Keesokan paginya,
"Yira,aera,nini,Yerim turun makan.. Cepat nanti lambat pergi sekolah.. Hari ni dah la perhimpunan..cepat sikitt" Jerit Baekya dari tingkat bawah.. Eunhee dan dia selalu sediakan sarapan untuk yang lain.. Maklumlah yang lain tu PEMALAS..
"Sabar Jap ni si Nini ni suh tolong ikat rambut dia.. Nak dandan bagai".. Jerit Aera sambil Membetulkan rambut Nini..
"Ceh Nak dandan bagai nak pikat Kai ah tu an an".. Yerim mengusik..
"Yah kau diam Dasar Girlfriend Yoda capang.".. balas nini.. Diorang dah tahu yang Yerim dan Yeol dan official Couple gitu..
"Bluerk jeles ah tu.. Nanti aku bagitau kata kau ajak kai couple eh" 😂..
"tak yah malu kalau dia yang nak tak pe ah"
"Ceh gatal duh kau nini" kata yira dan aera serentak sambil ketawa..
"Bff bff ku plus adik adik ku sayang cepat la nanti lewat hoi".. Marah eunhee
Ok ok Kitorang turun..
-
Chanyeol,kai,sehun,xiumin,lay,Baekhyun, mula masuk barisan untuk berbaris..
"Baek dan umin ha silalah ke depan yer Korang dua tu rendah.. Sila sedar diri eh" kata Lay dan yeol..
*jeling* tak guna tahu la korang tinggi pfft.. Umin tengok lay tu dah pandai sakat dah ee mesti belajar dari SKY ni (singkatan sehun yeol kai) ngadu si baekhyun kepada Xiumin walaupun umin tak layan dia.. KESIAN😂
Manakala di belah perempuan pula baekya,aera,nini di barisan hadapan sebab diorang pendek dan katek 😂..Yira, yerim,eunhee tinggi jadi mereka di belakang..
""Tiba masa untuk pengetua Sekolah kita Berucap Tuan Kim Jumnyeon dipersilakan"" Kata Pengacara di atas..
Annyeong anak anak murid yang dikasihi dan yang saya sayangi..
Selepas berbincang dengan Semua guru guru sekolah Art ini.. Sukacita dimaklumkan Kelas 1 Kokobop dipilih untuk Menyertai Perkhemahan..
"Wuu perkhemahan tak nak ah aku join" Kata Kai kepada Sehun
Anda semua diwajibkan menyertai Perkhemahan ini..Tiada alasan.. Sesiapa yang tidak sertai Akan di denda Faham??
"Ha ambik kau.. baru cakap tak nak join dia dah gitau wajib join agagag"
"pergh macam tahu tahu je aku cakap tak nak join" Kai mencebik
"Malas ah nak join.. Habis hitam kulit aku yang cantik dan putih ni nanti.. Nanti hitam tak ada orang mahu pulak huwaaaa"
"Over ah kau.. " nini mengetuk kepala Baekya..
"Jangan risau Baekhyun mesti nak punya" Aera menyakat..
Ish *blush*
"Ceh baekya blush oii"
"Shh senyap la satg tak pasal kena naik atas perhimpunan tu.. dah la pengetua kim ni Macam ade.kuasa mendengar walaupun cakap kemain slow ha".. Marah Baekya seraya mahu mengubah topik lorgh..
Kita akan pergi Esok.. Murid murid 1 Kokobop Sila datang pada pukul 8.00 Jangan lewat faham?? Pengetua itu bercakap lagi..
"Ingat jangan LEWAT" Eunhee dan Yira menekan perkataan lewat itu kepada Yerim
Yerim mencebik tak puas hati..
Yow readers kesayangan Yerim dan Yeol 😂 New update lorgh💜
Jemput baca✌
dah baca jangan lupa
VOMMENT💐
Love you guys♡
YOU ARE READING
Jiran Hanat ✉{slow update}
DiversosApabila 6 orang pelajar lelaki pindah ke Sekolah tinggi Art Seoul.. Bertemu dengan 6 orang Pelajar perempuan dan mereka sering bergaduh atas benda yang remeh... Tapiii Tanpa Meraka tak tahu mereka adalah jiran.. ?? Nak tahu lebih lanjut✌ Ha sila b...