jiran.. ?? Nak tahu lebih lanjut✌ Ha sila b...