Kejadian semalam masih lagi menyakitkan hati aera,eunhee,yerim,nini,yira dan baekya.. Mana taknya memekak sampai pukul 3 pagi.. Walaupun baekya dah g serang pon masih lagi buat.. Dasar hanat punya jiran..
"panas hati aku wei pukul 3 pagi sia menyanyi lagu power abe abe exo.. "Aku minat exo tapi dok memekak pukul 3 pagi memang tak leh bawak bincang" kata aera dan yerim..
Yelah mereka 6 orang peminat setia abe abe Exo ha..
"Tah dah alang alang bangun awal ni jom g joging ke melepak kat taman tu ke".. :hilang stres ni." Ajak nini.
"Erm boleh juga lagipun kita dah lama x bersenam ni" busy la katakan..
"Aku pon dah makin gemuk tngok double chin ni" tunjuk double chin😂
Eunhee menunjukkan double
chinnya..Kau memang dah gemuk" mereka berkata serentak kepada eunhee
apalagi mencebik la dia..
-----------------🍓--------🍓-🍓--🍓--------------
Mereka bersiap sedia memakai kasut sports dan mengunci rumah..
Xiumin yang rajin dan suka bangun awal keluar untuk buang sampah dekat tong sampah di luar rumah..
Dia melihat mereka lalu Membuat muka setebal 80 inci dan bertanya
"Eh eh awal bangun nak pergi mana?"
Lalu yerim membidas
"Eh sibuk je manusia tu suka hati lah kitorang nak pergi mana pon"
xiumin yang malu akibat yerim menjawab begitu dengan pantas masuk ke rumah..
"Malu lah tu" Yira berkata lalu mereka gelak serentak..
Rumah chanyeol
Xiumin yang malu tadi masuk ke rumah lalu membuat muka seperti tidak ada apa yang berlaku 😂"Dah siap ke cepat la tadi cakap nak pergi joging" cpat lah.. bentak Chanyeol
Ha yelah dah siap jom..
Kebetulan 6 orang jejaka itu juga mahu pergi berjoging.. Jodoh apakah ini..
Taman Boomerang Sungai Han"Wah lama gila tak datang taman ni" kata Yira.. Kau je yang lama tak datang sebab kau kan malas bersenam.. Kata nini..
"Aku aera,yerim dan selalu datang sampai pakcik jual aiskrim depan tu dah kenal tau Kim shanini Gojes ni"
Pfft Yira menjuih bibir nya 😂
Mereka berenam berjoging sambil menghayati keindahan alam di Korea ni.. Tetiba Aera terlanggar seseorang..
"Puk"
Auu aera menjerit.. lalu tunduk untuk meminta maaf tapi angkat² je kepala hilang terus rasa nak minta maaf.. sebab orang yang dia langgar itu ialah Oh sehun jiran dia tu lagi.. Tapi dia Meminta maaf juga kerana omma dia ajar buat salah minta maaf 😂
EH korang ni ikut kitorang ke ape ha? tanya Aera..
kitorang g taman korang pon ade eh menyampah pulak..
Sehun membalas "xder masanya nak ikut korang ingat xder.life ke nak ikut perempuan perempuan yang wayar putus macam korang ni"
Aih geram pulak aku kau kata wayar putus??? ha??
Aera menendang kaki sehun lalu lari pergi ke tempat baekya dan lain berada..
Kau pehal aera! tanya yerim selepas melihat aera lari tak cukup tanah..
Tu aku terlanggar sehun ala sehun jiran kita tu ha?? pastu dia mngata aku mahu tak geram.. aku tendang kaki dia pastu lari ah..
What diorang pon ade kat sini? Tanya baekya..
Haah"
Situasi sehun pulak.. Sehun pergi ke Lay dengan jalan smbil muka menahan kesakitan dan kemarahan 😂 sapa suh cari pasal dengan aera!
Kau pehal bro?" tanya lay
"Aera terlanggar aku tadi pastu kitorng bertengkar dia tendang aku pulak".. Tak guna punya aera nasib aku suka kau.. gerutu sehun dalam hati..
Sehun bercerita apa semua kepada geng dia.. Lalu dia berkata Hyung sehun dahaga dia mngadu kepada Chanyeol..
Bersambung!!
Pehal aku rasa cerita ni hambar.. jalan cerita berterabor hahahh😝💜😯😂😂
Vomment💜
YOU ARE READING
Jiran Hanat ✉{slow update}
CasualeApabila 6 orang pelajar lelaki pindah ke Sekolah tinggi Art Seoul.. Bertemu dengan 6 orang Pelajar perempuan dan mereka sering bergaduh atas benda yang remeh... Tapiii Tanpa Meraka tak tahu mereka adalah jiran.. ?? Nak tahu lebih lanjut✌ Ha sila b...