"Kau Cerita punya cerita last last dahaga cari aku jugak".. marah chanyeol..
"habis tu aku la yang kena pergi beli air ni?" tanya chanyeol..
"Yela hyung" sehun membuat muka comel.. mereka yang lain hanya ketawa sahaja melihat yeol dan sehun..
Yerim!! Pergi beli air kat kedai sana yira menunjuk kedai runcit seberang jalan
"Pehal aku pulak" kata yerim.". Ala kau pergi la beli yerim kau dari tadi duduk je ha bukan joging pon" sokong baekya..
Yerim mencebik lalu jalan menuju ke kedai runcit.. Kedai runcit yang bernama Growl Mart..
Yerim pergi kesana, chanyeol juga pergi ke kedai yang sama..
Di dalam kedai,
Chanyeol selesai membeli keropok dan biskut biskut.. Dia menuju ke tempat terletak nya air.. dia melihat seorang yeoja yang cuba mencapai air kotak dutch lady yang terletak di bahagian atas.. Yeoja itu ialah yerim.
Yerim dengan susah payah mahu mencapai air kotak dutch lady yang kebetulan hanya tinggal satu sahaja.. Air kotak itu ialah air kegemarannya.. disebabkan tnggal satu dia mahu cepat cepat ambil takut orang lain ambil..
Tiba tiba,
Satu tangan mengambil air kotak tersebut dengan selamber bodoh nya orang itu menuju ke kaunter..
"Eh dia tak nampak ka punya susah payah aku nak capai.. mentang mentang tinggi dia ambil blah gutu ja"
bentak Yerim.."Yah awak " panggil Yerim.. Chanyeol beralih lalu menayang kan muka tak bersalah dia..Yerim menatap wajah itu selama seminit "Wah hensem nya" eh eh Yerim menepuk pipi nya..
"Kau rupanya.. Tu air tu!! aku susah payah au nak ambil.. mentang mentang kau tinggi macam tiang elektrik kau ambil macam tu ja.. Kot la nak tolong ambilkan aihh geram haku" Yerim membebel..
Chanyeol hanya memekakkan telinga lalu membayar barang yang dia beli Lalu, meninggalkan kedai Yerim pula cepat cepat bayar barang dia sebab nak pergi membebel lagi kat chanyeol.. dia masih tak puas hati..
Sewaktu hendak mengejar Chanyeol Yerim melintas jalan dengan tidak melihat kiri dan kanan..
Ping~ hon kereta berbunyi
Yerim hanya kaku dan tidak bergerak.di tengah jalan .. Chanyeol yang melihat dengan pantas berlari untuk mendapatkan Yerim..
Chanyeol menarik Yerim Ke tepi lalu Yerim jatuh ke atas Chanyeol..
Yerim kaku dan terkejut dengan Kejadian tadi..
Awak okay? Chanyeol menanya kan kepada Yerim.. Yerim hanya mengangguk..
Geng geng Chanyeol dan yerim berlari mendapat kan mereka..
Mereka segera mendapatkan chanyeol dan Yerim lalu menanyakn kejadian tadi..
Chanyeol hanya mengatakan tiada apa yang berlaku..Begitu juga Yerim..Yerim Mengajak kesemua kawan kawan dia untuk pulang..
Yerim masih berdiam diri.. Eunhee yang pelik dengan peragai kawan dia yang selalu nya banyak mulut tetiba diam sahaja..
"Kau okay x Yerim"?Eunhee menanya.
"Okay je" yerim membalas pendek.. Dalam fikirannya sekarang Pasal kejadian tadi dan Chanyeol yang menyelamatkannya..
Chanyeol memikirkan tentang Yerim.. Dia bercadang untuk pergi berjumpa Yerim Balik nanti.. Biasalah rumah sebelah rumah sahaja.. jadi mudah.
"Yerim cantik bila tengok dalam keadaan dia jatuh atas aku tadi"Kata chanyeol dalam hati.. sambil ketawa..
"Hyung kenapa gelak sesorang"? tanya kai dengan muka pelik.. Mana tak nya tetiba gelak tadi muka kemain serius kalah hakim dalam mahkamah tu 😂
E..eh.. ehh Tak da apa la mana ada aku gelak" Chanyeol malu tanpa dia sedari dia ketawa sendirian..
Bersambung....
Vomment juseyoo😆 A little bit bored right? 😂Mengarut sia cerita nii..
YOU ARE READING
Jiran Hanat ✉{slow update}
RandomApabila 6 orang pelajar lelaki pindah ke Sekolah tinggi Art Seoul.. Bertemu dengan 6 orang Pelajar perempuan dan mereka sering bergaduh atas benda yang remeh... Tapiii Tanpa Meraka tak tahu mereka adalah jiran.. ?? Nak tahu lebih lanjut✌ Ha sila b...