Dahyun dan yeri yang memerhati dari jauh hanya pandang dengan pandangan yang sangat tidak puas hati..
"Kau tengok lah tu bukan main seronok lagi diorang" kata yeri
"Hahaha Tak pe sekejap je seronok tu" Kata dahyun.. kata kata nya yang berbunyi seperti dia hendak melakukan sesuatu yang jahat kepada mereka..
yeri dan dahyun masing masing menaruh hati pada sehun dan baekhyun.. Sejak mula geng chanyeol masuk ke kelas mereka..
Dahyun dan yeri berjalan ke arah meja geng geng baekya duduk lalu dengan sengaja mahu menjatuhkan air aera yang duduk di hujung sekali..
"Ouh sorry aera x sengaja" hahaha mereka ketawa.. Aera yang baru sahaja baru bangun ditarik duduk oleh eunhee kerana tidak mahu berlaku pergaduhan..
"Hai baek" yeri menegur.. "Hai sehun" dahyun pula menegur dengan penuh kegedikan.. lalu terus blah meninggalkan mereka..
-
"Weh kau tak rasa ke yeri dan dahyun tu suka kau dua orang" kata lay kepada sehun dan baek..
"Tah betul tu aku rasa macam tu jugak" kata chanyeol dan kai serentak..
umin pula hanya mengiakan sahaja..
"Entah malas fikir yang aku tahu dalam hati aku hanya ada Lee Aera"
"Betul tu" baekyun pula berkata
"Ceh sweet gitu" umin menyakat mereka berdua..
Sambil mereka bersembang sambil mereka menunggu kai..
Nini dan kai dipanggil oleh cg Mark sebentar tadi.. jadi geng chanyeol dan geng yerim menunggu mereka di pagar sekolah..
"Yeri dan dahyun tu bapak gedik sia.. cakap jela suka baek dan sehun" Aera berkata dengan nada seperti orang jeles..
"Aip aip jeles ke dik" 😂 yira dan eunhee mula menyakat kawan mereka yang lebih muda kalau ikut bulan sebab tu panggil adik..
Yerim hanya ketawa manakala baekya hanya diam membeku..
situasi kai dan nini
Mereka di panggil oleh cg Mark tadi sebab mereka tidak hantar buku math.. sapa suruh tak hantar kan dah kena panggil..
dalam perjalanan mereka mahu menuju ke tempat kawan kawan mereka menunggu..
"Weh kau tak rasa ke jodoh kita kuat ha?" tanya kai sambil wink ke nini
"euww pliss la kimkai Jodoh? apahal pulak"
"yela dah la kita je kena panggil berdua pulak tu" "kau saja kan tak nak hantar buku supaya boleh berdua kena panggil dengan cg Mark batak tu" Kai berkata lagi..
PERASAN SIA KAU NI *tampar kai dengan buku.. cabut lari* nini menampar kai lalu lari..
Hoi ee dia ni *kejar nini*
lalu berlaku lah aksi hindustan kejar mengejar sehingga sampai ke pintu pagar..New update.. sory kalau hambar k
support mee✌
Vomment💜
Sory once and reveluv bukan selalu yeri dan dahyun jahat😂😂
YOU ARE READING
Jiran Hanat ✉{slow update}
AcakApabila 6 orang pelajar lelaki pindah ke Sekolah tinggi Art Seoul.. Bertemu dengan 6 orang Pelajar perempuan dan mereka sering bergaduh atas benda yang remeh... Tapiii Tanpa Meraka tak tahu mereka adalah jiran.. ?? Nak tahu lebih lanjut✌ Ha sila b...